Fortron 350W - czy da rade udźwignąć nowsz ą grafikę?[update]

Data: 2010-09-16 14:21:50
Autor: btn
Fortron 350W - czy da rade udźwignąć nowsz ą grafikę?[update]
Wybaczcie za błędy w poprzednim poście. Oto poprawne zdanie:

Zasilator mnie jeszcze nigdy nie zawiódł ale mam wątpliwości czy nie
będzie zbytnio wyżyłowany pod zamianie grafiki. Da rade czy szukać czegoś
mocniejszego za rozsądne i nieduże pieniądze?

Data: 2010-09-16 17:55:27
Autor: M1SLQ
Fortron 350W - czy da rade udźwignąć nowszą grafikę?[update]
Da rade czy szukać czegoś
mocniejszego za rozsądne i nieduże pieniądze?

Ciężko powiedzieć, mi Tagan 380W ciągnął 8800GTS 640MB i C2D dość mocno podkręcony, więc może da radę...

Pozdr

Data: 2010-09-16 18:17:27
Autor: LeP

Użytkownik "btn" <wole@bez.pl> napisał w wiadomości news:i6t24u$dr0$2inews.gazeta.pl...
[...]

Miałem kiedyś podobny dylemat bo nie chciałem wymieniać zasilacza i do kompa w pracy wrzuciłem ati 4670. Wydajność podobna do gf, a na poborze prądu zaoszczędzisz praiwe 100 W i nie trzeba dodatkowego zasilania, wszystko bierze z gniazda PCI.
C2D 6300, 2x80 GB, Dwa napÄ™dy DVD, 2 GB ramu i soundblaster - wszystko chodzi  prawie dwa lata bez problemu na 300 W Lite-on.

--
LeP

Fortron 350W - czy da rade udźwignąć nowsz ą grafikę?[update]