Forum dot. giełdy, forexu

Data: 2010-04-21 12:08:38
Autor: Kiwaczek
Forum dot. giełdy, forexu

Tak naprawdę chodzi mi o fora stricte poświęceone tajdingowi tyle że
polskojęzyczne. Bez polityki, teorii spiskowych itp. Tylko AT,
startegie automatyczne itp.
W angielskiej wersji jest dość sporo interesujących m.in. ostatnie
moje odkrycie http://forex-strategies-revealed.com/.

Data: 2010-04-21 12:19:35
Autor: Endriu
Forum dot. giełdy, forexu
W angielskiej wersji jest dość sporo interesujących m.in. ostatnie
moje odkryciehttp://forex-strategies-revealed.com/.

Jeżeli chodzi o systemy to proszę tu parę linków:

http://www.guppytraders.com/Metastock%20Formulas/formula%20index.htm
http://www.advantagetrading.net/pl-metastock.html

Na http://www.stopazwrotu.pl/ po zalogowaniu oferują zdaje się jakiś
system besssa-bocznik-hossa - nie sprawdzałem, ale słyszałem...

Jest tego w sieci tyle, samemu można sobie coś napisać i sprzawdzać
historycznie na różnych platformach.
Konkretnie musisz mówić o co ci chodzi, bo tak ogólnie to ciężko ci
pomóc, jak nie zadasz konkretnego pytania.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-21 21:29:14
Autor: george
Forum dot. giełdy, forexu

"Kiwaczek" <mesec1@yahoo.com> wrote in message news:1433c0c6-b18d-4ad4-863a-f517a14915c6i40g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

sprawa jest dośc prosta, święty graal to trudna sprawa a jak juz go ktos odkryje w tym szumie to napewno sie podzieli tym na forum. ty natomiast uważaj żebys sie na tych "angielskich" forach nie dał podpuścić. sporo to sponsorowany ruch.

george

Data: 2010-04-21 13:37:27
Autor: Kiwaczek
Forum dot. giełdy, forexu
On 21 Kwi, 21:29, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"Kiwaczek" <mes...@yahoo.com> wrote in message

[...]

Raczej trudno mnie podpuscic ale dziekuje za ostrzeżenie.  Mam troche
bardziej pozytywne doswiadczenia z wymiana informacji nt. Graala.
Wcale nie jest tak ze ludzie sie nie dziela swoja wiedza i co wiecej -
ich spostrzezenia prawie zawsze maja wartosc. To chyba jest tak ze im
wiecej mozgow probuje rozgryzc problem, to zawsze znajdzie sie jakis,
ktory go w koncu rozgryzie. No coz szkoda bo czuje ze Polsce trudno
bedzie cos znalezc wiec pozostaje mi tylko  gadanie po angielsku z
Rosjanami na amerykanskich forach ;-)

Data: 2010-04-21 13:37:52
Autor: KubaS
Forum dot. giełdy, forexu
[...]

Wejdź na www.forex.nawigator.biz i tam poszukaj, napewno po odsianiu
wielu postów znajdziesz to co cię interesuje.
Jest to dobrze zorganizowane forum i mimo wszystko jest tam wielu
porządnych ludzi, którzy znają się na rzeczy i którzy z chęcią
odpowiedzą na twoje pytania.

Pozdrawiam.
Kuba

PS: Uwarzaj na demotraderów - czyli takich którzy znają forex tylko z
kont demo.

Data: 2010-04-22 04:34:26
Autor: Kiwaczek
Forum dot. giełdy, forexu
On 21 Kwi, 22:37, KubaS <szczeniow...@gmail.com> wrote:
> [...]

Pozdrawiam.
Kuba

PS: Uwarzaj na demotraderów - czyli takich którzy znają forex tylko z
kont demo.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

forex.nawigator wydaje się ciekawy. Dzieki za info.

Forum dot. giełdy, forexu