Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu

Data: 2011-06-08 08:50:21
Autor: niusy.pl
Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu

Użytkownik "Tulipson" <trempes@by.o_n_e.t.pl>

Dzis naszla moj dom policja, informujac domownikow, ze chca ze mna rozmawiac na temat zdjecia z fotoradaru.
Poinformowany tym faktem ze chca na mnie poczekac wrocilem w pospiechu do domu, zeby zobaczyc na zdjeciu swoj samochod i kierowce zaslonietego "daszkiem" przeciwslonecznym
Zastanawia mnie od kiedy to drogowka szlaja sie po domach zamiast wysylac takie mandaty poczt�? Czy to normalne zjawisko? Do tej pory spotkalem sie tylko z doreczycielem mandatu - panem lostonoszem.

Mogą nosić, byle nie ujawniali informacji domownikom. U mne kutas jeszcze twierdził, że pod blokiem stoi mój samochód.

Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu