Forum RTV

Data: 2015-02-22 01:19:35
Autor: Karol Żołnierczyk
Forum RTV
Pewnie nie jeden z was posiada różne zainteresowania jak chociażby gry na konsolach (lub pomoc w tym dzieciom), oglądanie filmów 3D, audiofilstwo itp.
Ja osobiście lubię gadżety i nowinki z rynku, lubię eksperymentować ze sprzętami (media center itp.) i je testować (na ile budżet pozwoli)
w związku z tym posiadam też różne opinie na temat modeli, producentów czy niektórych błędów itp.
Dlatego chciałem się nimi z wami podzielić i mam nadzieję że wy też coś od siebie dacie może macie odmienne zdanie?
Zainteresowanych zapraszam na nowe forum http://forumrtv.com
Początki forum są ciężkie, bo brak na nim ludzi i świeci pustkami mam nadzieję że część z was pomoże nam je zapełnić.

Forum RTV