Fotka z fotoradaru i odmowa

Data: 2009-06-06 22:22:05
Autor: Marcin Jan
Fotka z fotoradaru i odmowa
Mar pisze:
WItam,

Przyszla fotka z fotoradaru, nie widac kierowcy, czy to prawda ze odmawiajac wskazania kierujacego moim autem grozi mi jedynie 500 PLN bez punktow?

Nie widac' kieruja;cego? Jak nie widac' to wskaz. na Twojego ojca, szwagra etc. Wskaza?es'? Wskaza?es'. A teraz ojciec, szwagier mówi z.e to nie on kierowa? tylko ty. I niech sobie organ sam w tej sprawie ustali komu dowalic' za te wykroczenie. Z.ycze; mu powodzenia.

--
Z pozdrowieniem
marcin jan

"Nienawidze; Twoich pogla;dów, ale dam sie; zabic' abys' móg? je g?osic'"

Data: 2009-06-06 15:31:15
Autor: witek
Fotka z fotoradaru i odmowa
Marcin Jan wrote:
Mar pisze:
[...]

Ja mu nie zycze odsiadki.

Data: 2009-06-06 23:22:02
Autor: Nostradamus
Fotka z fotoradaru i odmowa

Uzytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:h0ej5h$rao$1inews.gazeta.pl...

 Z.ycze; mu powodzenia.

I bez twoich zyczen policja i sady daja sobie rade z takimi gamoniami jak ty.
I to od kilku lat.

Pzdr
Leszek

Data: 2009-06-07 17:11:42
Autor: Adam Płaszczyca
Fotka z fotoradaru i odmowa
Dnia Sat, 6 Jun 2009 23:22:02 +0200, Nostradamus napisał(a):

I bez twoich zyczen policja i sady daja sobie rade z takimi gamoniami jak ty.
I to od kilku lat.

Istotnie, umarzając sprawe wobec niemożności ustalenia sprawcy. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-07 20:36:13
Autor: Nostradamus
Fotka z fotoradaru i odmowa

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:yjb89mdsy1zq.dlgoldfield.org.pl...

Istotnie, umarzając sprawe wobec niemożności ustalenia sprawcy.

Tylko w teorii grupowych filozofów.
A w życiu jest tak, że 99% wniosków skierowanych do SG kończy się wyrokiem skazującym.

Pzdr
Leszek

Data: 2009-06-08 08:33:16
Autor: Icek
Fotka z fotoradaru i odmowa
> Istotnie, umarzając sprawe wobec niemożności ustalenia sprawcy.

Tylko w teorii grupowych filozofów.
A w życiu jest tak, że 99% wniosków skierowanych do SG kończy się wyrokiem
skazującym.

tylko dlatego ze obwiniony nie dotrzymuje terminow i nie umie sie bronic.
Nie ma czegos takiego jak domniemanie niewinnosci. W sprawach najbardziej
oczywistych sad najpierw wyda wyrok w trybie uproszczonym. Jak napiszesz
sprzeciw to sie zaczyna. A i tak szanse na uniewinnienie sa male i nie ma to
zwiazku ze zgromadzonym materialem dowodowym

trzeba umiec sie bronic. Wtedy masz z gorki i masz mala sznase na skazanie.

Icek

Data: 2009-06-08 20:16:47
Autor: Adam Płaszczyca
Fotka z fotoradaru i odmowa
Dnia Sun, 7 Jun 2009 20:36:13 +0200, Nostradamus napisał(a):

Istotnie, umarzając sprawe wobec niemożności ustalenia sprawcy.

Tylko w teorii grupowych filozofów.

Ciekawym zatem jest fakt, że rozprawa na jakiej byłem była w teorii. Nie
wiedziałem, że sąd rejonowy wydział grodzki  w Krakowie istnieje w teorii,

A w życiu jest tak, że 99% wniosków skierowanych do SG kończy się wyrokiem skazującym.

No w Twoim teorytycznym życiu z pewnością. --

Fotka z fotoradaru i odmowa