Forum Saab ?

Data: 2010-12-23 12:50:41
Autor: P
Forum Saab ?
Witam
Czy jest w sieci jakieś dobre forum Saab?
Znalzałem kilka "na wpół nieżywych" jedynie....
Szukam czegoś dynaamicznego na kształt społecznosci z portalu w203.pl

Data: 2010-12-23 04:40:36
Autor: jaroch
Forum Saab ?
On 23 Gru, 12:50, "P" <dousu...@gazeta.pl> wrote:
Witam
Czy jest w sieci jakieś dobre forum Saab?
Znalzałem kilka "na wpół nieżywych" jedynie....
Szukam czegoś dynaamicznego na kształt społecznosci z portalu w203.pl

Jasne ze jest!
http://www.saabklub.pl/
Najlepszy klub samochodowy w Polsce...:)
Pozdro
Jaroch

Data: 2010-12-23 13:50:12
Autor: Marcin Stankiewicz
Forum Saab ?
Dnia Thu, 23 Dec 2010 04:40:36 -0800 (PST), jaroch na pl.misc.samochody
napisał(a):

Jasne ze jest!
http://www.saabklub.pl/
Najlepszy klub samochodowy w Polsce...:)

Powiedz jeszcze dlaczego najlepszy ;-)

"Corpus delicta - rozkoszne ciało. Julian Tuwim"

Data: 2010-12-23 04:57:47
Autor: jaroch
Forum Saab ?
On 23 Gru, 13:50, Marcin Stankiewicz <e-m...@w.sigu.invalid> wrote:
Dnia Thu, 23 Dec 2010 04:40:36 -0800 (PST), jaroch na pl.misc.samochody
napisa (a):

> Jasne ze jest!
>http://www.saabklub.pl/
> Najlepszy klub samochodowy w Polsce...:)

Powiedz jeszcze dlaczego najlepszy ;-)

m.stankiewicz na pomara czka [ czyli orange ].pl
"Corpus delicta - rozkoszne cia o. Julian Tuwim"

Jasne:
http://www.auto-swiat.pl/1-10-lecie-saab-klub-polska

"W konkursie "Auto Świata" na najlepszy Fanklub Motoryzacyjny Roku
zwyciężył Saab Klub Polska
 W weekend 18-19 września 2010 r. Poznań gościł stowarzyszenie
miłośników motoryzacji - Saab Klub Polska obchodził 10. rocznicę
istnienia"

pozdro
jaroch

Data: 2010-12-23 14:03:48
Autor: Marcin Stankiewicz
Forum Saab ?
Dnia Thu, 23 Dec 2010 04:57:47 -0800 (PST), jaroch na pl.misc.samochody
napisał(a):

Jasne:
http://www.auto-swiat.pl/1-10-lecie-saab-klub-polska

No. O tym mówię - napisz dlaczego wygrali :). Albo może inaczej - ile
klubów z Top 10 głosowania przystąpiło do drugiego etapu i dlaczego wypięli się na Auto-Świat.

"Owoce zwycięstwa? Gruszki na wierzbie. Stanisław Jerzy Lec"

Data: 2010-12-23 05:16:47
Autor: amos
Forum Saab ?
On 23 Gru, 14:03, Marcin Stankiewicz <e-m...@w.sigu.invalid> wrote:
No. O tym m wi - napisz dlaczego wygrali :). Albo mo e inaczej - ile
klub w z Top 10 g osowania przyst pi o do drugiego etapu i dlaczego
wypi li si na Auto- wiat.

Pewnie dlatego, ze najprezniej dzialaja?

A mowiac calkiem powaznie, probowalem skorzystac z pomocy forum
Citroena przymierzajac sie do nowego auta i powiem szczerze, ze w
porownaniu z Saab Klubem to cieniutko wypadli.

Nie wypowiem sie nt dzialalnosci innych klubow, bo nie mam
doswiadczenia, niemniej nikt chyba nie powinien zarzucac zakochanym w
Saabach, ze nie wspieraja sie internetowo i nie tworza naprawde fajnej
atmosfery na swoim forum.

Zeby nie bylo - nie jestem zadnym czlonkiem stowarzyszenia czy jakims
forumowym maniakiem. Poprostu korzystam z wiedzy uprzejmosci innych i
staram sie sam pomagac na tyle na ile moge.

Zreszta pytajacy sam sie z pewnoscia o tym szybko przekona.
--
amos

Data: 2010-12-23 14:24:16
Autor: Marcin Stankiewicz
Forum Saab ?
Dnia Thu, 23 Dec 2010 05:16:47 -0800 (PST), amos na pl.misc.samochody
napisał(a):

Pewnie dlatego, ze najprezniej dzialaja?

Nie wnikam w to. Odniosłem sie do wyników konkursu Auto-Świata.
Rzeczywistość wyglada nieco inaczej niż próbuje ją kreować Axel.

[...]

Przecież nikt im niczego nie zarzuca :)

Zreszta pytajacy sam sie z pewnoscia o tym szybko przekona.

Z pewnością :) Oby doświadczenia miał jak najbardzej pozytywne.

"Silny rząd rządzi krajem, silna opozycja rządzi rządem. Alberto Moravia."

Data: 2010-12-24 13:33:09
Autor: Lewis
Forum Saab ?
W dniu 2010-12-23 14:16, amos pisze:

[...]

To powyższe mogę potwierdzić. Mam "lanosa turbo" nie jestem żadnym tam maniakiem ale ogrom informacji na forum czasami aż szokuje. Wzajemnie wsparcie i chęć niesienia pomocy nadzwyczaj duża.
I co ciekawe, jak ktoś ma konkretny problem to nie spotyka się z dziesiątkami odpowiedzi w stylu "maszpunto?" albo "widziałeś dzidka?" ;D

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2010-12-23 12:29:05
Autor: Waldek Godel
Forum Saab ?
Dnia Thu, 23 Dec 2010 12:50:41 +0100, P napisał(a):

Czy jest w sieci jakieś dobre forum Saab?
Znalzałem kilka "na wpół nieżywych" jedynie....
Szukam czegoś dynaamicznego na kształt społecznosci z portalu w203.pl

A jakieś forum Opla Vectry ci nie wystarczy?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-23 04:41:33
Autor: jaroch
Forum Saab ?
On 23 Gru, 13:29, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> Szukam czegoś dynaamicznego na kształt społecznosci z portalu w203.pl

A jakieś forum Opla Vectry ci nie wystarczy?

kompleksy?

Data: 2010-12-23 12:43:27
Autor: Waldek Godel
Forum Saab ?
Dnia Thu, 23 Dec 2010 04:41:33 -0800 (PST), jaroch napisał(a):

A jakieś forum Opla Vectry ci nie wystarczy?

kompleksy?

Nie, trochę wiedzy.

PS.
Przy cytowaniu sygnaturki się wycina.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-23 04:45:49
Autor: jaroch
Forum Saab ?
On 23 Gru, 13:43, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Thu, 23 Dec 2010 04:41:33 -0800 (PST), jaroch napisa (a):

> kompleksy?

Nie, troch wiedzy.

PS.
Przy cytowaniu sygnaturki si wycina.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co ekstra. Chodzi o to e jak my im

Masz racje....
troche...

Data: 2010-12-23 14:11:58
Autor: Waldek Godel
Forum Saab ?
Dnia Thu, 23 Dec 2010 04:45:49 -0800 (PST), jaroch napisał(a):

--
[...]

Po raz kolejny - sygnaturki się wycina przy cytowaniu. Usiłujesz coś
udowodnić?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-24 14:36:39
Autor: Mirek Ptak
Forum Saab ?
Dnia 2010-12-23 13:43, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

A jakieś forum Opla Vectry ci nie wystarczy?

kompleksy?

Nie, trochę wiedzy.

Platforma to jeszcze nie całe auto - na to samo forum Vectry wyślesz użytkownika Fiata Cromy? Albo Mazdy 3 na forum Forda?

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-12-25 00:19:45
Autor: Waldek Godel
Forum Saab ?
Dnia Fri, 24 Dec 2010 14:36:39 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

Platforma to jeszcze nie całe auto - na to samo forum Vectry wyślesz użytkownika Fiata Cromy? Albo Mazdy 3 na forum Forda?

Mazdy? owszem... i w miarę nowego Volvo V40 również.

Po co pójdzie na to forum Saaba? Gadać z dresikami którzy nawet na newsy nie umieją kulturalnie napisać?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.

Data: 2010-12-25 19:15:55
Autor: Lewis
Forum Saab ?
W dniu 2010-12-25 01:19, Waldek Godel pisze:
Dnia Fri, 24 Dec 2010 14:36:39 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

Platforma to jeszcze nie całe auto - na to samo forum Vectry wyślesz
uĹźytkownika Fiata Cromy? Albo Mazdy 3 na forum Forda?

Mazdy? owszem... i w miarę nowego Volvo V40 również.

Po co pójdzie na to forum Saaba? Gadać z dresikami którzy nawet na newsy
nie umieją kulturalnie napisać?

Akurat jeśli chodzi o usenet to ostatnio jest tu więcej bydła niż na wszelakich forach...

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2010-12-23 13:52:47
Autor: GR
Forum Saab ?
Czy jest w sieci jakieś dobre forum Saab?
Znalzałem kilka "na wpół nieżywych" jedynie....
Szukam czegoś dynaamicznego na kształt społecznosci z portalu w203.pl

znajomy ma saaba i wiem, że jest jakoś prężnie działające i praktycznie co tydzień mają spotkanka...
moge się dowiedzieć co ika, odezwij się na priva...
pozdr.
Gr.
(lubelskie)

Forum Saab ?