Forum dot. giełdy, forexu

Data: 2010-04-21 10:38:23
Autor: Kiwaczek
Forum dot. giełdy, forexu
Witam. Czy jest gdzieś dobre forum skupiające ludzi aktywnie
trejdujących nie tylko na naszej giełdzie ale też na forexie,
surowcach, cfd itd. Chodzi o polskojęzyczne fora, na których można się
czegoś nauczyć i ewentualnie podzielić się własnym doświadczeniem.
Niestety ta grupa tylko z nazwy jest poświęcona tej tematyce, ale mam
nadzieję, że znajdę tu odpowiedź.

Data: 2010-04-21 10:52:55
Autor: Endriu
Forum dot. giełdy, forexu
ewentualnie podzielić się własnym doświadczeniem.

Dawaj dawaj stary, powiedz co umiesz - my cię tu chetnie
wysłuchamy....

A na pocżątek sprawdzimy twój poziom:
Wyjaśnij krok po kroku co oznacza ten kawałek kodu:

[...]
_N(Title = StrFormat("{{NAME}} - {{INTERVAL}} {{DATE}} Open %g, Hi %g,
Lo %g,
Close %g (%.1f%%) {{VALUES}}", O, H, L, C, SelectedValue( ROC( C,
1 ) ) ));
[...]"

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 12:05:48
Autor: Kiwaczek
Forum dot. giełdy, forexu
On 21 Kwi, 19:52, Endriu <andrewgolot...@gmail.com> wrote:
> [...]

Lo %g,
Close %g (%.1f%%) {{VALUES}}", O, H, L, C, SelectedValue( ROC( C,

A no właśnie to miałem na myśli pisząc, że grupa jest "tylko z nazwy"
dla taderów. Za dużo tu frustratów, których w realu nikt nie słucha
więc przynajmniej tu próbują zaistniec.

Data: 2010-04-21 12:20:09
Autor: macieks
Forum dot. giełdy, forexu
On 21 Kwi, 21:05, Kiwaczek <mes...@yahoo.com> wrote:

A no właśnie to miałem na myśli pisząc, że grupa jest "tylko z nazwy"
dla taderów. Za dużo tu frustratów, których w realu nikt nie słucha
więc przynajmniej tu próbują zaistniec.

Bez przesady.
Kilku pomocnych i zainteresowanych tematem giełdowym ludzi zawsze się
znajdzie.

Trafiłeś na gorący temat - SPISEK RUSKICH.

Data: 2010-04-21 12:26:59
Autor: Endriu
Forum dot. giełdy, forexu
Kilku pomocnych i zainteresowanych tematem giełdowym ludzi zawsze się
znajdzie.

Ostrzegam od razu: Viper, XXL za dużo o platformach daytrader'owych i
o sytstemach ci nie powiedzą, natomiast jeżeli chodzi i kultywowanie
legędy Wałęsy - tu można na nich liczyć....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-23 11:26:36
Autor: SlawcioD
Forum dot. giełdy, forexu
Endriu pisze:
[...]

Endriu i macieks wiedza mniej wiecej tyle samo co Viper, XXL, natomiast
mozesz liczyc na nich w dysputach o TW Bolek itp...;)

a no i jest jeszcze Charli..., ktory swoim specyficznym jezykiem
przekazuje informacje nt swojej wiedzy dotyczacej Pana Rynku i dymania
panienek... ;)

jak juz okreslilismy co nas dzieli to mozna by bylo sie skusic na
poszukaniu wspolnych celow ew cech laczacych nas grupowiczow.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-23 04:04:17
Autor: macieks
Forum dot. giełdy, forexu
On 23 Kwi, 11:26, SlawcioD <slawc...@poczta.onet.pl> wrote:

Endriu i macieks wiedza mniej wiecej tyle samo co Viper, XXL, natomiast
mozesz liczyc na nich w dysputach o TW Bolek itp...;)

pozdrawiam
SlawcioD

Co ty pieprzysz???

Weź macieks -- > Wyświetl profil i szukaj.
Znajdź moje wypowiedzi o TW Bolek, wypowiedzi polityczne.
I z całym szacunkiem dla wymienionych ze mną, nie wnikam w ekonomie,
politykę  czy fundamenty. Dla mnie zawsze najważniejszy był wykres.

Sprawa dla mnie honorowa. Proszę mistrzu o kilka przykładów tychże
wypowiedzi.

Data: 2010-05-05 00:22:37
Autor: SlawcioD
Forum dot. giełdy, forexu
macieks pisze:
[...]

Drogi kolego!

pozwolilem sobie uogolnic wiec prosze nie bierz tego co napisalem
doslownie;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-23 12:51:58
Autor: XXL
Forum dot. giełdy, forexu

Ostrzegam od razu: Viper, XXL za duzo o platformach daytrader'owych i
o systemach ci nie powiedzą, natomiast jeżeli chodzi i kultywowanie
legędy Wałęsy - tu można na nich liczyć.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie "legędy" tylko legendy  :-)
Endriu: ktoś taki jak niżej podpisany, Viper czy Totus są tu niezbędni.
Wymiana poglądów makroekonomicznych a także przy okazji politycznych jeszcze
nikomu nie zaszkodziła a niektórym nawet pomogła lepiej zrozumieć rzeczywistość.

Przypomnij sobie jak w szczycie kryzysowej histerii po upadku Lehmann Brothers
jesienią 2008r. wielu na tej grupie wieszczyło gospodarczą katastrofę świata
na wzór Wielkiego Kryzysu lat 30-tych albo jeszcze gorzej!!!
Owi dyskutanci nawet nie chcieli słyszeć, że nie będzie kolejnej Wielkiej
Depresji a rozsądne i wyważone opinie na temat kryzysu L.Balcerowicza zostały
wyśmiane przez ówczesnego guru tej grupy (co się stało z kolegą Dieterem) i
liczne grono jego zwolenników. --

Data: 2010-04-23 12:30:30
Autor: Endriu
Forum dot. giełdy, forexu
Nie "legędy" tylko legendy  :-)

Upss.. pardon - dzięki za poprawkę.

[...]

To akurat w mojej opini jest cały czas kwestią otwartą. Zadłużenia
państw rosną - patrz choćby Grecja, i bankructwo choćby jednego może
pociągnąć za sobą całą resztę...... Chwilowo pożar jest ugaszony, ale
co będzie dalej czas pokaże...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 20:27:27
Autor: Dombrek
Forum dot. giełdy, forexu
[...]
[...]

Mówisz co wiesz czy wiesz co mówisz? ;)
Dombrek

Data: 2010-04-21 11:55:26
Autor: Endriu
Forum dot. giełdy, forexu
Niestety ta grupa tylko z nazwy jest poświęcona tej tematyce, ale mam
nadzieję, że znajdę tu odpowiedź.

A bo wkurwił mnie młody, się będzie wymądrzał i mĂłwił  ludziom gdzie i
o czym mają dyskutować....

Informuję niniejszym młodzież, że jak kuźwa Obamie braknie kasy za
parę lat w budżecie na obowiążkowe ubezpieczenia zdrowotne - które
właśnie wprowadza - to S&P500 może spadać, jak również i Dolar
(korelacja 1).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 12:08:38
Autor: Kiwaczek
Forum dot. giełdy, forexu

Tak naprawdę chodzi mi o fora stricte poświęceone tajdingowi tyle że
polskojęzyczne. Bez polityki, teorii spiskowych itp. Tylko AT,
startegie automatyczne itp.
W angielskiej wersji jest dość sporo interesujących m.in. ostatnie
moje odkrycie http://forex-strategies-revealed.com/.

Data: 2010-04-21 12:19:35
Autor: Endriu
Forum dot. giełdy, forexu
W angielskiej wersji jest dość sporo interesujących m.in. ostatnie
moje odkryciehttp://forex-strategies-revealed.com/.

Jeżeli chodzi o systemy to proszę tu parę linków:

http://www.guppytraders.com/Metastock%20Formulas/formula%20index.htm
http://www.advantagetrading.net/pl-metastock.html

Na http://www.stopazwrotu.pl/ po zalogowaniu oferują zdaje się jakiś
system besssa-bocznik-hossa - nie sprawdzałem, ale słyszałem...

Jest tego w sieci tyle, samemu można sobie coś napisać i sprzawdzać
historycznie na różnych platformach.
Konkretnie musisz mówić o co ci chodzi, bo tak ogólnie to ciężko ci
pomóc, jak nie zadasz konkretnego pytania.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 21:29:14
Autor: george
Forum dot. giełdy, forexu

"Kiwaczek" <mesec1@yahoo.com> wrote in message news:1433c0c6-b18d-4ad4-863a-f517a14915c6i40g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

sprawa jest dośc prosta, święty graal to trudna sprawa a jak juz go ktos odkryje w tym szumie to napewno sie podzieli tym na forum. ty natomiast uważaj żebys sie na tych "angielskich" forach nie dał podpuścić. sporo to sponsorowany ruch.

george

Data: 2010-04-21 13:37:27
Autor: Kiwaczek
Forum dot. giełdy, forexu
On 21 Kwi, 21:29, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"Kiwaczek" <mes...@yahoo.com> wrote in message

[...]

Raczej trudno mnie podpuscic ale dziekuje za ostrzeżenie.  Mam troche
bardziej pozytywne doswiadczenia z wymiana informacji nt. Graala.
Wcale nie jest tak ze ludzie sie nie dziela swoja wiedza i co wiecej -
ich spostrzezenia prawie zawsze maja wartosc. To chyba jest tak ze im
wiecej mozgow probuje rozgryzc problem, to zawsze znajdzie sie jakis,
ktory go w koncu rozgryzie. No coz szkoda bo czuje ze Polsce trudno
bedzie cos znalezc wiec pozostaje mi tylko  gadanie po angielsku z
Rosjanami na amerykanskich forach ;-)

Data: 2010-04-21 13:37:52
Autor: KubaS
Forum dot. giełdy, forexu
[...]

Wejdź na www.forex.nawigator.biz i tam poszukaj, napewno po odsianiu
wielu postów znajdziesz to co cię interesuje.
Jest to dobrze zorganizowane forum i mimo wszystko jest tam wielu
porządnych ludzi, którzy znają się na rzeczy i którzy z chęcią
odpowiedzą na twoje pytania.

Pozdrawiam.
Kuba

PS: Uwarzaj na demotraderów - czyli takich którzy znają forex tylko z
kont demo.

Data: 2010-04-22 04:34:26
Autor: Kiwaczek
Forum dot. giełdy, forexu
On 21 Kwi, 22:37, KubaS <szczeniow...@gmail.com> wrote:
> [...]

Pozdrawiam.
Kuba

PS: Uwarzaj na demotraderów - czyli takich którzy znają forex tylko z
kont demo.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

forex.nawigator wydaje się ciekawy. Dzieki za info.

Data: 2010-04-21 17:47:34
Autor: kc
Forum dot. giełdy, forexu
Kiwaczek <mesec1@yahoo.com> napisał(a):
Witam. Czy jest gdzie=B6 dobre forum skupiaj=B1ce ludzi aktywnie
trejduj=B1cych nie tylko na naszej gie=B3dzie ale te=BF na forexie,
surowcach, cfd itd. Chodzi o polskoj=EAzyczne fora, na kt=F3rych mo=BFna
si=
=EA
czego=B6 nauczy=E6 i ewentualnie podzieli=E6 si=EA w=B3asnym
do=B6wiadczeni=
em.
Niestety ta grupa tylko z nazwy jest po=B6wi=EAcona tej tematyce, ale mam
nadziej=EA, =BFe znajd=EA tu odpowied=BC.

Mylisz się. Nazwa tej grupy jest zgodna z zainteresowaniami jej uczestników. Opisz swój problem, zadaj pytania, wszyscy pospieszymy z pomocą.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-04-21 17:53:48
Autor: kc
Forum dot. giełdy, forexu
[...]

Jest jeszcze wgt.forex, ale chyba zdechła ze względu na brak wątków pobocznych

kc

Data: 2010-04-21 19:54:15
Autor: skippy
Forum dot. giełdy, forexu

Użytkownik "Kiwaczek"

Niestety ta grupa tylko z nazwy jest poświęcona tej tematyce...

pl.biznes.Większość_Głupich_Postów_Wzasadzie

Forum dot. giełdy, forexu