Forum e-basketu.

Data: 2009-05-31 09:29:03
Autor: Leszczur
Forum e-basketu.
Napisalem kilka razy (nawet zaczalem jeden watek na temat faktow i
mitow o Wolves) i musze powiedziec, ze jezeli juz tam pisac, to chyba
podpadaloby to pod dzialalnosc misyjna.
Tak w zakresie nauczania o kulturze wypowiedzi, jak i nauczania o
NBA :-)

Wyglada na to, ze maja tam "ekspertow" od poszczegolnych druzyn,
ktorzy wkraczaja gdy pojawiaja sie pytania nieco bardziej
zaawansowane. Plus Lu, ktory wie lepiej chyba na kazdy temat.

Jeszcze jakis czas tam posiedze, poki bedzie mnie bawilo uzeranie sie
z furiatami, ale wiedzcie, ze prsk jest moja miloscia i nigdy jej nie
opuszcze (nawet jesli Bartek pali w tej intencji swiece w kazdy
szabas, posci do zmroku w czasie Ramadanu i sklada ofiary z wołów)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-31 19:30:02
Autor: lorak
Forum e-basketu.
Leszczur pisze:
[...]

jedna uwaga - wasz styl pisania, tzn. pocięcie wpisu na masę cytatów i komentarzy do nich, jest ciężki w odbiorze.

a tak w ogóle to co powiesz na Bastilliona? chyba trochę po tobie rzeczowo pojechał? ;)

dla niezorientowanych, a zainteresowanych: http://forum.e-basket.pl/viewtopic.php?t=28028&start=120

Data: 2009-05-31 12:51:48
Autor: L'e-szczur
Forum e-basketu.
On 31 Maj, 19:30, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
jedna uwaga - wasz styl pisania, tzn. pocięcie wpisu na masę cytatów i
komentarzy do nich, jest ciężki w odbiorze.

Mozliwe. Podobnie jak wodolejskie wypracowania o wyzszosci swiat
Bozego Narodzenia nad robieniem pierników z zakalcem.

a tak w ogóle to co powiesz na Bastilliona? chyba trochę po tobie
rzeczowo pojechał? ;)

Naaah. Waga piórkowa. Oczywiscie na tle tych wszyskich Supersoników,
Mycków czy matków facet i jest konretny i rzeczowy. Ale na tle prsk to
caly czas megaamator. Tak wiec jedziemy dalej i czekamy na
uaktywnienie sie ludzi z ktorymi naprawde mozna tam pogadac o
konkretach.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. I jeszcze jeden cytacik ze szpeca od Thunder - niejakiego buły:

"...in dys siczułejszyn jedynym graczem nba ready, który wchodzi do
ligi i z miejsca robi rozpierdol we wszystkich szeregach jest blake
griffin.
[...]
.... i zostawił thorntona, gordona, jordana i wziął griffina
naturalnie. ale to clippers, oni są po to zeby zjebać wszystko co
możliwe.
[...]
co do rubio to ja nie wiem. nie widziałem go wiele w akcji. mówią i
piszą że jest mega wypierdalaczem. "

Elokwencja, błyskotliwosć jednym słowem full wypas :-D

Data: 2009-05-31 22:20:03
Autor: lorak
Forum e-basketu.
L'e-szczur pisze:
[...]

proponuję zacząć pisać też w innych tematach, np. w takim na czasie, jak o serii finałowej ;]

Data: 2009-05-31 13:31:21
Autor: L'e-szczur
Forum e-basketu.
On 31 Maj, 22:20, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> konkretach.

proponuję zacząć pisać też w innych tematach, np. w takim na czasie, jak

Daj sie najpierw otrząsnąć z szoku.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-31 22:36:04
Autor: Szczepan Radzki
Forum e-basketu.
L'e-szczur pisze:
[...]

Rzucać linkami proszę, bo nie będę się przeczesywał ;)

Szczepan Radzki

Data: 2009-05-31 22:24:00
Autor: s
Forum e-basketu.
[...]

To ten gentleman, co to chce budowac Clipps z Zachem na srodku?
Tego to juz nawet nie mam ambicji nawracac :-) Moze Lu mu przypomni o potrzebie obrony centrowej...

BTW kolejny fajny kwiatek przeczytalem, apropos przydatnosci Hinricha w Bulls, cos typu: "A po co on im? Przeciez juz dwa razy pisalem, ze go nie potrzebuja!".

Takze panowie (i panie, jezeli czytacie) - od tej pory, jezeli ja tu napisze cos _dwa_ razy, to prosze sobie utrwalic i nie robic wiochy!

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-31 13:30:22
Autor: L'e-szczur
Forum e-basketu.
On 31 Maj, 22:24, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

> możliwe.
> [...]

To ten gentleman, co to chce budowac Clipps z Zachem na srodku?

Mozliwe. W ciagu ostatnich 24 godzi przeczytalem tam tyle ciekawych
koncepcji, ze bede mial pozywke dla moich herezji na dobre 3-4
sezony :-)

Tego to juz nawet nie mam ambicji nawracac :-) Moze Lu mu przypomni o
potrzebie obrony centrowej...

No ale rzuca za 3, a to przeciez bardzo nieortodoksyjne podejscie jak
dla PF'a i chociazby dzieki temu przydatne ;-)

BTW kolejny fajny kwiatek przeczytalem, apropos przydatnosci Hinricha w
Bulls, cos typu: "A po co on im? Przeciez juz dwa razy pisalem, ze go
nie potrzebuja!".

Noooo - skoro on pisal i to dwa razy to faktycznie musi byc cos na
rzeczy!
Swoja droga Hinrich jest drogi, ale nie puszcza go dopoki nie wiadomo
co z Gordonem.

Takze panowie (i panie, jezeli czytacie) - od tej pory, jezeli ja tu
napisze cos _dwa_ razy, to prosze sobie utrwalic i nie robic wiochy!

A ja mam zawsze racje. Ja mam zawsze racje! Napisalem dwa razy i nie
ciskac mi sie tu! Tak Sobczak to do Was tam w tej oślej ławce. No nie
chowajcie sie za plecy wiLQ'a i tak was widze! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-31 22:46:57
Autor: s
Forum e-basketu.
Swoja droga Hinrich jest drogi, ale nie puszcza go dopoki nie wiadomo
co z Gordonem.

Bulls maja tyle mozliwosci dealowania (o ile rzeczywiscie sie za dealowanie wezma, ze z nimi to naprawde cholera wie.

Gdyby Pax zostal, podejrzewalbym, ze nie beda sklonni przeplacic Gordona. Teraz - zaczyna na to wygladac. Ale to juz ich problem :-)
Ja im dobrze radze, nie chca sluchac, mowi sie trudno :-(

Data: 2009-05-31 22:46:45
Autor: sooobi
Forum e-basketu.
s pisze:
[...]

Ja juz 2 razy napisalem ze Gordona musza zatrzymac wiec in dys siczułejszyn mega rozpierdalacz bedzie dalej rozkurwial w Chicago

pzdr

Data: 2009-06-04 16:32:23
Autor: wiLQ
Forum e-basketu.
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Mozliwe. W ciagu ostatnich 24 godzi przeczytalem tam tyle ciekawych
koncepcji, ze bede mial pozywke dla moich herezji na dobre 3-4

Raczej 3-4 dni, moze tygodni ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-31 22:25:49
Autor: sooobi
Forum e-basketu.
s pisze:
[...]

Bula jest luznym gosciem. Gram z nim w lidze fbx3 koles co roku jest w ogonie i co roku kupuje prospektow i pisze ze wszystkich rozjebie in dis situajszon. Ogolnie dostaje dobre pojazdy, ale jest smieszny:)

pzdr

Data: 2009-05-31 23:21:14
Autor: lorak
Forum e-basketu.
sooobi pisze:
s pisze:
[...]

widzę, że powoli wczuwasz się w klimat ;)

Data: 2009-06-01 01:10:49
Autor: sooobi
Forum e-basketu.
On 31 Maj, 23:21, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
sooobi pisze:

>>> możliwe.
>>> [...]

> [...]
> situajszon. Ogolnie dostaje dobre pojazdy, ale jest smieszny:)

widzę, że powoli wczuwasz się w klimat ;)

Ja na forum e-basketu jestem od chyba 5 lat ale czytalem tylko dzial
fbx3.
Tam od zawsze bula dostaje pojazdy:)

pzdr

Data: 2009-05-31 22:31:59
Autor: Szczepan Radzki
Forum e-basketu.
L'e-szczur pisze:
[...]

to mi się podoba
"jak juz chcesz na numerach bazowac swoja opinie, to przynajmniej naucz sie z nich korzystac."
:D

[...]

jak jest mega wypierdalaczem i robi rozpierdol to znaczy ze jest gies majonez.. czegos nie zrozumiales?;>

Szczepan Radzki

Data: 2009-05-31 13:51:16
Autor: L'e-szczur
Forum e-basketu.
On 31 Maj, 22:31, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

> konkretach.

to mi się podoba
"jak juz chcesz na numerach bazowac swoja opinie, to przynajmniej naucz

In dis siczuejszyn chyba bede musial dac Ci w ryj :D

> Elokwencja, błyskotliwosć jednym słowem full wypas :-D

jak jest mega wypierdalaczem i robi rozpierdol to znaczy ze jest gies
majonez.. czegos nie zrozumiales?;>

No kto to jest ten majonez? Czy aby chociaz on kilecki, babuni czy
moze Hellmans. Bo kazdy z nich zawiera rozna ilosc jaj ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-31 23:22:56
Autor: wiLQ
Forum e-basketu.
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

P.S. I jeszcze jeden cytacik ze szpeca od Thunder - niejakiego buły:

"...in dys siczułejszyn jedynym graczem nba ready,

Hmmm, dlaczego nie "enbijej redi"?! ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-31 20:34:13
Autor: Tomasz Radko
Forum e-basketu.
lorak pisze:
Leszczur pisze:
[...]

===========
zaden dobry defensywnie czy na zbiorkach center nie pozwolilby, aby jego druzyna byla najgorsza na zbiorkach, dawala sobie rzucac 40 pktow z pomalowanego i znajdowala sie na dnie ligi defensywnie.
===========

Jak dla mnie specjalnie rzeczowo to to nie jest. "James nie jest żadną supergwiazdą, bo żadna supergwiazda nie pozwoliłaby drużynie odpaść w finale grupy".

NYK w sezonie 86/87 byli na dokładnie ostatnim miejscu pod względem DReb%. Pomimo Ewinga. W 1989/90 byli na trzecim od końca, a Ewing przkroczył barierę 10 zb36. Nie zmienił RebRate do końca kariery (max 11.7, min 10.0, śr. z kariery 10.3, dwa sezony powyżej 11).

Tymczasem Knicks, pomimo niezmiennej produkcji Ewinga w sezonie 91/92 byli już na pierwszym miejscu pod wzglem DReb%. Co się stało? Ano w 91/92 ich coachem został Riley.

Ładnie to wychodzi na DefEff.
86/87  111.1
90/91  107.3
91/92  104.2
92/93   99.7
93/94   98.2

Ten sam Ewing. Najwyraźniej nie wszystko zależy od centra.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-31 23:38:43
Autor: wiLQ
Forum e-basketu.
lorak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

jedna uwaga - wasz styl pisania, tzn. pocięcie wpisu na masę cytatów i komentarzy do nich, jest ciężki w odbiorze.

To interesujace, dlaczego na forum jest ciezki w odbiorze, a tu jest
akceptowalnym standardem?
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-01 19:16:37
Autor: lorak
Forum e-basketu.
wiLQ pisze:
[...]

być może dlatego, że tu tak naprawdę nie chodzi o dyskusję, w sensie wymiany poglądów. zwykle wygląda to tak, że post jest pocięty na mnóstwo części, często komentuje się zupełnie nieistotne sprawy no i oczywiście te offtopy ;]
tak forma pewnie jest tu też akceptowana, bo przypuszczam że wszyscy tu udzielający się, z reguły piszą z pracy. to sprawia, że nie ma zbyt wiele czasu na przemyślenie wypowiedzi i napisanie jednego większego tekstu, który zawierałby najważniejsze odniesienia. takie szatkowanie wiadomości jest w przypadku pisania z pracy znacznie wygodniejsze, nie wymaga poświęcenia takiej uwagi.

Data: 2009-06-01 13:31:41
Autor: L'e-szczur
Forum e-basketu.
On 1 Cze, 19:16, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> [...]

tekstu, który zawierałby najważniejsze odniesienia. takie szatkowanie
wiadomości jest w przypadku pisania z pracy znacznie wygodniejsze, nie

Ale pomaga w trzymaniu sie tematow mimo offtopicznych dygresji. Gdy
ktos pisze "Wacek ma spida, a Zenek nie" a ja mam dane ze jest
odwrotnie, to wlasnie dla wygody prowadzenia rozmowy dam mu je zaraz
po tym twierdzeniu, a nie w osobnym tasiemcu z maksymalnym
wodolejstwem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-04 16:40:17
Autor: wiLQ
Forum e-basketu.

> [...]

być może dlatego, że tu tak naprawdę nie chodzi o dyskusję, w sensie wymiany poglądów. zwykle wygląda to tak, że post jest pocięty na mnóstwo części, często komentuje się zupełnie nieistotne sprawy no i oczywiście te offtopy ;]

Poczekaj chwile, dlaczego taki pociety post, nawet jesli zawiera
offtopiki, nie jest wymiana pogladow, a forma e-basketowa juz jest?

[...]

Zgoda... ale to nie wyjasnia dlaczego uznales, ze wypowiedz skladajaca
sie z setek slow jest latwiejsza w odbiorze niz pojedyncze stwierdzenia.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-04 20:03:58
Autor: lorak
Forum e-basketu.
wiLQ pisze:
[...]

ok, może to być kwestia przyzwyczajenia. ale też "normalna" rozmowa nie wygląda tak, że co zdanie, lub pól druga strona przerywa i komentuje. wydaje mi się, że nie dzieje się tak bez powodu ;)

Data: 2009-06-04 20:56:59
Autor: Rasheed
Forum e-basketu.
"lorak" <chalid@gazeta.pl> wrote in message news:h092ae$1ah$1inews.gazeta.pl...
wiLQ pisze:
[...]

Nie ze przerywa, ale wlasnie tak jest. Blizej prawdziwej rozmowy jest drzewko z grupy dyskusyjnej, niz monologi z forum.

Rasheed

Data: 2009-06-04 21:10:01
Autor: lorak
Forum e-basketu.
wiLQ pisze:
[...]

mylisz pojęcie monologu z dialogiem. normalna wymiana zdań tak właśnie wygląda, że jedna osoba mówi, a potem druga odpowiada. drzewka w niej nie rosną.

Data: 2009-06-04 22:30:23
Autor: Tomasz Radko
Forum e-basketu.
lorak pisze:

[...]

Normalna rozmowa idzie w czasie rzeczywistym, a nie batchowo, i nie składa się z wielozdaniowych przemówień. Stąd drzewkowatość wymiany zdań w juznecie.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-07 16:25:07
Autor: wiLQ
Forum e-basketu.

mylisz pojęcie monologu z dialogiem. normalna wymiana zdań tak właśnie wygląda, że jedna osoba mówi, a potem druga odpowiada.

Tak, ale wypowiedzi sa raczej krotkie, a nie przypominaja wyklad.
Wg mnie gdyby w rozmowie ktos wyglosil taka dluga wypowiedz jak na
e-baskecie to rozmowca by nie pamietal calej tresci i odniosl sie tylko
do wybranych fragmentow.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-07 23:05:02
Autor: L'e-szczur
Forum e-basketu.
On 7 Cze, 16:25, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Wg mnie gdyby w rozmowie ktos wyglosil taka dluga wypowiedz jak na
e-baskecie to rozmowca by nie pamietal calej tresci i odniosl sie tylko

Otoz to. W rozmowie twarza w twarz jednostka transakcyjna jest
pojedyncze zdanie (czasami wielokrotnie podrzednie zlozone, ale caly
czas to jedno zdanie).
Na forum e-basketu jednostka transakcyjna bardziej przypomina wyklad,
epos (bo duzo tam mitow i mistycyzmu) a w najlepszym razie rozprawkę.
A ze fora sa miejscem do prowadzenia dyskusji, a nie drzwiami do
katedry w Wittenberdze na ktorych mozna przybic swoje tezy to i
szatkowanie wypracowan wydaje mi sie uzasadnione, a moze wrecz
konieczne.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. A poza tym wielu forumowiczow naprawde nie potrafi bronic swoich
przekonan inaczej niz twierdzac, ze "Zenek ma skila". :-)

Data: 2009-06-08 21:05:29
Autor: lorak
Forum e-basketu.
L'e-szczur pisze:
[...]

hmm, a jak wygląda dyskusja naukowa?

P.S. A poza tym wielu forumowiczow naprawde nie potrafi bronic swoich
przekonan inaczej niz twierdzac, ze "Zenek ma skila". :-)

to niestety prawda. ale pamiętaj, im więcej Leszczura, tym więcej będą mogli się nauczyć! :-)

Data: 2009-06-08 21:38:25
Autor: Tomasz Radko
Forum e-basketu.
lorak pisze:

hmm, a jak wygląda dyskusja naukowa?

================
Każdy mówca dysponował czterema minutami czasu dla wyłożenia swych tez, co i tak było sporo, zważywszy, że zgłoszono 198 referatów z 64 państw. Aby przyspieszyć tempo obrad, referaty należało przestudiować na własną rękę, przed posiedzeniem, orator zaś mówił wyłącznie cyframi, określając w ten sposób kluczowe ustępy swej pracy; dla ułatwienia recepcji tak bogatych treści wszyscyśmy nastawili swoje podręczne magnetofony oraz komputerki — między tymi ostatnimi dojść miało potem do zasadniczej dyskusji. Stanley Hazelton z delegacji USA zaszokował od razu salę, powtarzając z naciskiem: — 4, 6, 11, z czego wynika 22; 5, 9, ergo 22; 3, 7, 2, 11, skąd wynika znowuż 22!! — Ktoś wstał wołając, że jednak 5, ewentualnie 6, 18 i 4; Hazelton odparował zarzut błyskawicznie, tłumacząc, że tak czy owak 22. Poszukałem w jego referacie klucza numerycznego i dowiedziałem się, że cyfra 22 oznacza katastrofę ostateczną.
================

Data: 2009-06-08 22:57:33
Autor: L'e-szczur
Forum e-basketu.
On 8 Cze, 21:05, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> katedry w Wittenberdze na ktorych mozna przybic swoje tezy to i
> szatkowanie wypracowan wydaje mi sie uzasadnione, a moze wrecz

Nie musi byc naukowa byle byla rzeczowa. A pisanie referatow, ktore na
dobra sprawe da sie strescic w dwoch krotkich zdaniach, bo reszta to
dyskusyjne siano - rzeczowe po prostu nie jest.

> [...]
> przekonan inaczej niz twierdzac, ze "Zenek ma skila". :-)

to niestety prawda. ale pamiętaj, im więcej Leszczura, tym więcej będą

A tam - do tego (poza skilem) trzeba tez miec smykałkę ;-))

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-09 00:33:45
Autor: wiLQ
Forum e-basketu.
> [...]

> katedry w Wittenberdze na ktorych mozna przybic swoje tezy to i
> szatkowanie wypracowan wydaje mi sie uzasadnione, a moze wrecz

Nie pisz, ze zamierzasz porownac nasze spory do dyskusji naukowych ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-08 22:58:27
Autor: L'e-szczur
Forum e-basketu.
On 9 Cze, 00:33, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> hmm, a jak wygląda dyskusja naukowa?

Nie pisz, ze zamierzasz porownac nasze spory do dyskusji naukowych ;-)

Jezeli punktem odniesienia bedzie sposob dyskutowania na forum? Zle
nie wypadniemy ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-09 11:28:38
Autor: tuti
Forum e-basketu.

[...]

otóż jest to mit - drzwi były brązowe i nikt nie zgodziłby się, nawet, gdyby były drewnianie na niszczenie świątyni, nawet w poiczątkach XVI wieku. 95 tez zostało odczytane, pozdrawiam
tuti

Data: 2009-06-09 02:50:03
Autor: L'e-szczur
Forum e-basketu.
On 9 Cze, 11:28, "tuti" <t...@interia.pl> wrote:
[...]

Wiem. Ale przyznaj, ze wpasowalismy sie idealnie w klimat e-basketu,
gdzie mitologia zdaje sie byc motywem wiodacym :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-04 22:21:39
Autor: Szczepan Radzki
Forum e-basketu.
lorak pisze:
wiLQ pisze:
[...]

Moim zdaniem pocięte wypowiedzi to oznaka oddzielania od siebie myśli. Mówiąc nie zaczynasz stu wątkow jednocześnie i nie chcesz, aby rozmówca również w jednej, godzinnej wypowiedzi odpowiedział na wszystko.

Szczepan Radzki

Data: 2009-05-31 20:17:11
Autor: Tomasz Radko
Forum e-basketu.
Leszczur pisze:

[...]

Ja też poszczę. Codziennie od 11 do 19. Z przerwą na drugie śniadanie, obiad i podwieczorek.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-31 12:52:42
Autor: L'e-szczur
Forum e-basketu.
On 31 Maj, 20:17, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> szabas, posci do zmroku w czasie Ramadanu i sklada ofiary z wołów)

Ja też poszczę. Codziennie od 11 do 19. Z przerwą na drugie śniadanie,

To tak jak moja babcia - rzucała palenie w przerwach miedzy
papierosami.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-31 21:36:00
Autor:
Forum e-basketu.
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):
[...]

szabas, posci do zmroku w czasie Ramadanu i sklada ofiary z wo=B3=F3w)

e-basket od dluzszego czasu ostro doluje. Jeszcze kilka lat temu odwiedzalem
ta strone regularnie i bylo to glowe zrodlo info o baskecie. Po przejsciach z
co niektorymi e-basketowiczami, dalem spokoj. Poza tym od strony techcznej ta strona laduje sie jeszcze dluzej od nba.com!

Zawsze unikam for dyskusyjnych, gdzie panuje chora atmosfera, admini i
moderatorzy uwazaja sie za wszechwiedzacych, a bluzgi i docinki sa na porzadku
dziennym.

prsk ma swoj styl :)

lukassus

--