Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu

Data: 2011-06-08 10:34:24
Autor: ATA
Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu
> Dzis naszla moj dom policja, informujac domownikow, ze chca ze mna rozmawiac
na temat zdjecia z fotoradaru.
Poinformowany tym faktem ze chca na mnie poczekac wrocilem w pospiechu do domu, zeby zobaczyc na zdjeciu swoj samochod i kierowce zaslonietego "daszkiem" przeciwslonecznym
Zastanawia mnie od kiedy to drogowka szlaja sie po domach zamiast wysylac takie mandaty pocztą? Czy to normalne zjawisko? Do tej pory spotkalem sie tylko z doreczycielem mandatu - panem lostonoszem.

Ja mam na to metodę taką, ze nieznajomym nie otwieram drzwi
jak ktos ma do mnie interes niech dzwoni albo pisze:)

za duzo akwiztorow sie kreci i naciągaczy,

a  dzięki kamerce za 100zł widzę, kto sto przed drzwiami

Data: 2011-06-08 19:16:22
Autor: jerzu
Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu
On Wed, 8 Jun 2011 10:34:24 +0200, "ATA" <didotomSPAM@gazeta.pl>
wrote:

Ja mam na to metodę taką, ze nieznajomym nie otwieram drzwi
jak ktos ma do mnie interes niech dzwoni albo pisze:)

Spoko, jak już wysyłają stójkowych o 7:40 rano w niedzielę, to
niewiele brakuje do CBŚ wchodzącego razem z drzwiami o 6.00 ;P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu