Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.gry.konsole   »   Forza 3 na Live ;)

Forza 3 na Live ;)

Data: 2009-09-24 09:45:51
Autor: Dentarg
Forza 3 na Live ;)
Zalogowałem się a tu mnie demo przywitało. Sciąga się, jak ktoś lubi
to niech zasysa.

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-09-24 20:00:18
Autor: Marcin
Forza 3 na Live ;)
Dentarg pisze:
Zalogowałem się a tu mnie demo przywitało. Sciąga się, jak ktoś lubi
to niech zasysa.

pzdr,
Dentarg
Wg mnie bardzo fajnie zrobione, chyba zakupie kierownicę do x dla tej gry.

Data: 2009-09-24 21:26:43
Autor: gctechs
Forza 3 na Live ;)
Dnia 24-09-2009 o 18:45:51 Dentarg <lukasz.jozwinski@gmail.com> napisał(a):

Zalogowałem się a tu mnie demo przywitało. Sciąga się, jak ktoś lubi
to niech zasysa.


Sciagnalem dzis demo trzeciej Forzy. Oczywiscie, glupi microsoft chcialby,
zebym placil im za pobieranie dem (adonament gold wymagany do pobrania
najnowszych dem). Tak wiec powiedzialem brzydkie slowo tym rrodowym
fajfusom i zalozylem nowe konto live.

Przejdzzmy do gry.
Grafika - bardzo dobra, jak na mozliwosci platformy.
Odwzorowanie karoserii samochodow - j/w.
Dzwiek samochodow - lepszy, niz w Gran Turismo, gorszy niz w rFactor'ze.
Fizyka jazdy - dobra, jak na warunki konsolowe.
Uszkodzenia - slabe. Nie chodzi nawet o wizualne uszkodzenia, to nie musi
byc jakos super odwzorowane. Problem w tym, ze mechaniczne skutki
uszkodzen tez sa beznadziejne. Na najwyzszym ustawieniach realizmu
("simulation" w "damage, fuel and tires") mozna przywalic czolowo w sciane
z predkoscia 110 km/h. Nie wydaje mi sie, zeby samochod mial prawo dalej
jechac po czyms takim.
Ekran telemetrii - kpina. Prawie nic sie nie zmienilo od czesci drugiej.
Spelnia on przeciez takze funkcje ogolno-informacyjna o pracy samochodu.
Gdzie w takim razie jest chociazby temperatura silnika, plynu chlodzacego
czy hamulcow? Nie dorownuje pecetowym symulatorom.
Dodali sprzeglo. Szkoda, ze niewlasciwe poslugiwanie sie nim nie powoduje
realistycznych uszkoden. Turn 10 powinni zagrac w Live for Speed na PC,
zobaczyliby, jak zachowuje sie samochod z uszkodzonym sprzeglem. No i
gdzie sie podzial bieg neutralny?
Widok z deski rozdzielczej to kolejna kpina - tylko 90 stopni obrotu w
poziomie (45 w jedna strone). Sama grafika kokpitu nie powoduje opadu
szczeki. Jest ewidentnie slabiej niz w GT5P.
System asyst - cofanie czasu i automatyczne hamowanie dziala bardzo dobrze.
Z pewnoscia takie rozwiazania czynia gre bardziej przyjazna dla graczy
casualowych.
AI przeciwnikow - narazie za malo gralem :) Ale na pewno jest lepiej, niz
w GT4.




--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.
..INDUSTRIAL.AMBIENT.DARKWAVE.IDM.JAZZ.
..POWER.ELECTRONICS.DEEP.HOUSE.ELECTRO.

Data: 2009-09-24 14:04:45
Autor: Dentarg
Forza 3 na Live ;)
On 24 Wrz, 21:26, gctechs <gctechs.usu...@wp.usunto.pl> wrote:
Sciagnalem dzis demo trzeciej Forzy. Oczywiscie, glupi microsoft chcialby,
zebym placil im za pobieranie dem (adonament gold wymagany do pobrania
najnowszych dem). Tak wiec powiedzialem brzydkie slowo tym rrodowym
fajfusom i zalozylem nowe konto live.
Ja na szczęście mam x0 mniej niż tydzień, więc konto jeszcze frikowe
jest,
ale jestem przezwyczajony do placenia abonamentu za granie w sieci i
poniekąd to rozumiem.

Przejdzzmy do gry.
Grafika - bardzo dobra, jak na mozliwosci platformy.
Pewnie masz rację, na filmikach na yotube wyglądała lepiej, ale zła
nie jest. W porównaniu z Forza 2
to rewolucja graficzna.
Odwzorowanie karoserii samochodow - j/w.
Modele naprawdę miłe dla oka, ale mnie trochę przeraża ciągle
ząbkowanie grafiki na x0 w porównaniu do ps3. Pewnie niedługo się
przyzwyczaję.
Dzwiek samochodow - lepszy, niz w Gran Turismo, gorszy niz w rFactor'ze.
Dźwięk trudno mi ocenić, bo zawsze w samochodze słucham radia ;)
Fizyka jazdy - dobra, jak na warunki konsolowe.
Dla mnie genialna, grałem ostatnio tylko w ścigałki, ale uważam się
raczej za gracza casualowego.
GT4 IMHO miał gorszą, w 5 nie grałem bo Prolog za 99PLN to IMHO
złodziejstwo.

Uszkodzenia - slabe. Nie chodzi nawet o wizualne uszkodzenia, to nie musi
byc jakos super odwzorowane. Problem w tym, ze mechaniczne skutki
uszkodzen tez sa beznadziejne. Na najwyzszym ustawieniach realizmu
("simulation" w "damage, fuel and tires") mozna przywalic czolowo w sciane
z predkoscia 110 km/h. Nie wydaje mi sie, zeby samochod mial prawo dalej
jechac po czyms takim.
Trudno mi ocenić, bo staram się jeździć jak w życiu, bezwypadkowo, ale
jak mnie ktoś z tyłu stuknął to mi się
na diagramie zaczerwieniło wszystko ;).

Ekran telemetrii - kpina. Prawie nic sie nie zmienilo od czesci drugiej.
Spelnia on przeciez takze funkcje ogolno-informacyjna o pracy samochodu.
Gdzie w takim razie jest chociazby temperatura silnika, plynu chlodzacego
czy hamulcow? Nie dorownuje pecetowym symulatorom.
Nie dorównuje, ale tak samo mogę powiedzieć, ze rFactor nie dorównuje
jeździe nawet maluchem.
Dla mnie jako casuala telemetria super ;).

Widok z deski rozdzielczej to kolejna kpina - tylko 90 stopni obrotu w
poziomie (45 w jedna strone). Sama grafika kokpitu nie powoduje opadu
szczeki. Jest ewidentnie slabiej niz w GT5P.
Gram z maski, chyba jest rzeczywiście 30FPS przy graniu z kokpitu, ale
co dziwne to wcale nie przeszkadza.
Jednak z maski gra mi sie wygodniej. Inna sprawa nie bardzo rozumiem
onanizm tymi kokpitami,
w moim samochodzie na kokpit sie nie gapię wcale, może dlatego że jest
taki plastikowy ;)).

System asyst - cofanie czasu i automatyczne hamowanie dziala bardzo dobrze.
Ja wszystkie pomagajki od razu wyłączyłem, wole przejechać tor
nieoptymalnie ale po swojemu niż z pomagajkami.
Z pewnoscia takie rozwiazania czynia gre bardziej przyjazna dla graczy
casualowych.
Za takiego się uważam i cieszę się, że można pomagajki wyłączyć, z
cofania czasu korzystalem przy pierwszych paru okrążeniach. Ale raczej
nie rajcuje mnie ta opcja.

AI przeciwnikow - narazie za malo gralem :) Ale na pewno jest lepiej, niz
w GT4.
Dawno grałem w GT4, ale chyba masz rację, tam udawalo mi się
wygyrwać ;), tutaj jeszcze nie.

Po zagraniu w demo utwierdziłem się w decyzji że kupię tą grę w pełnej
wersji, a dodatkowo chyba dokupię kierownicę. Na mnie duże wrażenie
robi to, że trzeba z wyczuciem używać analogów zarówno od hamulca jak
i gazu. A z tego wynika, że raczej GT5 szybko nie zagości na moim
ps3 ... pewnie i tak premiera będzie w 2011.

Replaye nie powalają, bardziej podobają mi się np w Dircie2, ale to
zupełnie inna gra. Przesiadka z Dirta2 do F3 była trudna :)). W oczy
rzucają się słabe tekstury na horyzoncie, ale po za tym naprawdę
trudno mi się do czegoś przyczepić.

Jak na razie audikiem udało mi się wykręcić czas w pierszych 4k
wyników a porszakiem w pierwszych 3k. Oczywiście wszystkie pomagajki
wyłączone i automat. Jestem z siebie dumny ;))

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-09-25 21:34:27
Autor: MrJiNks
Forza 3 na Live ;)
Dentarg pisze:
Zalogowałem się a tu mnie demo przywitało. Sciąga się, jak ktoś lubi
to niech zasysa.

pzdr,
Dentarg

Do mnie akurat dzisiaj przyjechali znajomi, i im się podobało. Grała nawet kumpla kobita i też dawała radę. Automatyczne hamowanie ułatwia rozgrywkę - przynajmniej na początku. Grafika mi się podoba, szkoda, że w takich grach nie można wiele wyjechać poza trasę, bandy są zawsze niezniszczalne, samochody też... Tu się nic zapewne nigdy nie zmieni, już w Test Drive bodajże 2 na C64 jak przywaliłeś w coś to pękała szyba
i game over ;D. Podoba mi się bardziej od DIRT2, jakoś fajniej się jedzie i lepiej "czuje" jazdę.

JiNx

Data: 2009-09-26 11:31:14
Autor: ks
Forza 3 na Live ;)

Pozwole sobie se podpiac pod ten watek. Mam takie lamerskie pytanko -
skoro gra jest dostarczana na dwoch plytkach, to wiadomo juz czy
bedzie mozliwa gra na X360 Arcade bez HDD?

Data: 2009-09-26 21:06:10
Autor: Marcin
Forza 3 na Live ;)
ks pisze:
Pozwole sobie se podpiac pod ten watek. Mam takie lamerskie pytanko -
skoro gra jest dostarczana na dwoch plytkach, to wiadomo juz czy
bedzie mozliwa gra na X360 Arcade bez HDD?

Na tej drugiej płytce maja być dodatkowe trasy i auta, więc da się grać na Arcade. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.

Data: 2009-09-28 11:02:44
Autor: shmayek
Forza 3 na Live ;)
Marcin pisze:
ks pisze:
Pozwole sobie se podpiac pod ten watek. Mam takie lamerskie pytanko -
skoro gra jest dostarczana na dwoch plytkach, to wiadomo juz czy
bedzie mozliwa gra na X360 Arcade bez HDD?

Na tej drugiej płytce maja być dodatkowe trasy i auta, więc da się grać na Arcade. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.

MS nie strzeli sobie w stope bez uprzedniego przygotowania protezy, wiec bedzie sie dalo grac na kazdej konsoli.

shmayek
GT: shm PL

Forza 3 na Live ;)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona