Fotka z pogrzebu ks. Jerzego

Data: 2009-10-19 22:39:05
Autor: Piotr
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Niestety nienajlepszej jakości:
http://yfrog.com/9g20091019210004j
Piotr

Data: 2009-10-19 21:26:31
Autor: Karol
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Niestety nienajlepszej jakości:
http://yfrog.com/9g20091019210004j
Piotr

chcesz sie koniecznie uwiarygodnic na tej grupie? taka fotke to kazdy moze
tutaj zamiescic:)

Dla uwaznego czytacza tej grupy, twoja osoba nie budzi zadnej watpliwosci,
mimo ze bardzo sie starasz macic tutaj na potege, prawie 12 godzin na dobe.

Dzisiaj popierajac Andrzeja Adama Filipa (niedwanego adwokata cyca), ktory
cynicznie odnios sie do mojego postu o morderstwie ks. Popieuszki, kolejny raz
pokazles jaka jest twoja robota na tej grupie.

Kolejny podpierdalacz i maciwoda. --

Data: 2009-10-20 07:44:22
Autor: Piotr
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Dnia Tue, 20 Oct 2009 00:46:53 +0200, boukun napisał(a):

Dokładnie!

Co dokładnie, głupiutka hałsfrał? Żeśta się zlecieli do fotki jak
głodne weszki do tłustego kota, he, he. Ty, Dżeff i jakiś
Wycieruchowski. Piotr

Data: 2009-10-20 11:29:14
Autor: boukun
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:wujj8drqkaer$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Dokładnie ludzie widzą głupiego Piotrusia, mają przygłupa jak na dłoni... Tu każdy widzi coś za jeden przygłup...

boukun

Data: 2009-10-20 11:34:17
Autor: Piotr
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Dnia Tue, 20 Oct 2009 11:29:14 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ależ to tylko zezowate wejrzenie twoich pragnień, głupiutka hałsfrał.
Piotr

Data: 2009-10-20 12:00:11
Autor: boukun
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:d4qz74tc3v3r.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś nie chce widzieć oczywistych prawd i nie liczy się z opinią normalnych ludzi, że jest największym grupowym przygłupem i prymitywem...

boukun

Data: 2009-10-20 12:05:29
Autor: Piotr
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Dnia Tue, 20 Oct 2009 12:00:11 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś nie chce widzieć oczywistych prawd i nie liczy się z opinią normalnych ludzi, że jest największym grupowym przygłupem i prymitywem...

Oczywistą prawdą jest to, żeś głupiutką hałsfrał z socjopatycznym
zacieciem, wałkun. http://pl.wikipedia.org/wiki/Konfabulacja
http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjopatia
Piotr

Data: 2009-10-20 12:10:13
Autor: boukun
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:7zqf05crud7z.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Kogo głupi Piotrusiu obchodzą zagadnienia, które stale wokół twojej osoby są poruszane?
Tu nie ma sensu te konsylia opowiadać..., wystarczy z lekarzami pogadać...

boukun

Data: 2009-10-20 07:41:21
Autor: Piotr
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Dnia Mon, 19 Oct 2009 21:26:31 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

chcesz sie koniecznie uwiarygodnic na tej grupie? taka fotke to kazdy moze
tutaj zamiescic:)

To zamieść Dżeff, zamiast obszczekiwać.
Piotr

Data: 2009-10-19 22:50:34
Autor: Konstanty Wycirowski
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:14ezhh5cafjv$.dlgmasz.facet.luzik...
Niestety nienajlepszej jakości:
http://yfrog.com/9g20091019210004j
Piotr

A to ty taka Ubecka swołocz jesteś? Taka kurwa z ciebie, że jak drodzy komuniści sobie poszli to dupę teraz liżesz prawicy?

Pokaż no więcej twoich sb-ckich zbiorów.

Data: 2009-10-20 17:58:26
Autor: Karol
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Niestety nienajlepszej jakości:
http://yfrog.com/9g20091019210004j

rzeczywiscie nie najlepszej jakosci i identyczna z ta zamieszczona na stronie IPN:

- 12 fotka na ponizszej stronie (trzecia w pionie po prawej):

http://tinyurl.com/yk8buhy

Data: 2009-10-21 07:32:35
Autor: Piotr
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Dnia Tue, 20 Oct 2009 17:58:26 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

[...]

Identyczne? Idź Dżeff do okulisty, te fotografie mają ledwie zbieżny
kierunek. No i moja jest o niebo dokładniejsza, kiedy ją powiekszyć z
biedą da się zobaczyć przemawiającego Wałęsę.
Aaa, i...
Podsuwasz mi świnkę koleś, niezła z ciebie menda.
Piotr

Data: 2009-10-21 07:32:57
Autor: Konstanty Wycirowski
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego

"Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbkto2$958$1inews.gazeta.pl...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):

[...]

Ktoś już tu kiedyś o zakłamaniu i matactwie Piotrusia- UBeka pisał!

Data: 2009-10-21 05:52:46
Autor: Karol
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Konstanty Wycirowski <kucio@pucio.de> napisał(a):

> [...]
>
> http://tinyurl.com/yk8buhy

Ktoś już tu kiedyś o zakłamaniu i matactwie Piotrusia- UBeka pisał!

ja lubie go obserwowac, balansuje dosc zgrabnie na linie, kolyszac sie umiejetnie od lewa do prawa, a zachwycona publika bije mu brawo, nie
podejrzewajac, ze to przebrany pajac.
a  --

Data: 2009-10-21 07:44:31
Autor: Piotr
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Dnia Wed, 21 Oct 2009 07:32:57 +0200, Konstanty Wycirowski napisał(a):

- 12 fotka na ponizszej stronie (trzecia w pionie po prawej):

http://tinyurl.com/yk8buhy

Ktoś już tu kiedyś o zakłamaniu i matactwie Piotrusia- UBeka pisał!

A teraz ty Wycieruchowski (spod mojej podeszwy) i Dżeff żeście mi to
udowodnili, he, he.
Piotr
PS. O moim "zakłamaniu" piszą tutaj takie mendy, jak ty
Wycieruchowski.

Data: 2009-10-20 18:23:04
Autor:
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
On Mon, 19 Oct 2009 22:39:05 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Niestety nienajlepszej jakości:
http://yfrog.com/9g20091019210004j
Piotr

 robiles to sluzbowym aparatem ?

--

 HeSk

Data: 2009-10-20 18:47:01
Autor: Piotr
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Dnia Tue, 20 Oct 2009 18:23:04 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

 robiles to sluzbowym aparatem ?

Boszz... I ty hesku? A zdjecie było robione Startem 66, który był stary i zjechany już w on
czas. Ale i tak robił niezłe zdjęcia, to co powiesiłem jest skanem
próbek, zdjęcia finalne komuś pożyczyłem, muszę poszukać negatywów.
Piotr

Data: 2009-10-21 06:26:20
Autor:
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego