Fotka z pogrzebu ks. Jerzego

Data: 2009-10-20 17:58:26
Autor: Karol
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Niestety nienajlepszej jakości:
http://yfrog.com/9g20091019210004j

rzeczywiscie nie najlepszej jakosci i identyczna z ta zamieszczona na stronie IPN:

- 12 fotka na ponizszej stronie (trzecia w pionie po prawej):

http://tinyurl.com/yk8buhy

Data: 2009-10-21 07:32:35
Autor: Piotr
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Dnia Tue, 20 Oct 2009 17:58:26 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

[...]

Identyczne? Idź Dżeff do okulisty, te fotografie mają ledwie zbieżny
kierunek. No i moja jest o niebo dokładniejsza, kiedy ją powiekszyć z
biedą da się zobaczyć przemawiającego Wałęsę.
Aaa, i...
Podsuwasz mi świnkę koleś, niezła z ciebie menda.
Piotr

Data: 2009-10-21 07:32:57
Autor: Konstanty Wycirowski
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego

"Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbkto2$958$1inews.gazeta.pl...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):

[...]

Ktoś już tu kiedyś o zakłamaniu i matactwie Piotrusia- UBeka pisał!

Data: 2009-10-21 05:52:46
Autor: Karol
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Konstanty Wycirowski <kucio@pucio.de> napisał(a):

> [...]
>
> http://tinyurl.com/yk8buhy

Ktoś już tu kiedyś o zakłamaniu i matactwie Piotrusia- UBeka pisał!

ja lubie go obserwowac, balansuje dosc zgrabnie na linie, kolyszac sie umiejetnie od lewa do prawa, a zachwycona publika bije mu brawo, nie
podejrzewajac, ze to przebrany pajac.
a  --

Data: 2009-10-21 07:44:31
Autor: Piotr
Fotka z pogrzebu ks. Jerzego
Dnia Wed, 21 Oct 2009 07:32:57 +0200, Konstanty Wycirowski napisał(a):

- 12 fotka na ponizszej stronie (trzecia w pionie po prawej):

http://tinyurl.com/yk8buhy

Ktoś już tu kiedyś o zakłamaniu i matactwie Piotrusia- UBeka pisał!

A teraz ty Wycieruchowski (spod mojej podeszwy) i Dżeff żeście mi to
udowodnili, he, he.
Piotr
PS. O moim "zakłamaniu" piszą tutaj takie mendy, jak ty
Wycieruchowski.

Fotka z pogrzebu ks. Jerzego