Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jaki¶ zposób na toto?

Data: 2010-10-25 11:01:17
Autor: Baczek
Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jaki¶ zposób na toto?
Się zagapiłem i strzelili strażacy miejscy mi autko, ale od tyłu. Ciemne i
czarne, + czarne szyby od tyłu - maksymalne przyciemnienie. Nie ma szans
stwierdzić k
szkoda mi 140 zetów, 4 peckami się nie przejmuję, mam czyste konto i uważny
kierowca jestem, ot wypadek przy pracy :)
Ale może jest jaki skuteczny sposób? Pomijam możliwo¶ć podania, że samochód był
użyczony komu¶, komu się akurat zmarło w ostatnich dniach :)

Kolezanka z pracy wlasnie cos takieg ćwiczy.
Jechała z mężem, fotka z tyłu.
Napisała do SM, żeby dali wyraĽniejsz± fotkę, ponieważ nie mog± się z mężem dogadać kto prowadził.
Na razie (2 tyg) brak odpowiedzi.

Pozdrawiam

Fotka nieczytelna z radaru strażaków miejskich - jaki¶ zposób na toto?