Forza 3 Limited Edition - warto?

Data: 2009-10-27 23:18:22
Autor: Dentarg
Forza 3 Limited Edition - warto?
Witam,

Zbliża się koniec miesiąca, zastanawiam się więc nad zakupem
Forza3 ;).
Ale widzę, że są dwie wersje, z tym że ich opis jest na tyle
enigmatyczny, że nie bardzo wiem czy wersja Limited Edition jest warta
swojej ceny.

Podstawową różnicą jest bryloczek i pendrive, ale nie są one IMHO
warte 50 PLN różnicy w cenie. Kolejne różnice są dla mnie już
enigmatyczne:
- bodaj 5 samochodów - jakich????????
- dostęp do strefy VIP online (co to niby jest??)
- bodaj gra na 2 płytach (a zwykła na 1?)

Szkoda, że nic nie wynika konkretnego z tego opisu. Ma ktoś wersję
limited? Warto czy to tylko kolejny chłyt madketingowy?

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-10-28 07:38:18
Autor: Chory

"Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> wrote in message news:a21ae229-d6b3-4c98-8e74-04c666b034dcs15g2000yqs.googlegroups.com...

Podstawową różnicą jest bryloczek i pendrive, ale nie są one IMHO
warte 50 PLN różnicy w cenie.

W takim razie powinienes kupic zwykla wersje.

bodaj 5 samochodów - jakich????????

Aston DBS (w normalnej wersji masz tylko DB9)
Porka GT3 RS (w normalnej jest zwykla GT3)
430 Scuderia (tez jest zwykle)
Gallardo Seperleggera (tez jest)
Corveta ZR1 (a tu nie wiem za bardzo co w tej ZR1 takiego fajowego)
Ogolnie fajnie miec ale standardowe wersje w zupelnosci wystarczaja.

dostęp do strefy VIP online (co to niby jest??)

Pojecia nie mam.
Moze jakis osobny pokoj dla posiadaczy wersji limitowanej?

bodaj gra na 2 płytach (a zwykła na 1?)

Zwykla tez na dwoch.
Tylko piraty na jednej :D

Warto czy to tylko kolejny chłyt madketingowy?

Jak nie masz pendrive'a albo podoba Ci sie breloczek to moze i warto.

--
Chory
PSN: guinness_draught

Data: 2009-10-28 13:43:58
Autor: gctechs
Dnia 28-10-2009 o 08:38:18 Chory <guinness_draught@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Nie w polsiej wersji LE, dodajmy.

dostęp do strefy VIP online (co to niby jest??)

Pojecia nie mam.
Moze jakis osobny pokoj dla posiadaczy wersji limitowanej?

Z tego, co sie orientuje, tez w praktyce daje to kilka samochodow,
oczywiscie tego tez nie ma w polskiej wersji (bo nie ma Live'a).

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2009-10-28 06:18:33
Autor: Dentarg
On Oct 28, 1:43 pm, gctechs <gctechs.usu...@wp.usunto.pl> wrote:
Nie w polsiej wersji LE, dodajmy.
Znaczy, że to co sprzedawcy piszą na allegro to ściema (że są
dodatkowe samochody)?

> [...]
Z tego, co sie orientuje, tez w praktyce daje to kilka samochodow,
oczywiscie tego tez nie ma w polskiej wersji (bo nie ma Live'a).
I jakiś system aukcji czy cos, ale nie wiem o co chodzi.

W każdym razie jak w wersji PL tego nie ma, to bym bardziej się
cieszę, że kupiłem normalną ;).

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-10-28 08:40:20
Autor: fin
Forza 3 Limited Edition - warto?
Witam,

Wydaje mi się, że zawartość LE zależy od wersji (polska czy angielska). Co prawda nie mam LE, ale kupowałem ją i grałem u kumpla. Nie zauważyłem nic poza brelokiem i pendrivem. Natomiast wersja LE oferowana np. w Anglii zawiera podane przez Ciebie dodatki. Taką mam koncepcję.

pozdro
fi

Forza 3 Limited Edition - warto?