Fortisowy pl@net lubi sie zle zaciagnac

Data: 2011-01-19 17:52:27
Autor: neoniusz
Fortisowy pl@net lubi sie zle zaciagnac
Mialem pewna kwote na RORze. Dostalem teraz ostatnia sesja 2 przelewy na duzo wieksza kwote. Oczywiscie przelewy z ostatniej sesji sa widoczne juz dzis, ale ksiegowane na rachunku jutro. Jakie bylo moje zdziwienie, gdy w pozycji "Saldo" widzialem tyle, ile powinienem miec, a w pozycji "Saldo dostępne" bylo widac kilka tys zl na minusie.
Infolinia powiedziala, ze "system czasem sie zle synchronizuje z glowna baza danych". Fajnie. Ale juz mi poprawila w czasie rozmowy.

Fortisowy pl@net lubi sie zle zaciagnac