Foto: majówka w KRK, trasa tyniecka w KRK oraz ...

Data: 2009-05-03 17:56:28
Autor: Marcin Hyła
Foto: majówka w KRK, trasa tyniecka w KRK oraz ...
.... oraz droga rowerowa wzdłuż DK6 w Koszalinie - (prawie) full wypas.

http://www.rowery.org.pl/rowery.htm - trzy najświeższe newsy.

Po pierwsze: majówka na temat której niektóry grupowy troll zrobił już intelektualny striptiz na 200 postów była całkiem fajna i politycznie nienachalna, zresztą było kilka osób z precla więc może sami napiszą.

Po drugie: Trasa Tyniecka której brakujący odcinek został już oddany do użytku to mega wyczes o doskonałej bitumicznej nawierzchni. Co prawda nadal brakuje jeszcze kilku odcinków, ale pokonanie ich jest nieporównywalnie mniejszą upierdliwością jak problem który właśnie został rozwiązany.

Po trzecie Koszalin: wzdłuż krajówki wywalono tam full wypas drogę rowerową. Niestety, kończy się na granicy miasta, dalej trzeba radzić sobie samemu. Droga rowerowa jest _konstrukcyjnie_ wypasiona, gorzej z przekrojami pionowymi - biegnie poza koroną drogi i ma większe zróżnicowanie wysokościowe. Co gorsza bliżej miasta przecina liczne wyjazdy z posesji, hurtowni itp. więc może to być pewien problem. Ale zobaczymy.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-05-03 18:14:18
Autor: Michał Pysz
[...]
Sorry, że nie na temat:
http://www.rowery.org.pl/dk6/dk6/dk_koszalin03.htm
Jaka to opona?
Mój marathon racer wygląda podobnie ale nie ma aż tak głębokich rowków!?

mp.

marcin ha

Data: 2009-05-03 18:15:58
Autor: Marcin Hyła
Michał Pysz wrote:

Sorry, że nie na temat:
http://www.rowery.org.pl/dk6/dk6/dk_koszalin03.htm
Jaka to opona?
Mój marathon racer wygląda podobnie ale nie ma aż tak głębokich rowków!?

Marathon XR

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-05-03 21:25:10
Autor: Michał Pysz
Foto: majówka w KRK, trasa tyniec ka w KRK oraz ...
Marathon XR
thx

A asfalt na ścieżce tynieckiej jest faktycznie rewelacyjny!
Ten co położyli po drugiej stronie koło wodociągów to przy nim jest jak tor przeszkód.

mp.

Data: 2009-05-03 21:31:05
Autor: Marcin Hyła
Michał Pysz wrote:

A asfalt na ścieżce tynieckiej jest faktycznie rewelacyjny!
Ten co położyli po drugiej stronie koło wodociągów to przy nim jest jak tor przeszkód.

Ten koło wodociągów rzeczywiscie jest nierówny, ale ten bezpośrednio przy Mirowskiej robiony w lipcu 2008 - już jest spoko.

Nierówności spowodowała imho zima - kładli na mrozie. Na tynieckiej molestowałem, żeby tego błędu nie popełnili (mieli kończyć w styczniu i sie wycofali z tego - przy czym oficjalny powód to osiadanie gruntu, ktore w zimie jest nieteges; osiadanie mogło być też przyczyną tych problemów przy wodociągach bo to świeżo zrobiony wał był). Poczekaliśmy pare miesięcy... i jest :-)

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-05-03 21:39:09
Autor: Niewe
Marcin Hyła pisze:
[...]

Siedzisz w branży już tyle lat. Może chociaż dla zasady poszedłbyś na jakieś trzyletnie inżynierskie, bo czasem naprawdę żal dupę ściska jak sie odezwiesz.

Data: 2009-05-03 21:47:54
Autor: Michał Pysz
[...]

No to jak sie znasz to sie nie krępuj i nam wyjaśnij co mogło byc przyczyną a co nie mogło.

Tzn piszę serio .. ja też się nie znam a chętnie bym wiedział :-)

mp.

Data: 2009-05-03 21:58:06
Autor: Niewe
Michał Pysz pisze:
No to jak sie znasz to sie nie krępuj i nam wyjaśnij co mogło byc przyczyną a co nie mogło.

Tzn piszę serio .. ja też się nie znam a chętnie bym wiedział :-)

mp.

Kiedyś pękał nam jeden budynek. W dziwny sposób, na styku ścian kolankowych ze stropodachem. Zrobiliśmy kilka ekspertyz, odkrywki, parę osób się nad tym nagłowiło, ale przyczynę w końcu ustaliliśmy. Natomiast jedna z lokatorek znała ją od początku. Kiedyś mnie wzięła na bok i szeptem wyjaśniła, że budynek się niedługo zawali,  bo leży na uskoku tektonicznym. Dla niej to było oczywiste, a żadni eksperci niepotrzebni. Jedno co mnie w tym tylko zdziwiło to, ze zna w ogóle to słowo - tektoniczne, bo ludzka głupota już nie jest w stanie mnie zadziwić.
A dlaczego pęka asfalt, o którym piszecie? Dla Marcina to oczywiste - był kładziony zimą. Tylko, że to co dla jednych jest oczywiste, u innych budzi tylko uśmiech politowania.

Data: 2009-05-03 22:15:26
Autor: Marcin Hyła
Niewe wrote:

A dlaczego pęka asfalt, o którym piszecie? Dla Marcina to oczywiste - był kładziony zimą. Tylko, że to co dla jednych jest oczywiste, u innych budzi tylko uśmiech politowania.

Czyli według Ciebie na trasie Mirowskiej był uskok tektoniczny?  Ciekawe :-)

W zimie przy ujemnych temperaturach wilgotna ziemia źle osiada, bo jest zmrożona. Jeśli wybudujesz na źle dogęszczonym nasypie drogę, to jest spora szansa, że w cieple osiądzie i na drodze pojawią się nierówności. W przypadku _lekkich_ nawierzchni, gdzie dość cienka podbudowa jest przykryta bezpośrednio warstwą scieralną bez warstwy wiążącej jest to bardziej widoczne niż w przypadku normalnej drogi.

Na nowym odcinku trasy Tynieckiej roboty ziemne były bardzo duże - wykonano kilka naprawdę sporych umocnionych nasypów, na skarpie nadrzecznej. Wszystkie były prowadzone dopiero od połowy października 2008, już w chłodzie i potem w mrozie.

Jest to oficjalna wersja inżynierów budowy/projektantów trasy tynieckiej, tłumaczących dlaczego nie ukończono budowy w grudniu 2008 tylko w ostatnim tygodniu kwietnia 2009.

Po drugiej stronie rzeki jest to mniej prawdopodobne, bo drogę rowerową budowano na wałach które były podwyższone już na wiosnę i w lecie 2007 miały wykonaną podbudowę, więc mogły osiąść sobie przez 6 miesiecy co najmniej.

Dlatego druga hipoteza jest taka, że rozścielony na mrozie nierówno asfalt zestalił się zanim został wywałowany. Odcinki nierówne, o których jest mowa były budowane późną jesienią i w grudniu 2007, przy paru dniach silniejszych mrozów i generalnie w chłodzie (wtedy akurat śniegu dużo nie było). Pozostałe odcinki tych tras - idealnie równe - były budowane w lecie.

Jeśli jesteś inżynierem budowlańcem i na podstawie tych informacji powyżej możesz przedstawić inną hipotezę lub wręcz wyjaśnienie, to nie krępuj się. Będzie miło się dowiedzieć czegoś konkretnego, od czego żal dupy nie ściska.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-05-04 19:38:37
Autor: Krzysztof Olszak
Niewe pisze:

A dlaczego pęka asfalt, o którym piszecie? Dla Marcina to oczywiste - był kładziony zimą. Tylko, że to co dla jednych jest oczywiste, u innych budzi tylko uśmiech politowania.

To moze napiszesz, dlaczego asfalt peka. Czy tez sie obawiasz usmiechow politowania?

Krzysztof

Data: 2009-05-06 02:24:03
Autor: Titus Atomicus
Foto: majówka w KRK, trasa tyniecka w KRK oraz ...

Google: wysadziny.

TA

Data: 2009-05-03 22:00:46
Autor: Marcin Hyła
Niewe wrote:

Siedzisz w branży już tyle lat. Może chociaż dla zasady poszedłbyś na jakieś trzyletnie inżynierskie, bo czasem naprawdę żal dupę ściska jak sie odezwiesz.

Od machania łopatą, mieszania betonu i pilnowania temperatury, trzymania teodolitu i reżimu technologicznego itp. są inni. Ja naprawdę nie muszę się znać na tym. Poza tym jak ci żal de ściska to się mocno zastanów nad tym, co to dokładnie jest - bo ci się napisało.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-05-03 21:46:12
Autor: Michał Pysz
[...]
A tego koło wodociągów nie da się jakoś reklamować? Przecież wykonawca powinien dać jakąś gwarancję.

Tzn jakoś mi nie zależy szczególnie, wolę jechać Mirowską bo nie trzeba po schodkach chodzić.

mp.

mp.

marcin ha

Data: 2009-05-03 22:02:03
Autor: Jacek J

Użytkownik "Marcin Hyła" <cinek@rowery.org.pl.niespamuj.pl> napisał w wiadomości news:gtkrds$c7m$2inews.gazeta.pl...
Michał Pysz wrote:

A asfalt na ścieżce tynieckiej jest faktycznie rewelacyjny!

Ten nowy odcinek rzeczywiście bardzo fajny, no i szeroko co przy ruchu jaki tam panuje w dni wolne - bajer. Doprowadźcie tylko to do końca - te brakujące kawałeczki.

No i proszę naciskajcie na coś w kierunku Kozłówka, Nowego Prokocimia, Bieżanowa - szczególnie gdzieś od wysokości Kozłówka przez Wielicką no i później nie wiem jakie są plany czy przez Powstańców Wlkp. na Klimeckiego, czy przez Limanowskiego, czy może na kładkę nad Powstańców Śląskich i jakoś tam dalej do nowej kładki na wysokości Mostowej? Dziś święto, niedziela, ruch na Wielickiej mały, pasy dwa wolne w jednym kierunku a mimo to przeganiają z ulicy.
Chyba, że nie wiem jak sobie radzić - uświadomcie którędy proszę.

pozdrawiam i w osobistym interesie sukcesów życzę
--
Jacek J

Data: 2009-05-03 22:11:26
Autor: Michał Pysz

Michał Pysz wrote:

[...]

Brakuje 3 kawałków:
1. w Pychowicach jakichś 350m, można objechać dołem, albo główną, podobno tereny prywatne i nie da sie przeprowadzić ścieżki

2. przy Widłakowej - jakieś 150m... ktoś ogrodził wał i też sie nie da przejechać, trzeba na chwilkę na Widłakową zjechać (asfalt kiepski)

3. pod autostradą i kawałek za nią jakieś 200m, dodatkowa trudność to stromy podjazd na wał po trudnej nawierzchni

Obawiam sie, żę realne jest zrobienie tylko punktu 3.

mp.

Data: 2009-05-03 22:19:24
Autor: Marcin Hyła
Michał Pysz wrote:

Brakuje 3 kawałków:
1. w Pychowicach jakichś 350m, można objechać dołem, albo główną, podobno tereny prywatne i nie da sie przeprowadzić ścieżki

W trybie _tymczasowym_ będzie próba wysypania tej drogi dołem żwirem, żeby wyeliminować koszmarne błoto i betonowogliniane koleiny/dziury, które istnieją kiedy jest sucho. Wał w tym miejscu jest prywatny i są z tym problemy.

2. przy Widłakowej - jakieś 150m... ktoś ogrodził wał i też sie nie da przejechać, trzeba na chwilkę na Widłakową zjechać (asfalt kiepski)

Tu jest gotowy projekt budowlany i droga rowerowa ma połączyć istniejące odcinki wzdłuż ogrodzenia (to teren prywatny). Z tego co wiem, są szanse, aby to było gotowe w tym roku - miało iść równocześnie z poprzednim, zrealizowanym już odcinkiem przy Skałach Twardowskiego (ten sam projektant).

3. pod autostradą i kawałek za nią jakieś 200m, dodatkowa trudność to stromy podjazd na wał po trudnej nawierzchni
Obawiam sie, żę realne jest zrobienie tylko punktu 3.

Jak widać - niekoniecznie. Ale co do pkt. 3 - to może być problem bo to co jest po stronie zachodniej od autostrady, to jest gmina Liszki. A oni nie mają kasy na takie ekstrawagancje. Po stronie "naszej" (KRK) to by się w ogóle przydał jeszcze porządny najazd na kładkę i odcinek drogi rowerowej na koronie wału ponad torem kajakowym.

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-05-03 22:41:34
Autor: Jacek J

Michał Pysz wrote:

[...]

Ten kawałek gdzie trzeba właśnie wyjechać na Tyniecką (szczególnie w kierunku "z powrotem" - bo kolizyjnie z szybkim ruchem). Gdybym miał MTB to bym nie narzekał - można po tych koleinach, kałużach i błocie jak już spadnie deszcz.
Reszta już tak nie przeszkadza.

Tak trochę egoistycznie bom rowerzysta rekreacyjny jest:
bardzo mi się podoba ta ścieżka bo jest dobra jako droga wyjazdowa: myk kładką przez Wisłę, Piekary, Liszki czy inny Kryspinów. Chyba wygodniejsza niż wyjazd w kierunku dolinek krakowskich czy Aleksadrowic (ścieżka nad Wisłą, Błonia, Rudawą w kierunku Mydlnik, Szczyglic). No i dlatego tak mi się marzy coś z kierunku Bieżanowa i Prokocimia żeby szybko dyla dać za miasto w tamtych kierunkach, a i z powrotem jak ledwo sie duch w ciele pelęta to cało nierozjechany wrócić.

Jacek J

Data: 2009-05-03 22:46:40
Autor: Marcin Hyła
Jacek J wrote:

dlatego tak mi się marzy coś z kierunku Bieżanowa i Prokocimia żeby szybko dyla dać za miasto w tamtych kierunkach, a i z powrotem jak ledwo sie duch w ciele pelęta to cało nierozjechany wrócić.

Jest od kilku lat projekt budowlany (!) drogi rowerowej wzdłuż Wielickiej. Nie mam pojęcia, dlaczego został zarzucony. Trzeba naciskać, naciskać... ;-/

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-05-03 23:01:05
Autor: Jacek J

Użytkownik "Marcin Hyła" <cinek@rowery.org.pl.niespamuj.pl> napisał w wiadomości news:gtkvrj$795$1inews.gazeta.pl...
Jacek J wrote:

[...]

To może przydusić kogo troszkę trza ;)
Ja rekreacyjnie - to sobie radzę, ale widzę rankiem takich co komunikacyjnie z dużym samozaparciem od lat (a i znajomego takiego mam) do pracy jeżdżą - nie zazdroszczę.

Jacek J

Data: 2009-05-04 08:28:05
Autor: Michał Pysz
[...]
Ja tam jeżdżę dołem szosówką... często sporo szybciej niż ludki na mbt :-)
[...]

Jej wadą jest długość.
Jadąc od mostu Dębickiego do Piekar ścieżką przy Tynieckiej i kładką jest jakieś 2km dalej niż jadąc przez Przegorzały.

Niby nic ale jak chce się jechać gdzieś dalej to szkoda czasu na bujanie się ścieżką.

Za to jak mi sie nie śpieszy to jadę ścieżką

mp.

[...]

pozdrawiam

Data: 2009-05-04 21:55:03
Autor: Jacek J

Użytkownik "Michał Pysz" <pysz.michal@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtm1bf$bs3$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Na to, to trza twardym być ;)

[...]

A nawet nie sprawdzałem, raz zrobiłem sobie kółeczko jedną i drugą stroną Wisły i stwierdziłem że jestem za wolny dla tych samochodów na Księcia Józefa, stąd moje preferencje. Chyba że po lewej stronie Wisły, na wałach od Wioślarskiej do Mirowskiej jest taka ścieżka jak na drugim brzegu?
W tym sezonie znowu zaczynam jeździć na rowerze po z górą 10 latach - muszę sobie te trasy dopracować bo przez ten czas trochę się pozmieniało, i ruch, i drogi.

Jacek J

Data: 2009-05-04 22:07:24
Autor: Michał Pysz
Foto: majówka w KRK, trasa tyniec ka w KRK oraz ...
Na to, to trza twardym być ;)
Właśnie, że nie trzeba, tylko trzeba przełamać barierę, że szosówka to tylko szosa.
Oczywiście nie zachęcam do jazdy na oponkach 25mm po Gorcach ale zrobienia jakiejś dojazdówki czy skoku w bok od asfaltu jest całkiem fajne na szosówce.

[...]
Nie ma na całosci, w przybliżeniu jest tylko od autostrady do początku Przegorzał (od strony autostrady)

W tym sezonie znowu zaczynam jeździć na rowerze po z górą 10 latach - muszę sobie te trasy dopracować bo przez ten czas trochę się pozmieniało, i ruch, i drogi.

Powodzenia :-)

mp.

Data: 2009-05-04 13:13:37
Autor: Michał Wolff
On 3 Maj, 17:56, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespamuj.pl> wrote:

Po pierwsze: majówka na temat której niektóry grupowy troll zrobił już
intelektualny striptiz na 200 postów była całkiem fajna i politycznie
nienachalna

http://www.rowery.org.pl/rowery.htm
Jak widać :)

[...]

To nazywasz dobra drogą? Dla mnie to pomyłka, co skrzyżowanie to
trzeba przyhamowywać bo coś może wyjechać.
Dobrą drogą to ja jechałem w niedzielę pod Kielcami. Niemal 10km trasy
będącej częścią ulicy - tam się powinno zwozić drogowców i działaczy
rowerowych żeby pokazywać jak się porządne drogi budować powinno:
http://tinyurl.com/ca28mp
http://tinyurl.com/c4yg2c
Może dlatego tak im dobrze poszło, że w Kielcach żadnych działczy
rowerowych nie uświadczysz? :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-10 14:30:01
Autor: Titus Atomicus
Foto: majówka w KRK, trasa tyniecka w KRK oraz...
In article <4beec0eb-c693-474d-b0ce-429db7223f92@t11g2000vbc.googlegroups.com>,
 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

> Po pierwsze: majówka na temat której niektóry grupowy troll zrobił już
> intelektualny striptiz na 200 postów była całkiem fajna i politycznie

Faktycznie dobor zdjec jakis dziwny taki...
:-( Wciaz tylko Roza i posel Gibala.

BTW - czy ta Roza nie ma jakiegos doradcy ds wizerunku, bo jakos malo fotogenicznie sie ubiera?
Nie rozumiem tego :-(

TA

Data: 2009-05-10 17:07:01
Autor: Coaster
Foto: majĂłwka w KRK, trasa tyniecka w KRK oraz...
[...]
BTW - czy ta Roza nie ma jakiegos doradcy ds wizerunku, bo jakos malo fotogenicznie sie ubiera?
Nie rozumiem tego :-(

To taka polska przypadlosc.

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-05-10 08:31:57
Autor: Michał Wolff
On 10 Maj, 17:07, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

> BTW - czy ta Roza nie ma jakiegos doradcy ds wizerunku, bo jakos malo
> fotogenicznie sie ubiera?
> Nie rozumiem tego :-(

To taka polska przypadlosc.

Wydaje Ci się, to przypadłość jak najbardziej światowa
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-10 19:31:33
Autor: Coaster
Michał Wolff wrote:
[...]

Nie wydaje mi sie. Czym innym jest np. niezobowiazujacy 'sportowy' ubior Amerykanina a czym innym donaszanie obrzydliwych starych ciuchow przez Polaka. Albo dretwe, bez gustu ubieranie duzej czesci Polek i estetyczny, swobodny styl np. Holenderek.
http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/

I podaj prosze podstawe, na jakiej wydajesz opinie w temacie mody - co o niej wiesz (historia ubioru, zroznicowanie w Europie) i gdzie sie o niej uczyles. ;-)

Data: 2009-05-10 10:45:05
Autor: Michał Wolff
On 10 Maj, 19:31, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Nie wydaje mi sie. Czym innym jest np. niezobowiazujacy 'sportowy' ubior
Amerykanina a czym innym donaszanie obrzydliwych starych ciuchow przez
Polaka.

No pewnie, Amerykanie i Holendrzy tego nie robią :) Mało jeszcze w
życiu widziałeś

Albo dretwe, bez gustu ubieranie duzej czesci Polek i
estetyczny, swobodny styl np. Holenderek.http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/

O gustach się nie rozmawia, ja jak patrzę na Holenderki czy przede
wszystkim Niemki to bym powiedział coś zupełnie przeciwnego - że do
Polek czy tym bardziej Czeszek i ich stylu ubierania się to im daleko
(mowa o dużych miastach). W tym co wrzuciłeś nic godnego uwagi nie
widzę, chcesz zobaczyć jak Polki się na rowerze prezentują - to
zapraszam tutaj:
http://vanhelsing.bikestats.pl/index.php?did=161095
Te Twoje Holenderki przy niej to jak szare wróble  przy pawiu :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-10 21:42:58
Autor: Coaster
Michał Wolff wrote:
[...]

Wystarczajaco duzo. Patrze na boki a nie tylko przed siebie (jak niektorzy) ;-)

[...]

Od aestetycznego stylu lazienkowo-pizamowego wole przyjemna elegancje.
http://farm4.static.flickr.com/3163/3107980453_a1c296fbd8_b.jpg
No i sprawdz koniecznie, jak sie bedzie prezentowal Twoj tombak za 20 lat.

[...]

PS-1. Czy lubisz Rosiewicza?
PS-2. Na zdrowie ;-)
http://tinyurl.com/ovup5d

Data: 2009-05-10 12:57:40
Autor: Michał Wolff
On 10 Maj, 21:42, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Wystarczajaco duzo. Patrze na boki a nie tylko przed siebie (jak
niektorzy) ;-)

Wiesz na temat Niemek i Holenderek to nie jest tylko moja opinia.
Prosta statystyka - ile Polek wychodzi za Niemców, ile Niemek za
Polaków :))

Od aestetycznego stylu lazienkowo-pizamowego wole przyjemna elegancje.http://farm4.static.flickr.com/3163/3107980453_a1c296fbd8_b.jpg

Fajne, tylko że tak to sobie można 2km przejechać, żeby tyłka nie
odmrozić, nie wspominając o nogach :))
To nie jest strój na rower, tylko wystrojona panienka jadąca na
imprezę, po prostu na Zachodzie jeżdżą rowerem nawet na imprezy/do
teatru itd., w Polsce nie - więc i tak ubranych ludzi na rowerach się
nie widuje

PS-2. Na zdrowie ;-)http://tinyurl.com/ovup5d
Pozowane

I szkoda to ciągnąć, każdy lubi co innego.
Ale zgodzić się z jakimiś skrajnie stereotypowymi twierdzeniami o
stylu ubierania się całych narodów się nie sposób.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-11 02:44:37
Autor: Titus Atomicus
Foto: majówka w KRK, trasa tyniecka w KRK oraz...
In article <f61a309a-cfa5-4d74-b5a5-21e299eb37b1@h23g2000vbc.googlegroups.com>,
> [...]

Wiesz na temat Niemek i Holenderek to nie jest tylko moja opinia.
Prosta statystyka - ile Polek wychodzi za Niemców, ile Niemek za

Statystyki maja to do siebie ze dowodza tego, co jest nam akurat wygodne.
W tym przypadku powody moga byc calkiem odmienne (tzn. nie sposob ubierania sie, a wrecz przeciwnie).

Zreszta sama pani Roza wyszla za Niemca (czy tez Austriaka) i to jeszcze arytokrate. Jak widac, jej fatalny gust mu nie przeszkadza.

Ale my tu gadu-gadu - odeszlismy od tematu...
No bo ja telewizora nie mam, polityka mnie nie za bardzo interesuje i dopiero teraz zainteresowalem sie ta pania Roza.
Nawet na jej strone wszedlem.
No i tu (poza wielce patriotyczna przeszloscia) czytam, ze to prawnuczka Jana Gwalberta Pawlikowskiego itd.
Z drugiej strony - patrze na te fotki i oczom nie wierze. Gdyby to byl jakis zlot moherow to jeszcze ok, rozumiem. Wzorcow w rodzinie nie bylo.
Ale tutaj?
No wiec skoro nie ma gustu, zeby ubrac sie stosownie do sytuacji (nie mowie tu o zakladaniu koszulek z lycry, ale jakos nie wyobrazam sobie sytuacji do ktorej ten paltocik by pasowal), to dlaczego nie ma jakiegos doradcy. Ja tak powaznie...

TA

Data: 2009-05-04 17:03:22
Autor: Tomasso
Użytkownik "Marcin Hyła" napisał:

[...]

Potwierdzam, testowałem z synem. Ludzi tłum, ale wszyscy się zmieścili. Widziałem parę sytuacji nerwowych, już bliżej Tyńca, gdzie ludzie się zatrzymywali na koronie wały.

Widziałem nawet Ciebie, jak parłeś na Tyniec z jakąś elektronika w ręku.

Mam pytanie dodatkowe i równoczęśnie propozycję. Czy wobec faktu, że przy okazji budowania DDR wzdłuż Praskiej wycięte zostały dzikie zarośla, nie możnaby tam czegoś nasadzić, co odgrodziłoby optycznie i dźwiękowo obie jezdnie?

A propozycję mam taką, żeby to zrobić w ramach pospolitego ruszenia - np. każdy rowerzysta sadzi coś swojego...

Co Ty na to?

Foto: majówka w KRK, trasa tyniecka w KRK oraz ...