Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jaki¶ zposób na toto?

Data: 2010-10-23 13:32:40
Autor: Zbyszek
Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jaki¶ zposób na toto?
Witam.
I jak w temacie.
Się zagapiłem i strzelili strażacy miejscy mi autko, ale od tyłu. Ciemne i
czarne, + czarne szyby od tyłu - maksymalne przyciemnienie. Nie ma szans
stwierdzić k
szkoda mi 140 zetów, 4 peckami się nie przejmuję, mam czyste konto i uważny
kierowca jestem, ot wypadek przy pracy :)
Ale może jest jaki skuteczny sposób? Pomijam możliwo¶ć podania, że samochód był
użyczony komu¶, komu się akurat zmarło w ostatnich dniach :)

Data: 2010-10-23 16:30:15
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-10-23 13:32, Użytkownik Zbyszek napisał:
[...]

Ostatnio kto¶ sie dopatrzył że tylko policja może ukarać za niewskazanie
komu sie pojazd powierzyło.
Poczekaj na wezwanie jak sprawę będzie prowadzić SM to w tym
dniu byłe¶ przeziębiony i z domu nie wychodziłe¶, kto brał
auto nie pamiętasz. Proponowanego mandatu za fotkę lub
niewskazanie sprawcy nie przyjmujesz. Bed± straszyć oddaniem
sprawy do s±du, powiedz że wreszcie adwokat zapracuje na swoj±
pensję.  :-)
Ale do siedziby SM to raczej jedĽ innym samochodem lub
taksówk±, unikniesz szykan za złe parkowanie.

Pozdrawiam

Data: 2010-10-23 19:45:12
Autor: SQLwiel
W dniu 2010-10-23 13:32, Zbyszek pisze:
[...]

Je¶li nr rej. jest czytelny, to marne szanse.
Możesz i¶ć "na maksa", że przecież kto¶ mógł bez Twojej wiedzy go użyć i odstawić na miejsce, ale nie s±dzę, aby to się w s±dzie utrzymało.

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-23 19:49:32
Autor: bubaab
[...]

Ta rada zawiera mniej rady niż ja już wiem.
Należy albo mandat przyj±ć, albo wskazać, że kto¶ inny używał auto.
Czy kto¶ przerabiał np temat - Auto urzyczyłem, prosze uprzejmie, oto dane: Jan kowalski, RPA, ulica Mandeli 13/7
I co wtedy??? --

Data: 2010-10-24 11:41:41
Autor: Adam Gołaszewski
On 10/23/2010 07:49 PM, bubaab@poczta.onet.pl wrote:
[...]

I wtedy do wskazanej osoby przychodzi pismo takie jak do Ciebie, z
informacj± że to Ty go wskazałe¶.
I tak samo - może się przyznać albo wskazywać dalej ;-)

A.

Data: 2010-10-24 12:29:42
Autor: Bogdan
[...]

sprawdĽ w wyszukiwarce - było setki razy.

Nie kombinuj - skończy się na mandacie 100 zł i braku punktów

Bogdan

Data: 2010-10-24 12:33:08
Autor: Adam Gołaszewski
On 10/24/2010 12:29 PM, Bogdan wrote:

[...]

Nie kombinuję.
Byłem w takiej sytuacji i wiem o czym mówię.

Niby na jakiej podstawie SM ma za to samo wykroczenie karać jednego
mandatem np. 300 zł i punktami karnymi, a drugiego 100 zł bez punktów ?
Jaka¶ podstawa prawna? Hm?

A.

Data: 2010-10-24 17:09:57
Autor: Bogdan
[...]

Autopsja. Radar stacjonarny 400 km od miejsca zamieszkania, fota z tyłu. Postać kierowcy znana tylko mnie bo to ja byłem. Policjant nie chciał wierzyć, że to ja. Zdziwił się moim uporem. Zakończenie: mandat 100 zł brak punktów. Podstawa prawna? nie pytałem.

Bogdan

Data: 2010-10-25 08:45:40
Autor: szerszen
Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jaki¶ zposób na toto?

Użytkownik "Zbyszek" <bubaab@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:173a.0000024b.4cc2c7d8@newsgate.onet.pl...

Ale może jest jaki skuteczny sposób?

nie ma skutecznego sposobu

robisz tak, jesli straznicy cie wezwa, idziesz do nich i mowisz ze nie pamietasz kto jechal, oni nie maja prawa ani zmusic cie do wskazania kto prowadzil, ani ukarac cie za niewskazanie, ani skierowac sprawy do grodzkiego, o ile dobrze pamietam, i teraz duzo zalezy od nich, bo moga olac, albo moga sprawe przekazac policji, jesli to zrobia, to wtedy na policji, albo sie przyznasz i dostaniesz mandat i punkty za przewinienie, albo "zapomnisz" kto jechal i wtedy dostaniesz za niewskazanie, co bedzie korzystniejsze dla ciebie, sam bedziesz musial wybrac

Data: 2010-10-25 09:38:03
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-10-25 08:45, Użytkownik szerszen napisał:

[...]

A były przypadki że przekazywali sprawę policji ?

Pozdrawiam

Data: 2010-10-25 11:31:18
Autor: szerszen
Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jaki¶ zposób na toto?

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ia3c4u$quu$2@node1.news.atman.pl...

A były przypadki że przekazywali sprawę policji ?

pewnie sa, czytalem jakis czas temu artykul i o ile mnie pamiec nie myli jakis straznik twierdzil, ze takie nieczytelne fotki to z automatu przekazuja policji z ktora wspolpracuja

Data: 2010-10-25 11:01:17
Autor: Baczek
[...]

Kolezanka z pracy wlasnie cos takieg ćwiczy.
Jechała z mężem, fotka z tyłu.
Napisała do SM, żeby dali wyraĽniejsz± fotkę, ponieważ nie mog± się z mężem dogadać kto prowadził.
Na razie (2 tyg) brak odpowiedzi.

Pozdrawiam

Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jaki¶ zposób na toto?