Fotelik samochodowy 9-25

Data: 2009-12-29 06:42:13
Autor: Gabriel'Varius'
Fotelik samochodowy 9-25
Użytkownik badzio napisał:
Witam,

powoli zbliza sie chwila zakupu nowego fotelika dla corki.
Pierwotnie zamierzalismy zakupic fotelik 9-36 ale nie znalezlismy
zadnego, ktory by nas przekonal (a ze ogladalismy tylko recaro to i
ceny byly 'odpowiednie'). Ponadto - foteliki 9-36 nie maja regulacji
polozenia.
Nastawilismy sie wiec na foteliki 9-25kg, ktore takowa regulacje
posiadaja.

Wiec jakies doswiadczenia z coneco zenith? Albo mozecie polecic jakis
inny fotelik z grup I i II, w cenie do 300-400zl?
Pozdrawiam
Polecam lekture na fotelik.info
Moj mlody, prawie juz 2latek, jedzi w fotelikach Chicco.
W jednym aucie jest zamontowany ten fotelik tyle, ze w werscji z ISOFIXem:
http://www.allegro.pl/item860682119_fotelik_chicco_key_1_x_plus_9_18_kg_kolor_shark.html a w drugim aucie zony jedzi w takim foteliku tyle, ze bez ISOFIXu: http://www.allegro.pl/item863547754_fotelik_chicco_neptun_9_36_kg_gratis_od_reki_w_wa.html
Foteliki trwale, latwe do utrzymania w czystosci (mozna sciagnac i wyprac obicie), posiadaja regulacje zaglowkow a tem mniejszy rowniez regulacje pochylenia i nawet trasa 10h nie jest meczaca dla maluszka :-) Fotele dobrze oodychaja, ze tak to ujme, sa odpowiednio glebokie i wygodne.
                Oskar Wilde

Data: 2010-01-05 01:03:30
Autor: badzio
Fotelik samochodowy 9-25
On 29 Gru 2009, 06:42, Gabriel'Varius'
<gg...@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik badzio napisa :

> [...]

> Pozdrawiam

Polecam lekture na fotelik.info
Moj mlody, prawie juz 2latek, jedzi w fotelikach Chicco.

Chicco Key 1 podobal mi sie i juz prawie go kupilem, ale...
http://www.nowe.mojeauto.pl/cms/?id=416
"Przeciętne wyniki obciążenia w zderzeniu czołowym.
Fotelik przekręca się przy naciąganiu pasów. "
Zwlaszcza to przekrecanie mnie interesuje ;>

Data: 2010-01-05 10:10:45
Autor: Gabriel'Varius'
Fotelik samochodowy 9-25

[...]
Mnie sie nie przekreca i jest stabilnie zamocowany choc zainstalowany jest w 10 letnim aucie(zabie) z wysluzonymi pasami. Zreszta fotelik sie mocuje raz na jakis czas lub sporadycznie wyjmuje, to nie jest nosidelko z ktorym sie biega do mieszkania i na zakupy :-) Nie jest to tak stabilne jak przy ISOFIXie ale jest OK.

                Oskar Wilde

Data: 2010-01-05 13:01:44
Autor: kamil
Fotelik samochodowy 9-25

"badzio" <badzio@gmail.com> wrote in message news:6c3a9477-1e7f-4bdc-995d-9d999b87a04034g2000yqp.googlegroups.com...

[...]

Mam Maxi Cosi Priorifix 9-18 z mocowaniem Isofix, ogladalem tez wersje bez tego - Priori XP. Trzymal sie w pasach dosc solidnie, ale to jednak nie to samo. Nie bralem 9-25 pod uwage, bo praktycznie zaden nie wypadal dobrze w testach

Jedyna wada mojego to upierdliwe czyszcznie, poza tym mala nie narzeka nawet po 2-3 godzinach jazdy i jest odchylany, wiec moze spac w wygodniejszej pozycji.

Pozdrawiam
Kamil

Fotelik samochodowy 9-25