Fotelik dla dziecka

Data: 2012-08-15 09:40:29
Autor: Salata
Fotelik dla dziecka
W dniu 2012-08-15 09:12, BAREK pisze:
Dzień Dobry,

Dziecko rośnie;
Do tej pory używane były foteliki MaxiCosi na bazie familyfix.
Peble i Pearl
Teraz ma już prawie 100cm wzrostu i ciut ponad 15kg wagi.
Także chyba nadszedł czas na kolejny fotelik.
Co byście ze swojego punktu widzenia polecili?
Na co zwrócić uwagę?

Bartek

Ja ostatnio mialem podobny dylemat i po zglebieniu tematu kupilem MaxiCosi Rodi Air Protect. Mlody jest zadowolony po przesiadce z MC Tobi, chociaz obydwa nie sa w jego ulubionym kolorze.

Polecam kupowac u polskiego dystrybutora. U mnie w Tobi po gwarancji zepsul sie naciagacz pasow (pozniej sie okazalo, ze to wada fabryczna byla) i panowie z serwisu wymienili to bezplatnie wlacznie z przesylka kurierem dwa dni przed Swietami Wielkanocnymi i zaplanowanym wyjazdem.

Niestety moje auto nie posiada ISOFix'a, ale nowy fotelik nie lata po samochodzie i jestesmy zadowoleni.

Pozdr
Salata

Fotelik dla dziecka