Fortron 350W - czy da rade udźwignąć nowszą grafikę?

Data: 2010-09-16 14:19:01
Autor: btn
Fortron 350W - czy da rade udźwignąć nowszą grafikę?
Zasiłka Fortron 350W
W tej chwilim pracuje dla:
Athlon 64 x2 Dual Core 4200+
2GB DDR2
Galaxy 7300GT
Skystar2
SB Audigy

Planuję zamienić grafikę na jakąś używkę GF8800...

Zasilator mnie jeszcze nigdy nie zawiódł ale mam wątpliwości czy nie będzi zbytni wyyłowany pod zamiance grafiki. Da rade czy szukać czegoś mocniejszego za rozsądne i nieduże pieniadze?

Data: 2010-09-16 14:21:50
Autor: btn
Fortron 350W - czy da rade udźwignąć nowsz ą grafikę?[update]
Wybaczcie za błędy w poprzednim poście. Oto poprawne zdanie:

Zasilator mnie jeszcze nigdy nie zawiódł ale mam wątpliwości czy nie
będzie zbytnio wyżyłowany pod zamianie grafiki. Da rade czy szukać czegoś
mocniejszego za rozsądne i nieduże pieniądze?

Data: 2010-09-16 17:55:27
Autor: M1SLQ
Fortron 350W - czy da rade udźwignąć nowszą grafikę?[update]
Da rade czy szukać czegoś
mocniejszego za rozsądne i nieduże pieniądze?

Ciężko powiedzieć, mi Tagan 380W ciągnął 8800GTS 640MB i C2D dość mocno podkręcony, więc może da radę...

Pozdr

Data: 2010-09-16 18:17:27
Autor: LeP

Użytkownik "btn" <wole@bez.pl> napisał w wiadomości news:i6t24u$dr0$2inews.gazeta.pl...
[...]

Miałem kiedyś podobny dylemat bo nie chciałem wymieniać zasilacza i do kompa w pracy wrzuciłem ati 4670. Wydajność podobna do gf, a na poborze prądu zaoszczędzisz praiwe 100 W i nie trzeba dodatkowego zasilania, wszystko bierze z gniazda PCI.
C2D 6300, 2x80 GB, Dwa napÄ™dy DVD, 2 GB ramu i soundblaster - wszystko chodzi  prawie dwa lata bez problemu na 300 W Lite-on.

--
LeP

Fortron 350W - czy da rade udźwignąć nowszą grafikę?