Fortis nie oddaje forsy!

Data: 2009-07-29 19:38:57
Autor: MK
Fortis nie oddaje forsy!
"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:h1cq71$6kt$1atlantis.news.neostrada.pl...
Lokata nieodnawialna miesięczna się zakończyła, tygodniowa też. Jak byk figuruje, że po zakończeniu lokaty przelew na główny rachunek. Minęły od tego terminu trzy dni robocze. Pieniądze są dalej zablokowane i widoczne jako lokata 0%.

Hehe... tak sie zmialem a tu dzis lokate, ktora mial sie zakonczyc kompletnie wcielo. Co wiecej zdefiniowany przelew, ktorego czesc mialy stanowic srodki z niej, zostal zrealizowany i mam niedozwolony debet. Zlozylem reklamacje przez Planete i dostalem odpowiedz, ze zostala skierowana do odpowiedniej jednostki. Chyba moja migracja troche sie przyspieszy, bo Fortis staje sie coraz mnie elastyczny i nieco zawodny, a merge dopiero w ten weekend.
Jesli ktos chce sledzic polaczenie systemow to polecam dodanie do obserwowanych http://fortisbank.blip.pl/.

MK

Data: 2009-07-29 21:20:41
Autor: MK
Fortis nie oddaje forsy!
->
[...]

No, i juz saldo skorygowane, lokata sie odnalazla :).

MK

Data: 2009-08-10 08:26:10
Autor: Jan Werbiński
Fortis nie oddaje forsy!
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4q1fg$f64$1news.wp.pl...
[...]

I mi też znowu zginęła jedna z lokat, która kończyła się w piątek.
Ręce opadają...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Fortis nie oddaje forsy!