Forum e-basketu.

Data: 2009-05-31 20:17:11
Autor: Tomasz Radko
Forum e-basketu.
Leszczur pisze:

Jeszcze jakis czas tam posiedze, poki bedzie mnie bawilo uzeranie sie
z furiatami, ale wiedzcie, ze prsk jest moja miloscia i nigdy jej nie
opuszcze (nawet jesli Bartek pali w tej intencji swiece w kazdy
szabas, posci do zmroku w czasie Ramadanu i sklada ofiary z wołów)

Ja też poszczę. Codziennie od 11 do 19. Z przerwą na drugie śniadanie, obiad i podwieczorek.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-31 12:52:42
Autor: L'e-szczur
Forum e-basketu.
On 31 Maj, 20:17, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> szabas, posci do zmroku w czasie Ramadanu i sklada ofiary z wołów)

Ja też poszczę. Codziennie od 11 do 19. Z przerwą na drugie śniadanie,

To tak jak moja babcia - rzucała palenie w przerwach miedzy
papierosami.

Pozdro

L'e-szczur

Forum e-basketu.