Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie

Data: 2012-07-27 11:29:27
Autor: JK
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
W dniu 2012-07-26 16:19, Maciek pisze:
Witam

Dostałem zawiadomienie z sądu, że w mojej sprawie odbędzie się rozprawa.
> Przekroczenia prędkości...
Jakieś sugestie jak się bronić? :->

Ale przekroczyłeś prędkość, tak?

Czytając twoje poprzednie posty (o paleniu na chodniku) odniosłem wrażenie, że jesteś człowiekiem trzymającym się zasad prawa, dbającym o dobro ogółu, itd.

A teraz, jak ostatnia łajza, skamlesz o radę jak wykpić się od mandatu za przekroczenie przepisów?

Na drugie masz Kali?

--
JK

Data: 2012-07-27 16:55:35
Autor: to
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
begin JK
[...]

za przekroczenie przepisĂłw?

Na drugie masz Kali?

A Ty jak złamiesz limit prędkości to sam zgłaszasz się na policję po mandat? W końcu złamałeś prawo, to powinieneś ponieść odpowiedzialność. Czy może jak ostatnia łajza liczysz, że fotoradar nie zrobił Ci zdjęcia i ujdzie Ci to na suchu?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-28 15:02:44
Autor: JK
Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
W dniu 2012-07-27 18:55, to pisze:
begin JK

[...]

Zdaje się, że masz problem z rozumieniem tekstu pisanego, dobry człowieku. Postaraj się powoli przeczytać mój post a może wtedy dotrze do ciebie to co napisałem.

JK

Data: 2012-07-29 11:25:40
Autor: Maciek
W dniu 2012-07-27 11:29, JK pisze:
Ale przekroczyłeś prędkość, tak?
Nie wiem. Biorąc pod uwagę pokazywaną nawet w tv sprawę, gdzie SG zdaje
się właśnie z Kobylnicy (nie chce mi się teraz szukać) wystawiła mandat
za przekroczenie prędkości o 0 km/h, to ja pewności żadnej nie mam, że
przekroczyłem. Zazwyczaj jeżdżę zgodnie z przepisami, żona także.

Czytając twoje poprzednie posty (o paleniu na chodniku) odniosłem wrażenie, że jesteś człowiekiem trzymającym się zasad prawa, dbającym o dobro ogółu, itd.
O dobro ogółu?? Ty chyba coś ze sprawiedliwością społeczną pomyliłeś.
Dbam o swoje dobro :->

A teraz, jak ostatnia łajza, skamlesz o radę jak wykpić się od mandatu za przekroczenie przepisów?
Znów coś Ci się pomieszało. Gdzie próbuję się wykpić od mandatu za
"przekroczenie przepisów"?? Nie mam pojęcia, czy złamałem jakiś przepis.
Czekam aż mi to udowodnią. Może Ty wyzbywasz się kasy na każde żądanie
urzędników - ja takie żądanie oglądam najpierw z każdej strony i
zastanawiam się, czy czasem znów ktoś nie usiłuje mnie ... Zwłaszcza od
takich "służb", działających w imieniu obywateli, jak gminne straże z
Kobylnicy i ościennych miejscowości.

Maciek

Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie