Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jaki¶ zposób na toto?

Data: 2010-10-23 16:30:15
Autor: RadoslawF
Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jaki¶ zposób na toto?
Dnia 2010-10-23 13:32, Użytkownik Zbyszek napisał:
Witam.
I jak w temacie.
Się zagapiłem i strzelili strażacy miejscy mi autko, ale od tyłu. Ciemne i
czarne, + czarne szyby od tyłu - maksymalne przyciemnienie. Nie ma szans
stwierdzić k
szkoda mi 140 zetów, 4 peckami się nie przejmuję, mam czyste konto i uważny
kierowca jestem, ot wypadek przy pracy :)
Ale może jest jaki skuteczny sposób? Pomijam możliwo¶ć podania, że samochód był
użyczony komu¶, komu się akurat zmarło w ostatnich dniach :)

Ostatnio kto¶ sie dopatrzył że tylko policja może ukarać za niewskazanie
komu sie pojazd powierzyło.
Poczekaj na wezwanie jak sprawę będzie prowadzić SM to w tym
dniu byłe¶ przeziębiony i z domu nie wychodziłe¶, kto brał
auto nie pamiętasz. Proponowanego mandatu za fotkę lub
niewskazanie sprawcy nie przyjmujesz. Bed± straszyć oddaniem
sprawy do s±du, powiedz że wreszcie adwokat zapracuje na swoj±
pensję.  :-)
Ale do siedziby SM to raczej jedĽ innym samochodem lub
taksówk±, unikniesz szykan za złe parkowanie.

Pozdrawiam

Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jaki¶ zposób na toto?