Fotelik samochodowy 9-25

Data: 2009-12-30 23:25:13
Autor: Szymon
Fotelik samochodowy 9-25

Ogladalem w sklepie fotelik Coneco Zenith. Ktos z grupowiczow ma
takowy i moze sie podzielic opinia? Wiem ze ten fotelik nei byl
testowany przez ADAC ale widzialem wozki Coneco i sprawialy dobre
wrazenie, ich uzytkownicy byli z nich zadowoleni.

Osobiscie znam aktualnych uzytkownikow tylko niezadowolonych i mocno sredniozadowolonych. Zwroc uwage, ze teraz Coneco to w duzej czesci importer z CHRL wiec na test z ADAC nie masz co liczyc. Kilka lat w stecz Coneco mialo lepsza opinie. Sam na razie jestem na etapie 0-11 kg ;-) I mnie Coneco nie przekonalo w tej grupie wagowej.

Szymon

Fotelik samochodowy 9-25