Fotelik i kask dla dziecka

Data: 2011-07-20 08:19:35
Autor: Ryszard Mikke
Fotelik i kask dla dziecka
Negatyw <negatyw001@WYTNIJTO.gmail.com> napisał(a):
Witam
Zrobiłem sobie rekonesans po poznańskich sklepach rowerowych.
Poszukuję dobrego fotelika oraz kasku dla 1,5 rocznego dziecka.

Oczywiście nie chcę na to wydać fortuny, ale chciałbym dziecku (co dziwne nie jest) zapewnić bezpieczeństwo oraz komfort. Jestem rowerzystą praktycznie weekendowym. Nie interesują mnie jakieś wielkie trasy. Pod blokiem mam las i głównie tam, mam zamiar pojeździć troszkę z dzidzią.

Generalnie polecają foteliki firmy HAMAX.
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=hamax&order=p&change_view=1

Biorę pod uwagę modele:
KISS, SMILEY, SPEEPY, i SIESTA.

Pierwsze dwa nie mają funkcji "odchylenie pleców fotelika". Czy na wypady po lesie do max 2h jazdy - ta funkcja jest naprawdę potrzebna?
Jakie funkcje są dla dziecka naprawdę ISTOTNE?

Co do kasków, polecają kaski w tej technologii:
http://www.forumrowerowe.org/topic/12767-kask-technologia-in-mold/

Proszę PRAKTYKÓW o garść porad.
Mój rower:  Author Outset.

Ja tam wozilem w foteliku bez odchylanego oparcia i bez kasku.
Ale ja jezdzilem po miescie i z dzieciakiem w foteliku unikalem wybojow...

--
rmikke

--

Fotelik i kask dla dziecka