Forum Volksvagen.

Data: 2010-08-08 16:17:59
Autor: to
Forum Volksvagen.
begin Endriu
Poszukiwane solidne forum Volkswagena. Kiedyś próbowałem założyć grupę
dyskusyjną pl.misc.samochody.vw ale serwery newsów ją odrzuciły.
Co więc panowie polecacie.

Po co Ci forum VW, przecież one się wcale nie psują...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-09 09:55:47
Autor: kamil
Forum Volksvagen.

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4c5ed8b7$0$21005$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale gdzies trzeba szukac porady na temat brewek i wydechow Remus z allegro. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-09 11:08:44
Autor: to
Forum Volksvagen.
begin kamil
Po co Ci forum VW, przecież one się wcale nie psują...

Ale gdzies trzeba szukac porady na temat brewek i wydechow Remus z
allegro. ;)

No tak, nie pomyślałem o tym. :(

--
ignorance is bliss