Fotki z Tatr - Grześ, Rakoń, Wołowiec oraz panorama do identyfikacji

Data: 2010-04-27 07:38:19
Autor: Wojo
Fotki z Tatr - Grześ, Rakoń, Wołowiec oraz panorama do identyfikacji
Witam,
Podsyłam świeże fotki z ostatniego weekendu z trasy: Grześ, Rakoń, Wołowiec.

http://picasaweb.google.pl/wojciechbijok/GrzesRakonWoOwiec#

Mam też prośbę, proszę o identyfikację szczytów z panoramy poniższej. Zdjęcie pstryknięte z Gęsiej Szyi, od prawej na pewno rejon Morskiego Oka, Rysów. A dalej to już słowackie szczyty.
http://img297.imageshack.us/img297/1346/panoidentyfikacja.jpg

Pozdrawiam
Wojo

Data: 2010-04-27 02:48:37
Autor: Grzegorz Grupiński
Fotki z Tatr - Grze¶, Rakoń, Wołowiec oraz pa norama do identyfikacji
Większo¶ci szczytów jestem pewien na 100%, niektórych na 80% ;)

1 Rysy
2 Ciężki
3 Wysoka
4 Ganek
22 Rumanowy
23 Żłobisty
5 Młynarz
24 Zmarzły
6 Kaczy
7 Batyżowiecki
8 Gerlach
9 Mała Wysoka
10 ¦wistowy
11-12 Szeroka Jaworzyńska
13 Lodowy
14 Baranie Rogi
15 Czarny
16 Łomnica
17 Kołowy
18 Jagnięcy
19 Szalony Wierch
20 Płaczliwa Skała
21 Hawrań

Fotki z Tatr - Grześ, Rakoń, Wołowiec oraz panorama do identyfikacji