Fotelik samochodowy 9-25

Data: 2009-12-29 10:27:35
Autor: dudley
Fotelik samochodowy 9-25
badzio wygenerowal w
news:fae181be-8e87-4590-a8fc-3824c34c636bm25g2000yqc.googlegroups.com taki
oto ciag znaków:
Ogladalem w sklepie fotelik Coneco Zenith. Ktos z grupowiczow ma
takowy i moze sie podzielic opinia?

Po obejrzeniu w sklepie kilkunastu fotelików, zarówno tych tanszych, jak i drozszych "markowych" + dodatkowo wspomagajac sie opiniani uzytkowników przeczytanymi w necie, wybór ostatecznie padl na Zenitha wlasnie. Niestety wlasnej opinii jeszcze nie mam wyrobionej, poniewaz dopiero dzisiaj mam zamiar zamontowac go w aucie :)
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobezowa astra III