Forum i strona laki zhackowana

Data: 2011-09-02 08:16:10
Autor: Big Jack
Forum i strona laki zhackowana
Chyba ktoś się wq...ił na pikarela
http://forum.dvhk.pl/
http://www.laki.dvhk.pl/

--
Big Jack
         //////     GG: 660675
        ( o  o)
    -- ooO-( )-Ooo-

Data: 2011-09-03 09:12:19
Autor: jacek wilczek
Forum i strona laki zhackowana
a jakie jeszcze jest sensowen forum w tematyce sat ?

--
jacek

Data: 2011-09-03 11:57:15
Autor: Jerzy Pastusiak
Forum i strona laki zhackowana
jacek wilczek:
| a jakie jeszcze jest sensowen forum w tematyce sat ?

[SAT Kurier]
[Niezależne Forum Telewizji Cyfrowej]
http://forum.satkurier.pl/

[Forum elektroda]
http://www.elektroda.pl/rtvforum/index.php?sid=

[SatClub]
[Forum Techniki Satelitarnej]
http://www.satclub.pl/

[Forum SatElita]
http://sat-elita.net.pl/forum/

[nhdtv]
http://forum.interia.pl/forum/telewizja,1085

[forum hdtv]
http://hdtvpolska.com/

[forum pclab]
http://forum.pclab.pl/

[Forum RadioPolska]
http://forum.radiopolska.pl/index.php?showforum=20

[Forum Sputnik-Sat]
http://forum.sputnik-sat.info/

Data: 2011-09-04 10:52:02
Autor: jacek wilczek
Forum i strona laki zhackowana
thx

[Forum Sputnik-Sat]
http://forum.sputnik-sat.info/
ciemną stronę mocy więdzu tu ;)

--
jacek

Data: 2011-09-05 23:02:02
Autor: Big Jack
Forum i strona laki zhackowana
W wiadomości
*Big Jack* napisał(-a):

http://forum.dvhk.pl/
http://www.laki.dvhk.pl/

Mam nadzieję, że starają się przywrócić do życia i stronę i forum bo już nie ma komunikatów, że rozłożyli ich na łopatki.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-05 23:17:13
Autor: Jerzy Pastusiak
Forum i strona laki zhackowana
Big Jack:

| Mam nadzieję, że starają się przywrócić do życia i stronę | i forum bo już nie ma komunikatów, że rozłożyli ich na łopatki.

no i ze czesciej niz co rok robili bekapy , jak to bylo przy
ostatnim padzie

| Chyba ktoś się wq...ił na pikarela

a gdzie ten P. grasowal , bo widzialem , ze przed padem ktos
płakał , bo go zbanowal na 2 tygodnie , chociaz płaczek ostatnio
nic nie pisywal

coz , widac kazde forum ma swojego Romósia

no , a ty to sie znecasz nad jk , chociaz zawsze cos fajnego
zapoda

Data: 2011-09-06 08:34:52
Autor: Big Jack
*Jerzy Pastusiak* napisał(-a):

no i ze czesciej niz co rok robili bekapy , jak to bylo przy
ostatnim padzie

Pamiętam ten pad, ale nie pamiętam kiedy to było. Nie wszystko udało im się wtedy przywrócić.

Chyba ktoś się wq...ił na pikarela

a gdzie ten P. grasowal , bo widzialem , ze przed padem ktos
płakał , bo go zbanowal na 2 tygodnie , chociaz płaczek ostatnio
nic nie pisywal

Głównie, ale nie tylko, "wykazywał się" w dziale poświęconym Cyfrze+. Znany jest z tego, że w dyskusji stosuje argument siły, a nie siłę argumentu. Potrafi usuwać posty jak najbardziej a propos argumentując, że są nie na temat. A wszelkie próby z nim prywatnej dyskusji ucina krótkim: nie odpisuj!! I spórbuj odpisać - ban for ever. Żeby mieć ostatnie słowo w dyskusji na forum potrafi do zamknietego już tematu wtrącić swoje 3gr, tak żeby jego było na wierzchu i stawiając w ten sposób swoich interlokutorów na przegranej pozycji. Nie będę się więcej rozpisywał, kto był/jest użytkownikiem tego skądinąd IMHO dobrego forum i zderzył się z pikarelem, ten wie co to za persona.
Postów płaczka mogłeś nie znaleźć, bo za dotknięciem różdżki pikarela mogły polecieć w kosmos i został tylko ten o banie :D

no , a ty to sie znecasz nad jk , chociaz zawsze cos fajnego
zapoda

true :D ale nie szalej z tymi fajnościami jego autorstwa ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-07 20:13:08
Autor: Jerzy Pastusiak
Forum i strona laki zhackowana
Witaj ponownie.

Big Jack:
Pamiętam ten pad, ale nie pamiętam kiedy to było.

Historia kolem sie toczy, poszlo wtedy pol roku w powietrze.

pl.rec.telewizja, 27 Gru 2009:
http://groups.google.com/group/pl.rec.telewizja/browse_thread/thread/65ed456eca40bc1d/

pl.rec.telewizja, 15 Jan 2010:
http://groups.google.com/group/pl.rec.telewizja/browse_thread/thread/8360ae4087030931/
Chyba ktoś się wq...ił na pikarela

Tez Ci wtedy ten p. podpadl.
Powinni go wywalic, jak taki urwipołeć.

Niech przyjdzie na njusy, to mu damy popalić.

Pzdr.J.P.

Data: 2011-09-07 21:01:13
Autor: Big Jack
*Jerzy Pastusiak* napisał(-a):

Historia kolem sie toczy, poszlo wtedy pol roku w powietrze.

Dobrze kojarzę, że ostatnie pół roku?

Tez Ci wtedy ten p. podpadl.
Powinni go wywalic, jak taki urwipołeć.
Niech przyjdzie na njusy, to mu damy popalić.

Nie bluźnij ;) Nie wiem jak sobie z nim na elektrodzie radzą. Ale może jakoś idzie, bo tam jest szeregowym userem.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Forum i strona laki zhackowana