Foto Zapkołajki

Data: 2009-12-14 09:41:14
Autor: Kryhu
Foto Zapkołajki
Hej

Oj się działo, prawie jak 10 lat temu :)
Trochę narybku ale oczywiście najlepiej bawił się preclowy beton, myhyhy.

Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam do galerii ale uprzedzam że foty praktycznie zrzucone z karty i przebrane. Tak jakoś chyba nie jestem autorem wszystkich fot ale nie pamiętam już kto co i jak :)

http://www.krystian.witryna.pl/zapkolajki2009/

Krytyki nie przyjmuję ;)

--
Pozdro
Kryhu

Data: 2009-12-14 02:00:11
Autor: Mika
Foto Zapkołajki
On 14 Gru, 09:41, Kryhu <krystia...@perfekt.pl> wrote:
Hej

Oj si dzia o, prawie jak 10 lat temu :)
Troch narybku ale oczywi cie najlepiej bawi si preclowy beton, myhyhy.

Dzięki Zapek, jak zwykle było do bani, choc nie tym razem bylo
bardziej do bani ;P
Kryhu ja podobniez mialam wytrysk w Twoja strone z tego co sie nie
pali, tylko Zapek nie byl pewnien czy doleciał. Mam nadzieje że nie
zanieczyściłam Tobie lufy?

http://www.krystian.witryna.pl/zapkolajki2009/

W domu sobie obejrze bo w pracy mi nie bangla :(

pozdro
Mika
z potforka

Data: 2009-12-14 11:08:58
Autor: Kryhu
Foto Zapkołajki
Mika pisze:

Hej

[...]

Hyhy, wytrysk został uwieczniony i jest w galerii :)
Jak przystało na zaprawionego w bojach fotopstryka - po zrobieniu foty wykonałem skuteczny unik:

http://www.krystian.witryna.pl/zapkolajki2009/content/DSC_9480_2947_large.html

hyhyhyhy
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2009-12-14 20:10:41
Autor: Zapek
Foto Zapkołajki

Użytkownik "Mika"  napisała
On 14 Gru, 09:41, Kryhu <krystia...@perfekt.pl> wrote:

Oj si dzia o, prawie jak 10 lat temu :)
Ano prawie.
I dodam na poczatku:
Ktos ZGUBIL bizuterie.
U mnie do odbioru.

Troch narybku ale oczywi cie najlepiej bawi si preclowy beton, myhyhy.
Z tym,ze wlasnie tego betonu malawo.
Ale coz. Taka kolej imprez.
A potem sie wszystko kiedys musi skonczyc :)

Dzięki Zapek, jak zwykle było do bani, choc nie tym razem bylo
bardziej do bani ;P

Cala przyjemnosc po Waszej stronie :)
No to ja jeszcze krotko - bylo okolo 60 osob + ok.20 'sponsorow'.
Czyli niby jak zawsze a jednak kogos brakowalo...
Na ta chwile sa niecale 3 tysiaki za wylicytowane przedmioty.
Jeszcze wplywaja pieniazki od tych co na przelew ;)
No i na allegro cos sie tez dzieje.
Aaa moze to istotne-licytowalo az 18 osob na imprezie.
Tych samych co zawsze... Z malymi wyjatkami.

Dziekuje,ze sie Wam chcialo !!!
To moze za rok jeszcze raz sie spotkamy...

--
Zapek

Data: 2009-12-14 20:37:39
Autor: Kryhu
Foto Zapkołajki
Zapek pisze:

[...]

No popacz , a mnie się wydawało że zaręczyłeś się na koniec imprezy:

http://www.krystian.witryna.pl/zapkolajki2009/content/DSC_9602_3069_large.html

myhyhy

--
Pozdro
Kryhu

Data: 2009-12-17 15:11:46
Autor: Kefir
Foto Zapkołajki
Elou!
"Zapek" <zapek@konto.pl> wrote in message news:hg62ht$thh$1polsl.pl...

Aaa moze to istotne-licytowalo az 18 osob na imprezie.
Tych samych co zawsze... Z malymi wyjatkami.

Zostaw Krakusow w spokoju! A Pryzmat wyciagnal w koncu te 2 dychy?

Data: 2009-12-17 16:57:06
Autor: (pj)
Foto Zapkołajki
W dniu 2009-12-17 15:11, Kefir pisze:
[...]

lepszym pytaniem byloby: o ile wiecej Ty, Kefirze, dych wyjales, w porównaniu z Pryzmatem? ;-)

--
pozdr
pj

Data: 2009-12-22 11:13:07
Autor: Kefir
Foto Zapkołajki
Elou!
"(pj)" <jd15c27@gmail.com> wrote in message news:hgdkcf$q8j$1news.task.gda.pl...
[...]

Deklarowalsie nam Jacus, tu, na publicu. Ile zas wyjalem/wyjme to juz sprawa pomiedzy mna i organizatorem. Wlasnie: gdzie linki do aukcji!!!!

Data: 2009-12-22 15:56:52
Autor: Zapek
Foto Zapkołajki
Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal

Wlasnie: gdzie linki do aukcji!!!!

Teraz to juz w dupie chyba.
Wystawilem ponownie to co zostalo ( plus pare rzeczy lezy w kartonie ktorych juz chyba nikt nie chce...):

A doloze jeszcze 3 nowe przedmioty ale chyba dopiero jutro albo po swietach.

--
Zapek

Data: 2009-12-17 16:58:15
Autor: Zapek
Foto Zapkołajki
Uzytkownik "Kefir" napisal

Zostaw Krakusow w spokoju! A Pryzmat wyciagnal w koncu te 2 dychy?

A Pryzmat nie dal 2 dych !!!

--
Zapek

Data: 2009-12-17 17:02:52
Autor: KJ Siła Słów
Foto Zapkołajki
Zapek pisze:

A Pryzmat nie dal 2 dych !!!

A był w ogóle ?

KJ

Data: 2009-12-17 17:07:48
Autor: Zapek
Foto Zapkołajki
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał
Zapek pisze:

A Pryzmat nie dal 2 dych !!!

A był w ogóle ?

A to chyba pytanie do Kefira ?

--
Zapek

Data: 2009-12-17 17:41:34
Autor: Grzegorz Rogala
Foto Zapkołajki
KJ Siła Słów pisze:

A był w ogóle ?

A Ty byles?
A w ogole to kto Ty jestes?

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-12-17 19:10:07
Autor: KJ Siła Słów
Foto Zapkołajki
Grzegorz Rogala pisze:

A Ty byles?

Najpierw ustalmy czy był Pryzmat.
Jeśli Pryzmat był i mnie nie widział to znaczy że mnie nie było i na odwrót.

> A w ogole to kto Ty jestes?

??? czekaj jak tylko znajde swój NothingBox, mam tam na karteczce.

KJ

Data: 2009-12-18 04:07:29
Autor: Mika
Foto Zapkołajki
On 17 Gru, 19:10, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
Najpierw ustalmy czy był Pryzmat.
Jeśli Pryzmat był i mnie nie widział to znaczy że mnie nie było i na odwrót.
a ja wiem
 > A w ogole to kto Ty jestes?

??? czekaj jak tylko znajde swój NothingBox, mam tam na karteczce.
a ja wiem

Mika
z potforka
ps ale nie powiem

Data: 2009-12-14 12:10:02
Autor: Grzegorz Rogala
Foto Zapkołajki
Kryhu pisze:

Oj się działo, prawie jak 10 lat temu :)
ten czas troszke szybko plynie ;)

Trochę narybku ale oczywiście najlepiej bawił się preclowy beton, myhyhy.
Beton jak beton, nie do ruszenia.

Krytyki nie przyjmuję ;)
No masz oko niech Ci bedzie ;>
A szklo swoja droga zajebiste tylko ten balans bieli :>>

Ps. Zapek, dzieki jak zwykle bylo warto, szkoda, ze coraz mniej "starym" sie chce przyjezdzac.

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-12-14 03:37:09
Autor: zuzka600f
Foto Zapkołajki
  Czesc :)

On 14 Gru, 12:10, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
Ps. Zapek, dzieki jak zwykle bylo warto, szkoda, ze coraz mniej "starym"
sie chce przyjezdzac.

Nosz chyba chcial mnie zdenerwowac ;) sie chce sie chce, ale czasem
sienieda ;) ale za rok powinno sie dac :)

  Pozdrawiam :)
  Tomek
(stopka sie zapodziala, ale jest :) )

Data: 2009-12-14 12:55:31
Autor: Grzegorz Rogala
Foto Zapkołajki
zuzka600f pisze:

Nosz chyba chcial mnie zdenerwowac ;) sie chce sie chce, ale czasem
sienieda ;) ale za rok powinno sie dac :)
Tomasz w pewnym wieku lepiej sie nie denerowac, usiadz uspokoj sie ;)

Raz mozna nie byc ;) ale tylko raz, pozniej Kryhu Cie wykresli z "betonowej" listy ;)

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-12-14 04:07:09
Autor: zuzka600f
Foto Zapkołajki
  Czesc :)

On 14 Gru, 12:55, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:

Tomasz w pewnym wieku lepiej sie nie denerowac, usiadz uspokoj sie ;)

No przecie siedze! ;D Robote mam taka, ze musze siedziec - dla mnie,
to powinno byc "ic sie przejsc" ;D

Raz mozna nie byc ;) ale tylko raz, pozniej Kryhu Cie wykresli z
"betonowej" listy ;)

No chyba raczysz zartowac - takiego betona, jak ja???? ;) Przeciez
mnie juz tu nawet niektorzy nie pamietaja ;)

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2009-12-14 12:36:44
Autor: Kryhu
Foto Zapkołajki
Grzegorz Rogala pisze:

Hej

Krytyki nie przyjmuję ;)
No masz oko niech Ci bedzie ;>
A szklo swoja droga zajebiste tylko ten balans bieli :>>

Popatrz w lustro, brodę masz faktycznie żółtą ;P
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2009-12-14 16:09:30
Autor: (pj)
Foto Zapkołajki
Kryhu pisze:

Oj się działo, prawie jak 10 lat temu :)
[...]
Krytyki nie przyjmuję ;)

a ić! Tylko ten alkohol piją i gupoty czynią pod przykrywką jakiejś a(ał?)kcji dla dzieci... nuda Panie! ;-)

--
pozdr
pj

Foto Zapkołajki