Fotelik dla dziecka - co wybrać

Data: 2010-08-15 10:26:42
Autor: Roger from Cracow
Fotelik dla dziecka - co wybrać
pozycje za 70zl sa IMO niepowaĹźne, wsadzasz tam swoje dziecko...
Ostatnio stałem przed podobnym wyborem kupna fotelika. Swego czasu
zapadł mi w pamięć pewien widok jak gość jechał na rowerze a za nim
w foteliku na tych prętach bujał sie jak oszaly śpiący dzieciak. Te pręty
sa beznadziejne, piszą, ze amortyzują, gówno prawda bujają sie jak
porypane.  Ja wybrałem inny produkti to był strzał w dziesiątke. Holenderskie
foteliky o doskonałej renomie. Używany na allegro dopadłem za niecałe
300zł w doskonałym stanie. Zainteresuj się tym produktem: yepp maxi

wklep w google i Ci wyskoczy wszystko co trzeba włącznie z opiniami.
 Potraktuj zakup jak inwestycje za rok dwa odsprzedasz za 250 - 300zł.
A dla dziecka uwaĹźam, Ĺźe niema nic lepszego.

--
Marcin 'Roger' Pojałowski
fotografia ślubna: http://www.slubna.net

Data: 2010-08-15 10:34:56
Autor: PeJot
Roger from Cracow pisze:

Potraktuj zakup jak inwestycje za rok dwa odsprzedasz za 250 - 300zł.\

Jak za używanego Hamaxa weźmie stówkę to będzie bardzo dobrze.

A dla dziecka uwaĹźam, Ĺźe niema nic lepszego.

Raczej dla rodzica.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-08-15 23:54:27
Autor: Silinde RingĂŤril
Roger from Cracow pisze:
 Zainteresuj się tym produktem: yepp maxi
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
No dobra, a co z Weeride? Przyznam, że już się nastawiam na tej właśnie marki model LTD. W archiwum grupy niebezpiecznie mało na ich temat. Sprawa dotyczyć mnie będzie dopiero w przyszłym sezonie, junior ma teraz 8,5 miesiąca, ale zimą warto byłoby się już zaopatrzyć w sprzęt :)

SR
--
http://qck.pl/Rc
Ze wszystkich uprzedzeń naprawdę niebezpiecznym jest

Data: 2010-08-16 01:31:36
Autor: Piotrpo
Fotelik dla dziecka - co wybrać
On 15 Sie, 23:54, Silinde Ringëril <silin...@vp.pl> wrote:
Roger from Cracow pisze:>  Zainteresuj się tym produktem: yepp maxi

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
[...]
Świeży sprzęt - teoretyzując - kontakt z dzieckiem, rozmieszczenie
wagi same plusy - jedyne pytanie, które się rodzi patrząc na ten cud -
czy mając to przykręcone do ramy da się pedałować?

Data: 2010-08-16 20:02:57
Autor: Silinde Ringëril
Piotrpo pisze:
Świeży sprzęt - teoretyzując - kontakt z dzieckiem, rozmieszczenie
wagi same plusy - jedyne pytanie, które się rodzi patrząc na ten cud -
czy mając to przykręcone do ramy da się pedałować?
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Na filmach reklamowych pedałują :)

SR

Data: 2010-08-16 23:51:08
Autor: Piotrpo
Fotelik dla dziecka - co wybrać
On 16 Sie, 20:02, Silinde Ringëril <silin...@vp.pl> wrote:
Piotrpo pisze:> Świeży sprzęt - teoretyzując - kontakt z dzieckiem, rozmieszczenie
> wagi same plusy - jedyne pytanie, które się rodzi patrząc na ten cud -
> czy mając to przykręcone do ramy da się pedałować?

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Na filmach reklamowych pedałują :)

Zachwycają się też zupami na kostce, a płyny do naczyń mają magiczną
moc :)
Gdybym miał kupić coś takiego musiał bym najpierw przymierzyć

Data: 2010-08-17 12:26:08
Autor: Paweł Pontek
Fotelik dla dziecka - co wybrać

No dobra, a co z Weeride?
[...]

czy mając to przykręcone do ramy da się pedałować?
[...]

Da się - możesz zobaczyć na zdjęciach:

http://picasaweb.google.pl/klubik.karpacki

PABLO
Zapraszam na strone WWW Klubu Karpackiego: http://www.klub-karpacki.org

Data: 2010-08-16 08:37:38
Autor: kosik
W dniu 2010-08-15 23:54, Silinde RingĂŤril pisze:
[...]

Właściwie to spotkałem się tylko z dobrymi opiniami o Weeride ale jakoś tak wolę mieć juniora z tyłu :) Poza tym Jasiek ma dopiero 10 miesięcy i nie widzę przeciwwskazań żeby go już posadzić w foteliku. Może Ty też nie będziesz musiał czekać do przyszłego sezonu jeśli ciepła jesień będzie :)

kosik

Data: 2010-08-16 01:27:09
Autor: Piotrpo
Fotelik dla dziecka - co wybrać
On 15 Sie, 10:26, "Roger from Cracow" <rogeros_usu...@skrzynka.pl>
wrote:
pozycje za 70zl sa IMO niepoważne, wsadzasz tam swoje dziecko...
[...]

Używałem takiego lowendu praktycznie do końca jego zakresu wagowego -
dawał radę. Jeżeli cena nie jest bardzo istotna to warto jednak
poszukać czegoś bardziej wypasionego.
Co do rozwiązania z prętami - u mnie nie bujało - sporo zależy pewnie
od stylu jazdy. Z drugiej strony pamiętaj, że dziecko nie zamortyzuje
dziur nogami a jak sobie przypominam jazda na bagażniku czy ramie po
dziurach nie była zbyt wygodna.
Fotelik był używany do kilkukilometrowych przejażdżek po asfalcie i w
lekkim terenie.

Data: 2010-08-16 13:55:31
Autor: Roger from Cracow
[...]

Zależy do czego. Ja w sumie kompletując sprzęt zmieniłem ramę full na
taka z opcją, że podejdzie fotelik. Kupiłem najlepszy fotelik jaki znalazłem
i w zasadzie teraz jak juz sie rozpędzę na wycieczce to jeżdżę nawet
w ostrzejszy teren ze zjazdami z dzieckiem. Dlatego szukałem opcji
najlepszych. Z trudem to tylko znosi damper moja masa jakieś 94 +
fotel + dziecko 14Kg = max ciśnienie dampera i praca w jego max.
zakresie. Ciekawe kiedy wybuchnie :)

Roger

Data: 2010-08-16 05:40:41
Autor: Piotrpo
Fotelik dla dziecka - co wybrać
On 16 Sie, 13:55, "Roger from Cracow" <rogeros_usu...@skrzynka.pl>
wrote:

[...]

Wszystko zależy od kasy i potrzeb - jak jeździłem z młodym założeniem
były przejażdżki po lesie i asfalcie a kasy akurat specjalnie nie
było. Dlatego też napisałem do jakich zastosowań fotelik był używany.
Nadal zresztą uważam, że do nawet częstych przejażdżek po lesie
trwających ~1h nie ma sensu kupować czegoś lepszego - wygoda jest
porównywalna, trwałość wystarczająca. Pomysły z jakąś wentylacją,
kładzeniem fotelika itp. może są i fajne, ale wykorzystywane przy
dłuższych jazdach. Przy zjazdach dziecko w tylnym foteliku bardzo miło
przesuwa środek ciężkości i jeździ się przyjemnie.

Data: 2010-08-17 01:00:57
Autor: Norbert
Fotelik dla dziecka - co wybrać
Kupiłem dziś hamax siesta.
Polecam.
Fotelik odchylany o 22st. najwiecej na rynku.
Bardzo solidny i super uchwyt montowany na rame.
Jest teraz w dekatchlonie, 299zł.

Fotelik dla dziecka - co wybrać