Fotka z fotoradaru z niewidocznym kierowcą. ..

Data: 2009-10-09 17:52:07
Autor: kuba
Fotka z fotoradaru z niewidocznym kierowcą. ..
JQB pisze:

Zwracam się do Was z pytaniem co zrobić. 500zł to dużo i nie zamierzam
tego płacić jeśli faktycznie ja nie kierowałem.... Jak sprawa wygląda
w praktyce? Brat informuje odpowiednie organy że mi powierzył
samochód, ja informuję że powierzyłem samochód dwóm kolegom?

P.S. Jeden z kolegów aktualnie przebywa za granicą więc kontakt z nim
będzie utrudniony - czy mam zdobyć dla sądu jego adres zagraniczny?
Czy sprawa musi się skończyć przed sądem czy da się to jakoś wcześniej
załatwić?

Jak dobrze to rozegrasz, to nie ma szans, żeby cię ukarali.
Opowiedz policji, to co opowiedziałeś tutaj i niech każdy z kolegów kierujących opowie to samo. Nie musisz zdobywać żadnego adresu, niech się sami o to martwią.

Nie powinni nawet skierować wniosku o ukaranie (co nie znaczy, że tego nie zrobią).

--
kuba
www.fashioncorner.pl

Fotka z fotoradaru z niewidocznym kierowcą. ..