Fotelik z tyłu a poduszki

Data: 2009-07-09 10:12:36
Autor: wchpikus
Fotelik z tyłu a poduszki
Witam!
  Czy trzeba jakoś
tylne poduszki wyłączać, czy one są zupełnie bezpieczne, jak się wozi
dzieciaka w foteliku?

Jak wieziesz z tylu, tonie masz poduszek w fotelach, nie?
Wazne jest aby poduszka nie wystrzelila w strone dziecka, a takiej mozliwosci nie ma z tylu (jedynie z przodu).
Jesli masz kurtny,to one nie sa niebezpieczne, nawet nie wiem czy da sie je wylaczyc, chyba nie.
Pozdrawiam

Data: 2009-07-09 01:41:58
Autor: Quental
Fotelik z tyłu a poduszki
[...]

No właśnie - o to chodziło - dziękuję uprzejmie!

Fotelik z tyłu a poduszki