Fotelik dla dziecka - co wybrać

Data: 2010-08-15 08:46:53
Autor: kosik
Fotelik dla dziecka - co wybrać
Hej
Pora przyzwyczaić juniora do dwóch kółek. I teraz pytanie jaki fotelik wybrać. Szybkie przejrzenie allegro i wytypowałem:
1)Zooty
http://allegro.pl/item1179953521_nowy_fotelik_rowerowy_do_22_kg_promocja_zooty.html

2) Bellelli  Mr Fox
http://allegro.pl/item1183808632_fotelik_bellelli_mr_fox_relax_do_ramy_2_kolory.html

3) Bellelli Little Duck
http://allegro.pl/item1187278201_fotelik_rowerowy_bellelli_little_duck_standard.html

4) Bellelli PEPE
http://allegro.pl/item1176123286_nowy_fotelik_rowerowy_do_22_kg_odblaski_poduszka.html

5) Hamax Kiss
http://allegro.pl/item1188157553_fotelik_hamax_kiss_do_ramy.html

6)Hamax Smiley
http://allegro.pl/item1174715239_nowy_fotelik_rowerowy_hamax_smiley_gliwice.html

7) Hamax Siesta
http://allegro.pl/item1189567537_dzieciecy_fotelik_rowerowy_hamax_model_siesta_2010.html

Ktoś z grupowiczów może używał któregokolwiek z nich? Jakieś plusy, minusy itp. Podoba mi się Bellelli Pepe ze względu na wentylację pleców. Cenę pomijam, bo nie ja płacę :) I z góry piszę, że Weeride Kangaroo nie chce, fotelik ma być montowany z tyłu.

kosik

Data: 2010-08-15 10:06:58
Autor: arturbac
W dniu 2010-08-15 08:46, kosik pisze:
6)Hamax Smiley
http://allegro.pl/item1174715239_nowy_fotelik_rowerowy_hamax_smiley_gliwice.html

Używam, bardzo fajny i wygodny dla dziecka, dość dobrze amortyzuje.
Dla malucha chyba powinienes pomyśleć o Hamax Siesta bo ma regulacje
nachylenia.

Data: 2010-08-15 10:26:42
Autor: Roger from Cracow
Fotelik dla dziecka - co wybrać
pozycje za 70zl sa IMO niepoważne, wsadzasz tam swoje dziecko...
Ostatnio stałem przed podobnym wyborem kupna fotelika. Swego czasu
zapadł mi w pamięć pewien widok jak gość jechał na rowerze a za nim
w foteliku na tych prętach bujał sie jak oszaly śpiący dzieciak. Te pręty
sa beznadziejne, piszą, ze amortyzują, gówno prawda bujają sie jak
porypane.  Ja wybraÅ‚em inny produkti to byÅ‚ strzaÅ‚ w dziesiÄ…tke. Holenderskie
foteliky o doskonałej renomie. Używany na allegro dopadłem za niecałe
300zł w doskonałym stanie. Zainteresuj się tym produktem: yepp maxi

wklep w google i Ci wyskoczy wszystko co trzeba włącznie z opiniami.
 Potraktuj zakup jak inwestycje za rok dwa odsprzedasz za 250 - 300zÅ‚.
A dla dziecka uważam, że niema nic lepszego.

--
Marcin 'Roger' Pojałowski
fotografia ślubna: http://www.slubna.net

Data: 2010-08-15 10:34:56
Autor: PeJot
Fotelik dla dziecka - co wybrać
Roger from Cracow pisze:

Potraktuj zakup jak inwestycje za rok dwa odsprzedasz za 250 - 300zł.\

Jak za używanego Hamaxa weźmie stówkę to będzie bardzo dobrze.

A dla dziecka uważam, że niema nic lepszego.

Raczej dla rodzica.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-08-15 23:54:27
Autor: Silinde Ringëril
Fotelik dla dziecka - co wybrać
Roger from Cracow pisze:
 Zainteresuj siÄ™ tym produktem: yepp maxi
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
No dobra, a co z Weeride? Przyznam, że już się nastawiam na tej właśnie marki model LTD. W archiwum grupy niebezpiecznie mało na ich temat. Sprawa dotyczyć mnie będzie dopiero w przyszłym sezonie, junior ma teraz 8,5 miesiąca, ale zimą warto byłoby się już zaopatrzyć w sprzęt :)

SR
--
http://qck.pl/Rc
Ze wszystkich uprzedzeń naprawdę niebezpiecznym jest

Data: 2010-08-16 01:31:36
Autor: Piotrpo
Fotelik dla dziecka - co wybraæ
On 15 Sie, 23:54, Silinde Ringëril <silin...@vp.pl> wrote:
Roger from Cracow pisze:>  Zainteresuj siê tym produktem: yepp maxi

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
No dobra, a co z Weeride? Przyznam, ¿e ju¿ siê nastawiam na tej w³a¶nie
marki model LTD. W archiwum grupy niebezpiecznie ma³o na ich temat.
Sprawa dotyczyæ mnie bêdzie dopiero w przysz³ym sezonie, junior ma teraz
8,5 miesi±ca, ale zim± warto by³oby siê ju¿ zaopatrzyæ w sprzêt :)
¦wie¿y sprzêt - teoretyzuj±c - kontakt z dzieckiem, rozmieszczenie
wagi same plusy - jedyne pytanie, które siê rodzi patrz±c na ten cud -
czy maj±c to przykrêcone do ramy da siê peda³owaæ?

Data: 2010-08-16 20:02:57
Autor: Silinde Ringëril
Piotrpo pisze:
¦wie¿y sprzêt - teoretyzuj±c - kontakt z dzieckiem, rozmieszczenie
wagi same plusy - jedyne pytanie, które siê rodzi patrz±c na ten cud -
czy maj±c to przykrêcone do ramy da siê peda³owaæ?
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Na filmach reklamowych peda³uj± :)

SR
--
http://qck.pl/Rc
Ze wszystkich uprzedzeñ naprawdê niebezpiecznym jest

Data: 2010-08-16 23:51:08
Autor: Piotrpo
Fotelik dla dziecka - co wybraæ
On 16 Sie, 20:02, Silinde Ringëril <silin...@vp.pl> wrote:
Piotrpo pisze:> ¦wie¿y sprzêt - teoretyzuj±c - kontakt z dzieckiem, rozmieszczenie
> wagi same plusy - jedyne pytanie, które siê rodzi patrz±c na ten cud -
> czy maj±c to przykrêcone do ramy da siê peda³owaæ?

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Na filmach reklamowych peda³uj± :)

Zachwycaj± siê te¿ zupami na kostce, a p³yny do naczyñ maj± magiczn±
moc :)
Gdybym mia³ kupiæ co¶ takiego musia³ bym najpierw przymierzyæ

Data: 2010-08-17 12:26:08
Autor: Pawe³ Pontek
Fotelik dla dziecka - co wybraæ

No dobra, a co z Weeride?
[...]

czy maj±c to przykrêcone do ramy da siê peda³owaæ?
[...]

Da siê - mo¿esz zobaczyæ na zdjêciach:

http://picasaweb.google.pl/klubik.karpacki

PABLO
Zapraszam na strone WWW Klubu Karpackiego: http://www.klub-karpacki.org

Data: 2010-08-16 08:37:38
Autor: kosik
W dniu 2010-08-15 23:54, Silinde Ringëril pisze:
[...]

Właściwie to spotkałem się tylko z dobrymi opiniami o Weeride ale jakoś tak wolę mieć juniora z tyłu :) Poza tym Jasiek ma dopiero 10 miesięcy i nie widzę przeciwwskazań żeby go już posadzić w foteliku. Może Ty też nie będziesz musiał czekać do przyszłego sezonu jeśli ciepła jesień będzie :)

kosik

Data: 2010-08-16 01:27:09
Autor: Piotrpo
Fotelik dla dziecka - co wybraæ
On 15 Sie, 10:26, "Roger from Cracow" <rogeros_usu...@skrzynka.pl>
wrote:
pozycje za 70zl sa IMO niepowa¿ne, wsadzasz tam swoje dziecko...
Ostatnio sta³em przed podobnym wyborem kupna fotelika. Swego czasu
zapad³ mi w pamiêæ pewien widok jak go¶æ jecha³ na rowerze a za nim
w foteliku na tych prêtach buja³ sie jak oszaly ¶pi±cy dzieciak. Te prêty
sa beznadziejne, pisz±, ze amortyzuj±, gówno prawda bujaj± sie jak
porypane.

U¿ywa³em takiego lowendu praktycznie do koñca jego zakresu wagowego -
dawa³ radê. Je¿eli cena nie jest bardzo istotna to warto jednak
poszukaæ czego¶ bardziej wypasionego.
Co do rozwi±zania z prêtami - u mnie nie buja³o - sporo zale¿y pewnie
od stylu jazdy. Z drugiej strony pamiêtaj, ¿e dziecko nie zamortyzuje
dziur nogami a jak sobie przypominam jazda na baga¿niku czy ramie po
dziurach nie by³a zbyt wygodna.
Fotelik by³ u¿ywany do kilkukilometrowych przeja¿d¿ek po asfalcie i w
lekkim terenie.

Data: 2010-08-16 13:55:31
Autor: Roger from Cracow
[...]

Zale¿y do czego. Ja w sumie kompletuj±c sprzêt zmieni³em ramê full na
taka z opcj±, ¿e podejdzie fotelik. Kupi³em najlepszy fotelik jaki znalaz³em
i w zasadzie teraz jak juz sie rozpêdzê na wycieczce to je¿d¿ê nawet
w ostrzejszy teren ze zjazdami z dzieckiem. Dlatego szuka³em opcji
najlepszych. Z trudem to tylko znosi damper moja masa jakie¶ 94 +
fotel + dziecko 14Kg = max ci¶nienie dampera i praca w jego max.
zakresie. Ciekawe kiedy wybuchnie :)

Roger

--
Marcin 'Roger' Poja³owski
fotografia ¶lubna: http://www.slubna.net

Data: 2010-08-16 05:40:41
Autor: Piotrpo
Fotelik dla dziecka - co wybraæ
On 16 Sie, 13:55, "Roger from Cracow" <rogeros_usu...@skrzynka.pl>
wrote:

[...]

Wszystko zale¿y od kasy i potrzeb - jak je¼dzi³em z m³odym za³o¿eniem
by³y przeja¿d¿ki po lesie i asfalcie a kasy akurat specjalnie nie
by³o. Dlatego te¿ napisa³em do jakich zastosowañ fotelik by³ u¿ywany.
Nadal zreszt± uwa¿am, ¿e do nawet czêstych przeja¿d¿ek po lesie
trwaj±cych ~1h nie ma sensu kupowaæ czego¶ lepszego - wygoda jest
porównywalna, trwa³o¶æ wystarczaj±ca. Pomys³y z jak±¶ wentylacj±,
k³adzeniem fotelika itp. mo¿e s± i fajne, ale wykorzystywane przy
d³u¿szych jazdach. Przy zjazdach dziecko w tylnym foteliku bardzo mi³o
przesuwa ¶rodek ciê¿ko¶ci i je¼dzi siê przyjemnie.

Data: 2010-08-17 01:00:57
Autor: Norbert
Fotelik dla dziecka - co wybraæ
Kupi³em dzi¶ hamax siesta.
Polecam.
Fotelik odchylany o 22st. najwiecej na rynku.
Bardzo solidny i super uchwyt montowany na rame.
Jest teraz w dekatchlonie, 299z³.

Data: 2010-08-16 14:37:41
Autor: out
Fotelik dla dziecka - co wybrać
Zdecydowanie Hamax Siesta; ergonomia przede wszystkim.
Używałem i używam do Cross Country i takie tam Żywce, Ojcowy z szutrem i pagórkami. Nie ma z tym problemu.

Fotelik dla dziecka - co wybrać