Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie

Data: 2012-07-26 16:19:59
Autor: Maciek
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
Witam

Dostałem zawiadomienie z sądu, że w mojej sprawie odbędzie się rozprawa.
Nie muszę się na nią stawić, ale zapraszają do przedstawiania
dowodów/świadków w sprawie. Sprawa dotyczy zdjęć z fotoradarów w słynnej
gminie Kobylnica. Zdjęcia zrobione w okresie gdy brak było nowych
przepisów wykonawczych dotyczących między innymi oznaczania fotoradarów
(czyli na początku 2011 roku). Przekroczenia prędkości niewielkie (o ile
pamiętam 10 i 11 km/h). Nie odesłałem w terminie oświadczeń o przyznaniu
się do winy/wskazaniu innego sprawcy, dostałem nakaz zapłaty, który
zaskarżyłem i stąd sprawa. Prowadziłem ja lub żona (jesteśmy
współwłaścicielami), trudno stwierdzić które, bo jedna fotka zrobiona z
tyłu, druga nieczytelna. Jakieś sugestie jak się bronić? :->

PS: Nawet jeśli będę musiał zapłacić to mam nadzieję, że Kobylnica już
grosza z tego nie dostanie? :->

Maciek

Data: 2012-07-26 20:44:51
Autor: Docent Zylber
[...]

NIe dziwie się że u nas w NIemczech polak to synonim złodzieja i krentacza.
Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płacąć okradasz
Państwo - złodzieju

Von Docent

Data: 2012-07-26 19:20:45
Autor: kogutek
Docent Zylber <Docent.Zylber@Pan.edu.com> napisał(a):
> [...]

Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płacąć okradasz

Nie okrada. Bo jak by rozwinąć Twój tok rozumowania to okradają również ci co
im fotoradar nie zrobił fotki bo jechali zgodnie z przepisami. Bezpłatne
usługi na jakie każdy kto ma PJ może liczyć dokładnie opisane są w kodeksie
drogowym. Polska to kraj wolnych ludzi i mogą oni wykorzystywać usługi
ponadnormatywne ale płatne. Jazda 50 przed fotoradarem w terenie zabudowanym
jest bezpłatna. Ale jazda 100 w tym samym miejscu jest płatna. miganie się od
zapłącenia to nie kradzież tylko brak honoru. Skorzystał z ponadnormatywnej
usługi, poproszono żeby za to zapłacił i nie chce. Możesz się przy okazji
zastanowic czy mandaty są legalne. Wszystkie mandaty a nie tylko za
wykroczenia drogowe. W telewizji słyszę że 7 dni na zapłacenie. A jak ktoś nie
ma pieniędzy? Nie ma obowiązku posiadania pieniędzy. To tak jak by komuś kto
nie ma dzieci kazano zapisać dzieci do szkoły.

Data: 2012-07-26 21:21:46
Autor: Kurzu
[...]

Twoje wyksztełcenie skąd pochodzi? Mieszkasz w innym Państwie, podatki gdzie odprowadzasz? Spadaj!
Kurzu

Data: 2012-07-26 22:29:41
Autor: elmer radi radisson
Fotki z fotoradaru - sprawa w sÂądzie
dyskusje z Koliną światowym dziedzictwem Usenetu :)

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-07-26 21:24:49
Autor: Kurzu

Użytkownik "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com> napisał w wiadomości news:jus36n$ine$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płacąć okradasz

Sam jesteś złodziejem!

Data: 2012-07-27 08:32:40
Autor: Maciek
W dniu 2012-07-26 20:44, Docent Zylber pisze:
NIe dziwie się że u nas w NIemczech polak to synonim złodzieja i krentacza.
Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płacąć okradasz
Państwo - złodzieju
Sęk w tym, że ja nie mieszkam w Niemczech, a w naszym pięknym kraju nie
mam żadnej pewności, że przekraczałem. Może gminie się budżet nie
domykał, to sobie postanowili z fotoradarami pokombinować dowalając np.
nieduże mandaty wszystkim przyjezdnym, nawet tym jadącym zgodnie z
przepisami. Ilu dla świętego spokoju zapłaci?

Maciek

Data: 2012-07-27 09:39:20
Autor: Docent Zylber
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
Sęk w tym, że ja nie mieszkam w Niemczech, a w naszym pięknym kraju nie

a szkoda. Zapoznałbyś się ze stndartami CYWILIZOWANYMI.
Jesteś jka kaczyński który mówi spotkamy się w sondzie, a po prawomocnym wyroku stwierdza że sędziowie to wyszscy UBecy.
Na prawdę nie rozumiesz że pędząć w terenie zabudowanym koło szkoły możesz zabić dzieci?

Docent

Data: 2012-07-27 10:30:47
Autor: Amir
> [...]

wyroku stwierdza że sędziowie to wyszscy UBecy.
Na prawdę nie rozumiesz że pędząć w terenie zabudowanym koło szkoły możesz

Za Kaczyńskim nie przepadam, ale z stwierdzeniem ze są ubakami to się zgodzę
nie tylko oni, ale i prokuratorzy i cała śmietanka w większosci to
byli ubecny

polecam przeczytać art. jak wyniszczają firmy ludzi
bezpodstawnie, bez dowodów niszczą życie zamykają w więzieniach
http://www.pch24.pl/iii-rp-w-praktyce-- firme-zrujnowano-- zarzuty-umorzono-po-7-latach,4453,i.html

http://www.radiomaryja.pl/artykuly.php?id=7056

to tylko jeden z setki lub tysięcy przykładów.

najgorsze, ze ich dzieci będą jeszcze na stanowiskach urzędniczych i innych piastować jeszcze za naszego życia

pozdrawiam

Data: 2012-07-27 10:54:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
Hello Amir,

Friday, July 27, 2012, 10:30:47 AM, you wrote:

[...]

http://www.radiomaryja.pl/artykuly.php?id=7056

No to sobie niezłe źródło informacji znalazłeś...

*PLONK!* warning za wpieprzanie na grupę samochodową lustracyjnych
bzdetów.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-27 14:06:36
Autor: Amir
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie

Friday, July 27, 2012, 10:30:47 AM, you wrote:

[...]

http://www.radiomaryja.pl/artykuly.php?id=7056

No to sobie niezłe źródło informacji znalazłeś...

 to tylko przykład z googla odnośnie firmy bestcom którą załatwili, a jest to związne z poruszonym tematem

Data: 2012-07-27 14:18:15
Autor: Docent Zylber
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
to tylko przykład z googla odnośnie firmy bestcom którą załatwili, a jest

czy to znaczy że tam, przy szkole można pendzić jak ten wariat co zaczoł topik i zabijać cudze dzieci (bo cudze to wolno)

Docent

Data: 2012-07-27 14:26:48
Autor: Amir

Użytkownik "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com> napisał w wiadomości news:juu0tk$msi$1inews.gazeta.pl...
to tylko przykład z googla odnośnie firmy bestcom którą załatwili, a jest

czy to znaczy że tam, przy szkole można pendzić jak ten wariat co zaczoł
topik i zabijać cudze dzieci (bo cudze to wolno)

 tego niesz gdzie gdzie miało to miejsce, a pozatym 11km przekroczył prędkość.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-07-27 13:56:41
Autor: Budzik
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
Użytkownik Amir didotomSPAM@gazeta.pl ...

[...]

Z Koliną gadasz...

Data: 2012-07-27 14:45:30
Autor: Docent Zylber
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
tego niesz gdzie gdzie miało to miejsce, a pozatym 11km przekroczył

uwież mi, wiem gdzie jest ten photo-rejdar (jak mówimy w slangu). Jestem SM i mam pojencie

Docent

Data: 2012-07-29 11:48:53
Autor: Maciek
W dniu 2012-07-27 14:45, Docent Zylber pisze:
uwież mi, wiem gdzie jest ten photo-rejdar (jak mówimy w slangu). Jestem SM i mam pojencie
Spieprzaj Kolina. Kobylnica ma kilka fotoradarów i nie każdy jest przy
szkole, więc wygląda na to, że g* wiesz.

Maciek

Data: 2012-07-27 10:16:36
Autor: kogutek
Maciek <maciek@nospam.pl> napisał(a):
> [...]
nieduże mandaty wszystkim przyjezdnym, nawet tym jadącym zgodnie z
przepisami. Ilu dla świętego spokoju zapłaci?

Mandaty przysyła minister finansów czy Franek strażnik miejski? To Franek jest
kurwą męską jak godzi się na takie praktyki. Franek oprócz tego że jest
strażnikiem miejskim jest czyimś mężem, ojcem, synem. Ma wielu znajomych. Na
grillu jest z niego fajny facet. Gmina nie może przysłać mandatu. Robi to
Franek w imieniu gminy. To dlaczego piszesz że gmina jest zła a o Franku nie
wspomnisz?

Data: 2012-07-28 11:31:58
Autor: Tomasz Pyra
On Fri, 27 Jul 2012 10:16:36 +0000 (UTC), kogutek wrote:

[...]

Ludzie są tylko ludźmi, a ktoś kto tworzy system powinien takie rzeczy
przewidywać.

Jak jakiś ministrzyna stworzy prawo wg. którego policjant drogówki połowę
mandatu oficjalnie bierze dla siebie, to za to co by się wtedy działo będę
winił ministrzynę, a nie policjanta Franka.

W sytuacji kiedy stworzono w zasadzie nieograniczone możliwości
finansowania gminy z fotoradarów, to nic dziwnego że gdzieniegdzie dochodzi
do takich przekrętów.

Data: 2012-07-28 10:52:45
Autor: kogutek
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a):

> [...]

W sytuacji kiedy stworzono w zasadzie nieograniczone możliwości
finansowania gminy z fotoradarów, to nic dziwnego że gdzieniegdzie dochodzi
Sugerujesz że gdzieniegdzie na odprawie komendant straży miejskiej informuje i
objaśnia że od dzisiaj są żniwa bo załatwił do popsutego fotoradaru
legalizację. I że radar zawyża wszystkie zmierzone prędkości o 20%. Życie
pokazuje że takie działania są całkowicie zbędne. Bo z zaniżającym fotoradarem
też są żniwa. Problemem jest to że pozapierdalać sobie nie można. Chuj że 3 w
nocy i we wiosce ludzie śpią. Przecież nikogo nie ma na drodze, żadnego
zagrożenia. A że przez chuja pół wioski nie śpi to ma to w dupie. Skończyła
się szybka jazda i samodzielne interpretowanie znaków. Ustawodawca na otarcie
łez podniósł trochę limity prędkości . Ale wymaga żeby się do nich dostosować.
Kto się nie podporządkuje do pewnego momenty będzie płacił a po przekroczeniu
magicznej liczby punków zda PJ do urzędu. I tak ma być. Ci co wymyślają
przepisy nie są palcem robieni. Wymyślili że do powiadomienia o wykroczeniu
zdjęcie nie jest potrzebne. Nikt kto dostanie takie powiadomienie nie będzie
wiedział czy z przodu, boku czy z tyłu zrobili. Jak ktoś ma przekonanie i
potrafi udowodnić w sądzie że nie on jechał to pokażą najpierw zdjęcie
sędziemu. I tak ma być. A jak już to sobie uregulujemy to zaczniemy budować
nowe drogi. Po nowych będą jeździli kierowcy a nie tak jak teraz kierowcy
wymieszani z bydłem.  --

Data: 2012-07-28 13:05:57
Autor: Tomasz Pyra
On Sat, 28 Jul 2012 10:52:45 +0000 (UTC), kogutek wrote:

[...]

Trochę zbyt płytko na to patrzysz.

Bo nie komendant, a problem jest poziom wyżej.
Wójt wpisuje sobie 6mln zł do budżetu z mandatów.

I to są pieniądze które gmina wydaje.
Ale one się muszą gotówką znaleźć w budżecie, bo inaczej RIO, być może
nawet z prokuratorem będą pytać wójta gdzie są te miliony.

W związku z tym wójt idzie do komentanta straży gminnej i mówi jak jest -
albo znajdzie się 6mln, będą pieniądze na SG, na premie dla funkcjonariuszy
i będzie ok. Bo inaczej to on musi SG zlikwidować i wtedy komendant może
się do urzędu pracy zapisać wraz ze strażnikami.

Komendant przekazuje gadkę motywującą strażnikom.

I wszyscy robią co tylko mogą żeby w budżecie znalazło się te 6mln, bo ich
przyszłość zawodowa właśnie od tego zależy.

I dlatego fotoradar nie stanie np. w niebezpiecznym miejscu, a w miejscu
gdzie da się nałapać najwięcej mandatów.
Najpopularniejsze są lasy i pola, 2m przed tablicą końca terenu
zabudowanego, albo 2m za tablicą początku.

I że radar zawyża wszystkie zmierzone prędkości o 20%. Życie
pokazuje że takie działania są całkowicie zbędne.

Nie pokazuje - każdy 1% to odpowiednio więcej kierowców łapiących się na
wyższe progi taryfikatora.
Przy dziesiątkach tysięcy mandatów, każdy stopień przekręcenia fotoradaru
bardziej wzdłóż drogi przełoży się na konkretną kasę w gminnym budżecie.

Data: 2012-07-28 12:22:11
Autor: kogutek
> [...]

bardziej wzdłóż drogi przełoży się na konkretną kasę w gminnym budżecie.
Problem nie jest wyżej a niżej. W plebsie jest problem. Że sam chce
interpretować. Jak można 2 metry przed tablicą to dlaczego nie 20 albo 200
metrów. Dlatego stoi tablica żeby było dokładnie wiadomo dokąd jest teren
zabudowany. Jak się komuś nie podoba to oddaje PJ do urzędu i ma spokój. Nie
ma obowiązku posiadania PJ. Każdy ma tylko albo aż do tego prawo. Pokaż jeden
przepis który zakazuje pomiarów prędkości 2 m od tablicy. jak takiego nie ma
to mogą mierzyć 2 cm od tablicy. Piszesz że nie mierzą tam gdzie jest
niebezpiecznie. Bo może by było jeszcze niebezpieczniej jak by tam mierzyli?
Jak załapiesz 23 punkty to będziesz jeździł wszędzie tak jak jest to określone
w przepisach. I tam gdzie bezpiecznie i tam gdzie niebezpiecznie. Nie staniesz
na zakazie przy żabce bo Ci się fajki skończyły. Miejsca dla inwalidów będą
tylko dla inwalidów itp. Proste jak budowa cepa. Po roku działania Skynetu na
cały gwizdek wójt poprosi komendanta straży nie o 6 miliomów tylko o
cokolwiek. Część strażników pożegna się z pracą bo będą niepotrzebni. Ci co
zostaną zajmą się typowymi dla strażników miejskich sprawami. Czy ktoś nie
śmieci, nie sprzedaje piwa nieletnim, nie bije psa. jak Wójt nie uzbiera z
mandatów to dostanie z budżetu. Zacznie kombinować żeby akurat u niego było
dużo firm bo z firm też trochę dla niego idzie. Wójt da sobie radę. Teraz, jak
by wszyscy od jutra zaczęli jeździć tak jak na egzaminie na PJ, to by dostał
po dupie. Ale nie za półtora roku.  --

Data: 2012-07-28 14:54:18
Autor: ToMasz
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
W dniu 28.07.2012 14:22, kogutek pisze:
(...)
[...]
O ile Cię dobrze zrozumiałem, to nawet całkiem składne masz marzenia. Tyle że to co opisujesz to rezultat... czegoś czego brakuje. Fotoradarami tego nie osiągniemy. Te działania musiałyby rozpocząć matki 3 latków, potem szkoła itd. Za dużo by trzeba było zmieniać aby osiągnąć taki rezultat.
Może jednak mnogość kamer, kamer ogólnie - filmujących nasze zachowania troszkę pomoże....
ToMasz

Data: 2012-07-28 16:57:54
Autor: kogutek
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
Może jednak mnogość kamer, kamer ogólnie - filmujących nasze zachowania troszkę pomoże....
To nie moje marzenia tylko brutalna prawda jaka nastąpi, bez uczenia
trzylatków to zadziała. Była wersja typowo fiskalnego Skynetu. Wykroczenia
ujawnione przez system skutkowały mandatami według normalnych stawek x 2 bez
punktów. Takiego niedużego prezydenta wtedy mieliśmy i zablokował bo kary były
zbyt restrykcyjne, tak uznał. To zginęło z tego powodu sporo ludzi na drogach.
Teraz żeby się nie bujać zrobili Skynet w wersji lajt. Mandaty normalne (
właśnie podnieśli czy chcą podnieść) i punkty normalne. Wychodzi że jest
bardziej restrykcyjny niż w oryginale. Ale nikt go z urzędu nie zablokuje bo
jest zgodny z obowiązującym prawem. Jak masz dostatecznie bujną wyobraźnie to
wyobraź cobie że masz 23 punkty, Już skorzystałeś z możliwości zlikwidowania
kilku za kasę na pseudo szkoleniu. Do skasowania najstarszych zostało pół
roku. Samochód jest Ci potrzebny do pracy. Napisz proszę jak będzie wyglądało
Twoje jeżdżenie w takim wymyślonym przypadku.  --

Data: 2012-07-29 11:34:52
Autor: Maciek
W dniu 2012-07-28 18:57, kogutek pisze:
[...]
.... i wtedy dostajesz 50zł i 1 pkt karny za przekroczenie prędkości o
0km/h na terenie gminy X :->

Maciek

Data: 2012-07-29 11:45:55
Autor: J.F.
Dnia Sat, 28 Jul 2012 16:57:54 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
[...]

Zalezy, znam takich co zwolnili przy 18, znam i takich co powiedzieli ze
kapeluszniczo jezdzic nie beda. a kurs sie nie oplaca. I slusznie, bo
egzamin i przygotowanie trwaja krocej, kosztuja mniej, i odpisuja 24 z
okladem punktow, a nie tylko 6. A oklad moze byc wysoki :-)

Paradoksalnie - latwiej _zwolnic_ przy 18pkt, niz jezdzic calkowicie
przepisowo przy 23 :-)

Ale ... to bylo dawniej. teraz czas przeczytac uwaznie ustawe o kierujacych
pojazdami.
Tak czy inaczej - te 300 stacjonarnych i dobrze oznakowanych FR wiele nie
zmienia - ludzie tam zwolnia, a dalej beda jechac po staremu. strategicznie rozmieszczone troche by jednak poprawily wypadkowosc.

J.

Data: 2012-07-29 12:13:05
Autor: ToMasz
W dniu 28.07.2012 18:57, kogutek pisze:
  Napisz proszę jak będzie wyglądało
Twoje jeżdżenie w takim wymyślonym przypadku.

tak samo jak teraz, czyli bezmandatowo. Ja jestem niemiarodajnym przypadkiem. Sęk w tym że o ile się da coś w społeczeństwie zmienić, są 2 drogi. jedna to dotkliwe i nieuchronne kary, a druga to uczciwość pakowana od maleńkości do mózgu. zdaje się że Niemcy wykorzystują tą drugą metode.

ToMasz

Data: 2012-07-29 10:33:37
Autor: John Kołalsky
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

[...]

Znaczy ... chcesz sobie zainstalować kamery w domu i w samochodzie i rozwinąć Usenet tak, byśmy Ciebie widzieli ?

Data: 2012-07-29 15:29:16
Autor: ToMasz
[...]

żartujesz czy naprawdę mózg wyłączyłeś?
Z wczorajszego dnia. rano było sprzątanie, po południu przyszli 13 letni menele, siedzieli, pili piwko, przeklinali i jedli słonecznik. teraz jest kupa łusek ze słonecznika.
Przyjechali beemką pod blok, i trąbili (przywoływali) na swojego kolegę bo są za głupi żeby puscić dzwonek na komórkę.
W obydwu przypadkach, to co nagrałyby kamery powinno być dowodem przed sądem. Tylko jeden, dziesięć, sto przypadków niczego nie zmieni. Powszechność kamer to zmieni. Jeśli monitoring będzie w prawie każdym budynku, prawie każdym aucie.

ToMasz

Data: 2012-07-29 18:21:06
Autor: John Kołalsky
[...]

Jak przedawnienie takich czynów będzie tydzień to ok. Inaczej ktoś pozbiera wszystkie twoje wpadki i odbierze Ci wszystko co masz.

Data: 2012-07-29 19:56:35
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail sok_marchwiowy@WYTNIJ.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

okaż jeden
przepis który zakazuje pomiarów prędkości 2 m od tablicy.

Ale przecież nikt nie mówi, że nie ma takiego przepisu, który by zabraniał...

Tylko jaki jest tego cel...

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2012-07-29 10:39:51
Autor: John Kołalsky
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam>

[...]

Ale to ... tak samo jest z policją. Oni też mają zamówienie na swoją użyteczność i wykazują się wystawiając mandaty. Lokalne społeczności nawet mogłyby chcieć strażników gdyby oni wykroczenia policji ścigali, ale jakoś tak się nie dzieje.

Data: 2012-07-27 10:24:25
Autor: Amir
> [...]
Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płacąć okradasz

To Państwo nas okrada podnosząc ciągle podatki, zastanów się co piszesz!

Data: 2012-07-27 10:08:15
Autor: kogutek
Amir <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> Państwo - złodzieju

To Państwo nas okrada podnosząc ciągle podatki, zastanów się co piszesz!
To Ty się zastanów. Państwo to Ty. A nie jacyś tajemniczy oni. Budżetówka to
nie tylko dyrektor departamentu a i woźna w szkole. każdy ma w bliższej lub
dalszej rodzinie kogoś kto dostaje pensję z budżetowych pieniędzy. Jak masz na
przykład matkę albo siostrę nauczycielkę to idź i jej powiedz że jest kurwą bo
przez nią podnoszą podatki. I niech do Korei wypierdala.  --

Data: 2012-07-27 14:05:18
Autor: Amir

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jutpaf$5ak$1inews.gazeta.pl...
> [...]

przykład matkę albo siostrę nauczycielkę to idź i jej powiedz że jest kurwą bo
przez nią podnoszą podatki. I niech do Korei wypierdala.

Spokojnie bez emocji :)

Moze jestes u kogos na etacie albo w budżetówce dlatego nie łapiesz

w każdym bądź razie choćby prosty przykład,  miały być redukcje urzędniczych stanowsik, a ciągle nowych zatrudniają, ciągle wymagają nowe decyzje, nowe koncesję,  pozwolania itp.

a kto ma na ich pensje robić?

 cokolwiek załatwić wymaga sterty pism,  nie dośc ze placi się ogromne podatki za
 zarobione pieniądze,  coraz to większe to nękają firmy rózne instytucje Państwowe, nawet kiesyś nie zdawałem sobie sprawę, ze aż tyle ich istnieje.

Chyba nie wyjaśnię ci tego skoro jeszcze tego nie rozumiesz
ale za to polecam ci książkę BiurokracjaLudwiga von Mises
dodam ze ksiązka jest z przed wielu lat, a mimo wszystko to co opisuje wciąż aktualne niestety.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-07-27 14:34:59
Autor: kogutek
> [...]

dodam ze ksiązka jest z przed wielu lat, a mimo wszystko to co opisuje wciąż aktualne niestety.

Wytłumacz swoje majaczenia nauczycielom. To typowa grupa zawodowa utrzymywana
z budżetu. W tym roku po wakacjach zaczynają się zwolnienia nauczycieli. Na
początek kilka tysięcy. Kogo byś jeszcze zredukował? Lekarzy już się nie da bo
w Polsce praktycznie cała służba zdrowia oparta jest na prywatnych gabinetach.
Nie prywatne zostały szpitale onkologiczne na przykład. Straż Miejska, Policja
drogowa i ci od dróg co będą masowo wystawiali mandaty oczywiście muszą
zostać. Oni są po stronie dochodów państwa. Państwo też musi mieć pieniądze bo
płaci rachunki. To kogo byś jeszcze geniuszu ekonomi odciął od państwowego
cycka? Może sanepid. Tak to dobry pomysł. Po zjedzeniu czegokolwiek. Tam po
zjedzeniu. Wody z kranu byś się napił. srałbyś dalej niż Twój wzrok sięga.
Inspekcję pracy może by zlikwidować? Dobry pomysł. Mielibyśmy taki nowy model
Kambodży. Z tym ze tam obóz koncentracyjny był zarządzany centralnie i
obejmował cały kraj.Tutaj było by to rozdrobnione. A jak już wykombinujesz
kogo zwolnić to wymyśl skąd by brać na zasiłki dla zwolnionych. Chyba tylko z
mandatów za prędkość. Tak razy 50 by poszły w górę. W ZUSie niedawno
przyjmowali do pracy. Bo się okazało że jak zaczęli kontrolować czy jak ktoś
jest na zwolnieniu to się faktycznie leczy. To chuje z nich. Jak tak można.
Ale co zrobić jak nałapali tylu uczciwych Polaków na lewych zwolnieniach że
się koszty związane z zatrudnieniem nowych pracowników w ZUSie wielokrotnie
zwróciły. I do tego ta urzędnicza upierdliwość. cały czas leci w tv reklama
którą chyba PIS zamówił, jak to w Polsce trudno otworzyć działalność
gospodarczą. Przyszedł do mnie siostrzeniec żebym mu w tym pomógł. Poszliśmy
do stosownego urzędu. A tam miła pani urzednik w zasadzie sama wypisała
wszystkie dokumenty i jeszcze przeprosiła że nie może decyzji wydać od ręki i
trzeba będzie się będzie następnego dnia pofatygować żeby odebrać. Specjalnie
jej się nie dziwię bo przyszliśmy tam na fajrant i ona została 10 minut po
godzinach żeby załatwić sprawę. Ale ten co miał podpisać wyszedł o czasie. W
Urzędzie Skarbowym tak samo. Na takich urzędników z jakimi ostatnio miałem do
czynienia złego słowa nie powiem. To dlaczego ich zwalniać jak dobrze wykonują
swoją pracę. Jak to grupa motoryzacyjna to może w urzędach komunikacji czystki
zrobić. I co z tego że samochód będzie się rejestrowało trzy miesiące. Ale za
to jakie oszczędności w budżecie. Piszesz że na pewno pracowałem w jakimś
urzędzie. Bingo. Pracowałem. Wiesz jak tam jest. Jak jakiś wydział ma za mało
pracy to żeby nie zwalniać przesuwają na podobne stanowiska w innych
wydziałach. Oczywiście trzeba się najpierw nauczyć przepisów itp. Przyjmują
nowych tylko wtedy jak już nie ma kogo przesunąć i wydział się nie wyrabia.
Oczywiście są przypadki że ktoś wkręci swojego i specjalnie dla niego stworzy
stanowisko. Ale teraz to jest margines. Poza tym ktoś taki jest izolowany od
tych co tam pracują na normalnych zasadach. Długo się nie utrzymuje. To kogo
redukujesz?

Data: 2012-07-28 09:29:14
Autor: BaX
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
 Ale teraz to jest margines. Poza tym ktoś taki jest izolowany od
tych co tam pracują na normalnych zasadach. Długo się nie utrzymuje. To kogo
redukujesz?

Aż strach pomyśleć co by było gdyby wrócić do czasów gdzie nie było FR. Państwo bankrut?

Data: 2012-07-28 08:19:58
Autor: kogutek
BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):
> [...]
> redukujesz?

Aż strach pomyśleć co by było gdyby wrócić do czasów gdzie nie było FR. Państwo bankrut?
A zebyś wiedział że fotoradary skutecznie zmniejszają wydatki państwa. To co
zarobią to jest nic w stosunku do strat jakie powodują kierowcy. Chcesz parę
przykładów? Dwudziesto latek kupił sobie motocykl i się zabił. Kupę forsy
wszyscy w niego zainwestowaliśmy. Szczepienia, szkoły różne, darmowa opieka
zdrowotna. A on grosza podatku nie zapłaci bo się zabił. Jak jest starszy i ma
małe dzieci to dochodzą jeszcze renty dla dzieci. Tak ze dwadzieścia lat
wypłacane. Jak zostanie kaleką to do końca jego życia renta i darmowa opieka
zdrowotna. Jak by w Polsce nie było wypadków to nie było by żadnych ograniczeń
prędkości. A że wypadki są to trzeba robić żeby było ich jak najmniej. Na
fotoradarach państwo, czyli i Ty, się nie wzbogaci. Ale może mniej wyda na
ofiary. A z zaoszczędzonej kasy zrobi kawałek drogi albo wyremontuje starą.
Czy to do kurwy nędzy tak trudno zrozumieć?

Data: 2012-07-28 08:56:38
Autor: Budzik
> [...]

jak najmniej. Na fotoradarach państwo, czyli i Ty, się nie wzbogaci.
Ale może mniej wyda na ofiary. A z zaoszczędzonej kasy zrobi kawałek
Cóż za piekne demagogiczne argumenty.
Podam ci taki przykład.
Facet, kryzys wieku sredniego, 50 lat. Kupuje motocykl i się zabija. Zobacz, jaka piękna historia - 30 lat płacił podatki i nic nie weźmie z renty...
A ten dwudziestolatek, co o nim pisałeś być moze nie miałby pracy (w koncu mamy bezrobocie), trzeba do niego dopłacać (ubezpieczenie, szkolenia z bezrobocia, zasiłki) a tak w jego miejsce pracować bedzie ktos inny z bezrobotnych, wiec wplywy do kasy i tak beda...

I wszyatko fajnie, tylko najważniejsze pytanie brzmi:
- czy większe bezpieczenstwo bierze sie z lepszych dróg czy z wiekszej ilości fotoradarów?

Czy to do kurwy nędzy tak trudno zrozumieć?

Własnie...

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2012-07-28 09:19:46
Autor: kogutek
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):
> [...]

- czy większe bezpieczenstwo bierze sie z lepszych dróg czy z wiekszej ilości fotoradarów?

> Czy to do kurwy nędzy tak trudno zrozumieć? Własnie...

Większe bezpieczeństwo bierze się z większej ilości fotoradarów. Poczekaj jak
dojdą do pełnej mocy przerobowej Skynetu. Nakoszą i się w pewnym momencie
utnie. Wpływy drastycznie spadną. Ale spadnie również znacząco ilość wypadków.
I to będzie zysk.  --

Data: 2012-07-28 11:08:28
Autor: z
W dniu 2012-07-28 10:56, Budzik pisze:

[...]

Smutne jest to że nie ma nikogo (albo nie potrafi się przebić bo z mediami trzeba się najpierw zmagać) kto potrafi tak ładnie załatwić politycznego demagoga. Niestety takich demagogów przywiązanych do stołków jest od groma na Wiejskiej i o zgrozo ludzie im wierzą  :-(

Data: 2012-07-29 14:19:20
Autor: ToMasz
W dniu 28.07.2012 10:56, Budzik pisze:
I wszyatko fajnie, tylko najważniejsze pytanie brzmi:
- czy większe bezpieczenstwo bierze sie z lepszych dróg czy z wiekszej
ilości fotoradarów?
większe bezpieczeństwo bierze się z kultury, zdolności przewidywania i umiejętności prowadzenia pojazdu. potem gługooooogo nic, potem drogi i prędkość. tylko że tak:
kultury brak - nieda się tego zmienć
umiejętności - mizerne - tak samo trudno na to wpłynąć
drogi marne - naprawa strasznie kosztowna
prędkość - łatwo ograniczyć, dodatkowo trochę kasy się zarobi.
załóżmy że TY jesteś u władzy. jak postąpisz?
potem ja napisze jakie widzę rozwiązanie

ToMasz

Data: 2012-07-29 18:22:42
Autor: John Kołalsky
[...]

Niech oni najpierw te wszystkie drogi wybudują a potem zastanowimy się czy potrzebujemy pomocy w kontrolowaniu siebie.

Data: 2012-07-30 00:46:01
Autor: kogutek
John Kołalsky <john@kowal.invalid> napisał(a):

> [...]

Niech oni najpierw te wszystkie drogi wybudują a potem zastanowimy się czy potrzebujemy pomocy w kontrolowaniu siebie.
Kim są co ONI? To okupant, UFO czy jeszcze coś innego? Dlaczego jacyś oni mają
nam budować drogi? --

Data: 2012-07-30 07:31:00
Autor: z
W dniu 2012-07-30 02:46, kogutek pisze:
Kim są co ONI? To okupant, UFO czy jeszcze coś innego? Dlaczego jacyś oni mają
nam budować drogi?

Nie byłoby takiej flustracji gdyby to było zadanie niewykonalne albo na 100 lat. Ale tu mamy do czynienia z nieudolnością albo co gorzej celowym działaniem pod wpływem różnych lobbingów, politycznych i finansowych. Tak ONI sobie tak ustawiają życie dookoła żeby inni :-) nie przyłączyli się do bandy ani nie zrobili konkurencji.
Patrz ordynacja wyborcza.

Taki znamienny przykład:
Pewien wiceminister zwierzył się kiedyś przyjacielowi że on i jego dzieci są już ustawione do końca życia
Czas skończyć z korytem!

PS. Ciekawe czy w mediach pojawi się informacja o żebrzącej Hiszpanii o pieniądze unijne. Pewnie znowu usłyszę że to przejściowe trudności damy radę. Dlaczego wspomagamy nieudaczników i bankrutów? Bo... Bo jak już zaczęliśmy to nie ma jak przestać :-)

Data: 2012-07-30 10:07:48
Autor: kogutek
z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

PS. Ciekawe czy w mediach pojawi się informacja o żebrzącej Hiszpanii o pieniądze unijne. Pewnie znowu usłyszę że to przejściowe trudności damy radę. Dlaczego wspomagamy nieudaczników i bankrutów? Bo... Bo jak już zaczęliśmy to nie ma jak przestać :-)

Niby tak. Ustawione dzieci i te rzeczy. Ale dalej nie wyjaśniłeś istnienia
fenomenu jakiś onych.  --

Data: 2012-07-30 12:22:24
Autor: z
W dniu 2012-07-30 12:07, kogutek pisze:

Niby tak. Ustawione dzieci i te rzeczy. Ale dalej nie wyjaśniłeś istnienia
fenomenu jakiś onych.

Przecież to takie oczywiste. Banda czworga która trzyma się kurczowo koryta i stołków, obiecuje reformy, lepszą jakość a robi to co zwykle.
Gdzie jest podatek liniowy, profesjonalizm, oszczędne państwo, walka z korupcją, nepotyzmem... Na prawdę jest coraz mniej powodów żeby tą zgraję tolerować. Za chiny ludowe nie wprowadzą okręgów jednomandatowych ani nie zlikwidują finansowania partii z budżetu.
ONI tego nie zrobią choćby nie wiem jak świecili oczkami przed wyborami i przysięgali na... (na co tam to przysięgał) :-)

Codziennie rano słucham pewnego radia :-) Nie nie  tego... :-) Tok-fm jest jak najbardziej medium popierającym obecne rządy. Codziennie od kilku lat słyszę połajanki na rząd od zaproszonych ekonomistów i konkretne propozycje co trzeba zrobić. I co? I nic.
Fotoradary i ustalanie daty nadejścia zimy ;-)

A teraz podobno premier ma nam obiecać krew pot i łzy bo zielona wyspa staje się już mało zielona :-(

Data: 2012-07-30 11:41:37
Autor: kogutek
> [...]

A teraz podobno premier ma nam obiecać krew pot i łzy bo zielona wyspa staje się już mało zielona :-(

Jest postęp. Wiemy ze to banda czworga. Jeszcze oświeć jak to się stało że
tacy niedobrzy rządzą. Ty uważasz że rządzą źle.  A ja uważam że sytuacja jest
trudna ale na razie dają radę. --

Data: 2012-07-31 11:09:09
Autor: z
W dniu 2012-07-30 13:41, kogutek pisze:
Ty uważasz że rządzą źle.  A ja uważam że sytuacja jest
trudna ale na razie dają radę.

Gratuluję optymizmu :-)
W miarę stawania się "KOGUTEM" człowiekowi się szerzej oczy otwierają i zaczyna dostrzegać gdzie jest propaganda, gdzie rzeczywiste działania i najważniejsze ile tracisz przez ten bajzel.

Ale w sumie zdrowie najważniejsze. :-)
No dobra na tema służby zdrowia (nie braku pieniędzy tylko złego nimi rozporządzania) nie będę zanudzał. Wakacje, młodzież odpoczywa. :-)

Data: 2012-07-31 11:25:11
Autor: kogutek
> [...]

No dobra na tema służby zdrowia (nie braku pieniędzy tylko złego nimi rozporządzania) nie będę zanudzał. Wakacje, młodzież odpoczywa. :-)

Moje osobiste doświadczenia ze służbą zdrowia nie są zbieżne z tym co pis
lansuje w tv. Na USG czekałem krócej niż mi zajęło pojechanie ze skierowaniem
żeby się umówić. Jechałem ponad tydzień a wizytę wyznaczyli mi za trzy dni. Co
do zdejmowania kamienia z zębów też nie mam zastrzeżeń. Do lekarza na rejonie
nie mam problemu żeby się umówić na konkretny dzień i konkretną godzinę.
Lekarstwa jakie mi przepisuje lekarz są dostępne i działają. --

Data: 2012-07-31 13:45:18
Autor: z
W dniu 2012-07-31 13:25, kogutek pisze:

[...]

Generalnie masz jeszcze małe doświadczenia i niepełny ogląd.
Nie. Nie trzeba samemu osobiście tego wszystkiego odczuć ale to przyjdzie z czasem. Niestety.

Data: 2012-07-31 12:16:39
Autor: kogutek
> [...]

Nie. Nie trzeba samemu osobiście tego wszystkiego odczuć ale to przyjdzie z czasem. Niestety.

Może i racja. Jak na pięćdziesiąt plus specjalnie się nie nachorowałem. Parę
razy coś sobie złamałem. Ale to nie choroba. Parę dziur w zębach. Migdałki mi
wycięli, ale to za komuny było i się nie liczy. kamienie na nerkach mi się
robią. Boli jak skurwysyn jak zacznie wyłazić. Z tym to USG co mi co roku
robią jest związane. Lekarz tak sam z siebie daje mi skierowanie żeby
sprawdzić czy są i jakie duże. Jak są, a są za każdym razem to mi daje
lekarstwa żeby się rozpuszczały. I jak wysikuję taki drobny piasek to nie
boli. Jakie jeszcze doświadczenia miałbym mieć? Naoglądasz się pierdół w
telewizji, naczytasz głupot w necie. Wyjdź na ulicę i poobserwuj co się
dzieje. Wcale nie jest tak źle jak by wynikało z prowadzonej propagandy. Są
sytuacje które wkurzają. Jakieś ujawnione w tv przekręty. Ale w tej chwili to
margines. Co było do ukradzenia to ukradli w okolicach 1990 roku. Oczywiście
mogą być państwa gdzie jest lepiej niż w Polsce. Ale coś mi się wydaje ze
takich co jest gorzej albo dużo gorzej niż w Polsce jest więcej niż tych co
jest lepiej. W tych co jest lepiej kierowca z opisanego zdarzenia w życiu by
nie wjechał bez zezwolenia za znak który mu tego zakazuje. Ty taki
doświadczony się wydajesz być. Napisz czy Twoim zdaniem w tych krajach co by
nie wjechał może jest lepiej właśnie dlatego że by nie wjechał. --

Data: 2012-07-31 13:56:31
Autor: Budzik
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
Osobnik posiadający mail sok_marchwiowy@WYTNIJ.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Naoglądasz się pierdół w
telewizji, naczytasz głupot w necie.

nie ośmieszaj się...
Bolące plecy do tego stopnia, ze rano wstanie z łóżka to spory problem. O zasypianiu nie wspominając.
Wizyta u ortopedy - 1,5 miesiąca czekania.
Ortopeda zapisuje ci masaze, ok.
Jak znajdziesz miejsce, gdzie te masaze (na skierowanie) zrobisz - masz u mnie flaszkę.
Oczywiście mozna wykupic. Koszt - 70zł za sesję. Zeby cokolwiek pomogło 10 spotkań to jest minimum.

Takich opowieści w rodzinie znam dziesiątki.
Jedyny rozsądny sposób na leczenie się, to nie chorować :)

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2012-07-31 16:13:11
Autor: J.F
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości
[...]

Pol biedy, w telewizji mozna sie nasluchac jak to karetke trzeba wzywac zeby spod drzwi szpitala do jego wnetrza wniesli.
Aczkolwiek ... patrzac na to co sie dalej dzialo, to byc moze to jest nieglupie :-)
zasypianiu nie wspominając.
Wizyta u ortopedy - 1,5 miesiąca czekania.

Chwal przychodnie swoja. U mnie cos 3 miesiace.

Ortopeda zapisuje ci masaze, ok.
Jak znajdziesz miejsce, gdzie te masaze (na skierowanie) zrobisz - masz u
mnie flaszkę.

Znalezc byc moze znajde. Ale za kolejne 3 miesiace.

Takich opowieści w rodzinie znam dziesiątki.

Tak jest - male potkniecie i kolano boli. Ortopeda jak wyzej. Na wizycie ... moze to, moze smo, na razie damy zastrzyk. Jak pomoze to nie przychodzic. A jak nie pomoze ... kolejka 3 miesiace. I da kolejny zastrzyk. Moze i dobrze, bo jakby tak wyslal na rezonans, to znow 3 miesiace, a potem do niego, a potem do szpitala, a potem na zabieg.

Jedyny rozsądny sposób na leczenie się, to nie chorować :)

Chyba jednak trzeba byc asertywnym - udawac ze sie chodzic nie da i na zwolnienie, poki specjalista nie wyleczy.
Jedno, drugie, renta, karta parkingowa - i pisac do premiera jak to chcieli oszczedzic 500zl a kosztowalo ich to 20 tys ..

Oczywiscie pod warunkiem ze choroba nie grozi smiercia lub kalectwem ...

J.

Data: 2012-07-31 16:56:31
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Wizyta u ortopedy - 1,5 miesiąca czekania.

Chwal przychodnie swoja. U mnie cos 3 miesiace.

jaką swoją.
Obdzwoniłem w Poznku kilkanaście...

Ortopeda zapisuje ci masaze, ok.
Jak znajdziesz miejsce, gdzie te masaze (na skierowanie) zrobisz - masz u
mnie flaszkę.

Znalezc byc moze znajde. Ale za kolejne 3 miesiace.

nie znajdziesz.
Nawet jeżeli zapisy sąod jutra, to jak przyjdziesz jutro - to nie będzie miejsc.
Przerabiałem również w kilkunastu.
Nawet korespondowałem z NFZ - też nie pomogą.
Odpusciłem, zaplaciłem.

Racja, moze i tak trzeba.

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2012-07-31 19:02:15
Autor: J.F
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:31072012.692CEF14@budzik61.poznan.pl...
[...]

Byc moze masazysci sie wszyscy sprywatyzowali, i wola pracowac za 70zl/h niz za stawki NFZ, ale inne zabiegi rehabilitacyjne to sa w miare osiagalne. Za 3 miesiace.

J.

Data: 2012-07-31 21:52:14
Autor: Cavallino

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jv932r$ptj$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Nie - problem jest inny, zainteresowanie masażami jest daleko inne niż wszystkimi innymi cudami, stąd limity kończą się w godzinę po rozpoczęciu zapisów.
Nawet w firmach, gdzie masażystów pracuje kilku, więc spokojnie daliby radę wymasować więcej niż pozwalają limity NFZ.

Data: 2012-08-01 09:56:29
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Dokładnie tak to wygląda.
W jednej przychodni to wreczmi powiedziano ze nawet w pierwsszy dzien zapisów zabiegów już nie ma...

--
Pozdrawia... Budzik
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2012-07-31 14:48:35
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-07-31 14:16, kogutek pisze:

Jakie jeszcze doświadczenia miałbym mieć?

Może na przykład bardzo bliska osoba zejdzie ci w publicznym szpitalu, ponieważ lekarze
zlekceważą objawy (wielodniowe zaparcie + wymioty + krew). A co należało zbadać w takiej
sytuacji, opisano na edukacyjnej broszurce dla pacjentów, wiszącej na ścianie 20m
od drzwi sali szpitalnej. Tyle że lekarze, mimo błagań i nalegań, mieli to gdzieś,
aż było za późno.

Może inna bliska ci starsza pani będzie miała złamany w szpitalu kręgosłup, gdyż
dwaj pielęgniarze - osiłki rzucą ją niecelnie na łóżko. Owszem, zachowywała się dość
agresywnie, bluzgała. Myśleli, że pijana, a ona miała zator w mózgu.
Zator jakoś wyleczono (albo sam się wyleczył) - hip, hip, hurra!.
A 8 miesięcy bólu w gorsecie ortopedycznym, to przecież drobiazg.
Odszkodowania zero.

Ot, takie doświadczenia. Przeżyłeś 50+ bez takowych? Farciaż jesteś.

Data: 2012-07-31 13:06:21
Autor: kogutek
Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał(a):
> [...]

Odszkodowania zero.

Ot, takie doświadczenia. Przeżyłeś 50+ bez takowych? Farciaż jesteś.

Może i farciarz a może z tych w lepszym gatunku jestem. --

Data: 2012-07-31 15:06:12
Autor: Artur Maśląg
[...]

Zdaje się, że jak zwykle z pojedynczych przypadków spróbujesz wykreować
fałszywą rzeczywistość. Nie da się ukryć, że czasem dochodzi do
różnych wydarzeń, ale jest tego niewielki odsetek. Inna sprawa, że
w sumie niewielu zależy, by sytuacja się szybko zmieniła na lepsze,
ponieważ to są koszty (różnie ponoszone). Dodatkowo w różnych
regionach kraju jest różnie, więc jednostkowe oceny mogą być
diametralnie odmienne.

Data: 2012-07-31 16:28:14
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-07-31 15:06, Artur Maśląg pisze:
[...]

Jak fałszywą, skoro w moim przypadku jest to rzeczywistość boleśnie realna?
Kogutkowe pozytywne doświadczenia są mniej jednostkowe? On niczego nie kreuje?

Nie da się ukryć, że czasem dochodzi do
różnych wydarzeń, ale jest tego niewielki odsetek.

Skoro dwa razy padło na moją rodzinę, to albo wcale nie taki niewielki,
albo miałem wybitne "szczęście". Ale wiesz - może bym i przyjął do wiadomości
że miałem pecha, gdyby system próbował choćby symbolicznie go wynagrodzić.
Jakieś odszkodowanie na przykład. Ale nie ma szans. Znowu pech...

ponieważ to są koszty (różnie ponoszone). Dodatkowo w różnych
regionach kraju jest różnie, więc jednostkowe oceny mogą być
diametralnie odmienne.

Tu się zgadzam, nawet nie tyle w rejonach, co w konkretnych placówkach. Bo znam i dobre.

Data: 2012-07-31 17:16:21
Autor: Artur Maśląg
[...]

Fałszywą kreujesz, choć faktem jest, że jednostkowo może być boleśnie
realna.

Kogutkowe pozytywne doświadczenia są mniej jednostkowe? On niczego nie
kreuje?

Kogutkowe rewelacje są zdaje się znane i jako usprawiedliwieni służyć
nie powinny.

Nie da się ukryć, że czasem dochodzi do
różnych wydarzeń, ale jest tego niewielki odsetek.

Skoro dwa razy padło na moją rodzinę, to albo wcale nie taki niewielki,
albo miałem wybitne "szczęście".

Sięgnij do moich dyskusji z J.F na temat mojego pecha i statystyki.

Ale wiesz - może bym i przyjął do
wiadomości
że miałem pecha, gdyby system próbował choćby symbolicznie go wynagrodzić.
Jakieś odszkodowanie na przykład. Ale nie ma szans. Znowu pech...

O odszkodowania się występuje, a nie system symbolicznie będzie
komuś coś wynagradzać. Taka rzeczywistość.

[...]

Placówki placówkami, ale ja miałem na myśli różne rozwiązania stosowane
w różnych kasach chorych.

Data: 2012-08-01 22:28:56
Autor: z
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
W dniu 2012-07-30 02:46, kogutek pisze:

Kim są co ONI? To okupant, UFO czy jeszcze coś innego? Dlaczego jacyś oni mają
nam budować drogi?

Rzuć okiem. UFO jak nic :-)
https://picasaweb.google.com/111980164771401797502/OstromeckoWaDowoKrolewskie#5621472485111826642

Data: 2012-08-01 21:17:59
Autor: kogutek
> [...]
W dniu 2012-07-30 02:46, kogutek pisze:

> Kim są co ONI? To okupant, UFO czy jeszcze coś innego? Dlaczego jacyś oni maj

bańkę trzysta widzę ktoś dał. Ludzkie pany z tych onych.

Data: 2012-08-02 07:10:32
Autor: z
W dniu 2012-08-01 23:17, kogutek pisze:

bańkę trzysta widzę ktoś dał. Ludzkie pany z tych onych.

Oglądałeś resztę zdjęć czy trzeba prowadzić za rączkę? :-)

Wiem kolejny przykład i co to zmienia. Niestety życie składa się z przykładów

Data: 2012-07-29 19:56:34
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail twitek4@.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

dlaczego się nie da? Załóżmy, że działania policji nakierujemy na nauczenie ludzi kultury za kierownicą. Sposobów można wymyślić mnóstwo.
umiejętności - mizerne - tak samo trudno na to wpłynąć

No i znowu... Słyszałeś kiedyś żeby policja skierowała kierowcę na ponowny egzamin, jeżeli z rozmowy wynika, ze kierowca nie zna przepisów?

drogi marne - naprawa strasznie kosztowna

ale mimo wszystko coraz lepsze.
Proces trzeba kontynuować - czym więcej krajówek zostanie wyprowadzonych obwodnicami z terenów zabudowanych tym bezpieczniejsza będzie jazda.

prędkość - łatwo ograniczyć, dodatkowo trochę kasy się zarobi.
załóżmy że TY jesteś u władzy. jak postąpisz?
potem ja napisze jakie widzę rozwiązanie

Zmiana nastawienia do wyłapywania kierowców łamiących przepisy.
Skończyć z demagogią, że predokśc jest przyczyną największej liczby wypadków.
Edukować. Taki program jak uwaga pirat mógłby być swietnym sposobem, gdybym choć raz widział, że policja widząc korek staje z boku i zaczyna kierować ruchem, że łapie kierowców wjeżdzających na skrzyzowania bez możliwści zjechania. Itp. A nie: predkosc, predkosc. Bo ludzie zaczynają wierzyć.
Za to takich co przeginają - nie karać mandatami, tylko kierować wnioski do sądów. Przykładowo: jeżeli ktoś wyprzedza 5 samochodów na podwójnej ciągłej, jedzie po lewej stronie wysepki i robi inne tego typu głupie rzeczy - eliminować z dróg.
Wymóc na policji większe dbanie o bezpieczenstwo. Zgłaszanie miejsc nibezpiecznych do zarządu dróg, opiniowanie zmian w oznaczeniach itp.
I wiele wiele innych.

Ale zacząć od początku. Czyli zdefiniować, co rzeczywiście się na drogach dzieje i przestać powtarzać że to tylko predkość.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2012-07-28 10:48:25
Autor: z
W dniu 2012-07-28 10:19, kogutek pisze:

A zebyś wiedział że fotoradary skutecznie zmniejszają wydatki państwa. To co
zarobią to jest nic w stosunku do strat jakie powodują kierowcy. Chcesz parę
przykładów?

Weź chłopie przestań. Państwo tak ale nie tak rozdmuchane i takie głupie.
Właśnie minister finansów sprzeciwił się stosowaniu metody kasowej (znaczy żeby przedsiębiorca płacił VAT dopiero jak zostanie zapłacona faktura) Dlaczego? Bo jest krótkowzrocznym ;-) debilem i nie widzi że mimo spadku na początku wpływów do budżetu w dłuższej perspektywie byłoby to zbawienne dla kondycji polskich firm które przecież płacą podatki.
To taki znamienny przykład na głupotę. Chcesz przykłady na marnotrawstwo, zajmowanie się głupimi bzdetami żeby było widać że kolejne stołki są potrzebne...
To głupie państwo nie _myśli_ tylko kombinuje jak dociągnąć od budżetu do budżetu a co najgorsze od sondażu do sondażu.

Data: 2012-07-29 12:19:19
Autor: ToMasz
W dniu 28.07.2012 10:48, z pisze:
[...]

eeeee.. nie rozumiem. ale napisze Ci jak to jest naprawdę. Kogutek, w zasadzie ma racje. Bo problemem w opisywanym przypadku jest służba zdrowia+ubezpieczenie a nie prędkość. ale ma racje. Natomiast z 500 polityków jakieś 450 dokładnie idealnie bez zająknięcia wie jak ma rządzić. tylko naród tego nie przyjmie.
wiesz kto namalował "słoneczniki Van Gogha"? 100% pewności że tak. teraz ilu polaków to wie? jaka będzie trafność Twojej odpowiedzi?
Tak sam o ma polityk, czyli jak Ty to napisałeś "Państwo(...) głupie". Ta "głupota" to dostosowanie do tych, którzy nie wiedzą kto namalował słoneczniki, a głos wyborczy muszą oddać na "tak"
ToMasz

Data: 2012-07-28 11:08:47
Autor: BaX
> [...]

Państwo bankrut?

A zebyś wiedział że fotoradary skutecznie zmniejszają wydatki państwa.

Ale chyba nie zrozumiałeś. Kiedyś nie było FR i państwo funkcjonowało, dziś bez wpływu z fotoradarów i innych metod na ściąganie kasy z kierowców w postaci wideorejestratorów padnie na pysk. Pytanie co dalej? Jaki kolejny ruch jak i tej kasy nie wystarczy? Ale "oszczędne państwo" ma kase na finansowanie partii /więcej niż było/ na podwyżki diet itd, itp. Ale na finansowanie przyszłości czyli szkół i przedszkoli tam gdzie tej kasy brakuje NIE MA, za to daje wolną ręke samorządowi na ustalanie cen.

Data: 2012-07-29 11:40:00
Autor: Maciek
[...]
Też uważam, że powinien to wszystko odpracować, najlepiej za miskę ryżu
przy robotach przymusowych. Ale może roboty nie miał, może na zachód
chciał uciekać? No to chyba lepiej, że się zabił u nas, bo przynajmniej
grabarz zarobił. No i mam nadzieję, że PCC od motocykla zdążył zapłacić :->

Maciek

Data: 2012-07-31 14:30:19
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-07-27 16:34, kogutek pisze:

Wytłumacz swoje majaczenia nauczycielom. To typowa grupa zawodowa utrzymywana
z budżetu. W tym roku po wakacjach zaczynają się zwolnienia nauczycieli.

A co tu tłumaczyć? W znajomej szkole zawsze były 3 lub 4 klasy pierwsze.
W tym roku (i w następnym) uzbiera się dzieciaków tylko na dwie.
I nauczyciele doskonale o tym wiedzą. Ale nie chcą przyjąć do wiadomości,
czemu się wcale nie dziwię.

Z drugiej strony, w gimnazjum wakaty, niektórzy mogliby tam przejść. Ale jakoś
nikt się nie pali do nauczania młodzieży w tak fascynujacym okresie rozwoju.

Data: 2012-07-27 14:43:11
Autor: anacron
Fotki z fotoradaru - sprawa w s�dzie
W dniu 2012-07-26 20:44, Docent Zylber pisze:
NIe dziwie się że u nas w NIemczech polak to synonim złodzieja i krentacza.
Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płac±ć okradasz
Państwo - złodzieju

Państwo okrada go w imię walki o bezpieczeństwo na drogach, co jak wszyscy dobrze wiemy nie jest prawdziwym celem stawiania FR.

A teraz ignorancie (skoro tal lubisz epitety) ustaw poprawnie swĂłj czytnik grup. Potrafisz, czy jest to dla Ciebie za trudne?

--
anacron

Data: 2012-07-27 14:54:31
Autor: Amir

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości news:juu2ci$dts$1inews.gazeta.pl...
[...]

A teraz ignorancie (skoro tal lubisz epitety) ustaw poprawnie swój czytnik grup. Potrafisz, czy jest to dla Ciebie za trudne?

Mnie drażnią na grupach ataki na ludzi, jak by nie można jakos z kulturą odpowiedzieć, to po chwili jakies wyzwiska zawszę się pojawią.

Jak juz ktoś złosliwy chce być, to napisz to z kulturą,

np.:

Nie masz realnych szans, pozatym przekroczyłeś powinienes zapłacić.
a tu trole zaraz się aferują, w latach jak wchodził internet 95-98  czegoś takiego nie było,
bo trole nie miały do niego dostępu.

Data: 2012-07-27 18:23:13
Autor: Big Jack
Fotki z fotoradaru - sprawa w s�dzie
W wiadomości
*anacron* napisał(-a):

A teraz ignorancie (skoro tal lubisz epitety) ustaw poprawnie swĂłj
czytnik grup. Potrafisz, czy jest to dla Ciebie za trudne?

Kyrie elejson... Nie wiesz, że dyskutujesz z debilem koliną? Wrzuć go do KF i zapominij o nim. Do czasu aż znowu z niego wyskoczy.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie