Foto: majówka w KRK, trasa tyniecka w KRK oraz ...

Data: 2009-05-04 13:13:37
Autor: Michał Wolff
Foto: majówka w KRK, trasa tyniecka w KRK oraz ...
On 3 Maj, 17:56, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespamuj.pl> wrote:

Po pierwsze: majówka na temat której niektóry grupowy troll zrobił już
intelektualny striptiz na 200 postów była całkiem fajna i politycznie
nienachalna

http://www.rowery.org.pl/rowery.htm
Jak widać :)

Po trzecie Koszalin: wzdłuż krajówki wywalono tam full wypas drogę
rowerow±. Niestety, kończy się na granicy miasta, dalej trzeba radzić
sobie samemu. Droga rowerowa jest _konstrukcyjnie_ wypasiona, gorzej z
przekrojami pionowymi - biegnie poza koron± drogi i ma większe
zróżnicowanie wysoko¶ciowe. Co gorsza bliżej miasta przecina liczne
wyjazdy z posesji, hurtowni itp. więc może to być pewien problem. Ale
zobaczymy.

To nazywasz dobra drog±? Dla mnie to pomyłka, co skrzyżowanie to
trzeba przyhamowywać bo co¶ może wyjechać.
Dobr± drog± to ja jechałem w niedzielę pod Kielcami. Niemal 10km trasy
będ±cej czę¶ci± ulicy - tam się powinno zwozić drogowców i działaczy
rowerowych żeby pokazywać jak się porz±dne drogi budować powinno:
http://tinyurl.com/ca28mp
http://tinyurl.com/c4yg2c
Może dlatego tak im dobrze poszło, że w Kielcach żadnych działczy
rowerowych nie u¶wiadczysz? :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-10 14:30:01
Autor: Titus Atomicus
Foto: majówka w KRK, trasa tyniecka w KRK oraz...
In article <4beec0eb-c693-474d-b0ce-429db7223f92@t11g2000vbc.googlegroups.com>,
 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

> Po pierwsze: majówka na temat której niektóry grupowy troll zrobił już
> intelektualny striptiz na 200 postów była całkiem fajna i politycznie

Faktycznie dobor zdjec jakis dziwny taki...
:-( Wciaz tylko Roza i posel Gibala.

BTW - czy ta Roza nie ma jakiegos doradcy ds wizerunku, bo jakos malo fotogenicznie sie ubiera?
Nie rozumiem tego :-(

TA

Data: 2009-05-10 17:07:01
Autor: Coaster
Foto: majĂłwka w KRK, trasa tyniecka w KRK oraz...
[...]
BTW - czy ta Roza nie ma jakiegos doradcy ds wizerunku, bo jakos malo fotogenicznie sie ubiera?
Nie rozumiem tego :-(

To taka polska przypadlosc.

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-05-10 08:31:57
Autor: Michał Wolff
On 10 Maj, 17:07, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

> BTW - czy ta Roza nie ma jakiegos doradcy ds wizerunku, bo jakos malo
> fotogenicznie sie ubiera?
> Nie rozumiem tego :-(

To taka polska przypadlosc.

Wydaje Ci się, to przypadło¶ć jak najbardziej ¶wiatowa
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-10 19:31:33
Autor: Coaster
Michał Wolff wrote:
[...]

Wydaje Ci się, to przypadłość jak najbardziej światowa

Nie wydaje mi sie. Czym innym jest np. niezobowiazujacy 'sportowy' ubior Amerykanina a czym innym donaszanie obrzydliwych starych ciuchow przez Polaka. Albo dretwe, bez gustu ubieranie duzej czesci Polek i estetyczny, swobodny styl np. Holenderek.
http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/

I podaj prosze podstawe, na jakiej wydajesz opinie w temacie mody - co o niej wiesz (historia ubioru, zroznicowanie w Europie) i gdzie sie o niej uczyles. ;-)

Data: 2009-05-10 10:45:05
Autor: Michał Wolff
On 10 Maj, 19:31, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Nie wydaje mi sie. Czym innym jest np. niezobowiazujacy 'sportowy' ubior
Amerykanina a czym innym donaszanie obrzydliwych starych ciuchow przez
Polaka.

No pewnie, Amerykanie i Holendrzy tego nie robi± :) Mało jeszcze w
życiu widziałe¶

Albo dretwe, bez gustu ubieranie duzej czesci Polek i
estetyczny, swobodny styl np. Holenderek.http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/

O gustach się nie rozmawia, ja jak patrzę na Holenderki czy przede
wszystkim Niemki to bym powiedział co¶ zupełnie przeciwnego - że do
Polek czy tym bardziej Czeszek i ich stylu ubierania się to im daleko
(mowa o dużych miastach). W tym co wrzuciłe¶ nic godnego uwagi nie
widzę, chcesz zobaczyć jak Polki się na rowerze prezentuj± - to
zapraszam tutaj:
http://vanhelsing.bikestats.pl/index.php?did=161095
Te Twoje Holenderki przy niej to jak szare wróble  przy pawiu :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-10 21:42:58
Autor: Coaster
Michał Wolff wrote:
[...]

No pewnie, Amerykanie i Holendrzy tego nie robią :) Mało jeszcze w
życiu widziałeś

Wystarczajaco duzo. Patrze na boki a nie tylko przed siebie (jak niektorzy) ;-)

Albo dretwe, bez gustu ubieranie duzej czesci Polek i
estetyczny, swobodny styl np. Holenderek.http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/

O gustach siÄ™ nie rozmawia, ja jak patrzÄ™ na Holenderki czy przede
wszystkim Niemki to bym powiedział coś zupełnie przeciwnego - że do
Polek czy tym bardziej Czeszek i ich stylu ubierania siÄ™ to im daleko
(mowa o dużych miastach). W tym co wrzuciłeś nic godnego uwagi nie
widzę, chcesz zobaczyć jak Polki się na rowerze prezentują - to
zapraszam tutaj:
http://vanhelsing.bikestats.pl/index.php?did=161095

Od aestetycznego stylu lazienkowo-pizamowego wole przyjemna elegancje.
http://farm4.static.flickr.com/3163/3107980453_a1c296fbd8_b.jpg
No i sprawdz koniecznie, jak sie bedzie prezentowal Twoj tombak za 20 lat.

[...]

PS-1. Czy lubisz Rosiewicza?
PS-2. Na zdrowie ;-)
http://tinyurl.com/ovup5d

Data: 2009-05-10 12:57:40
Autor: Michał Wolff
On 10 Maj, 21:42, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Wystarczajaco duzo. Patrze na boki a nie tylko przed siebie (jak
niektorzy) ;-)

Wiesz na temat Niemek i Holenderek to nie jest tylko moja opinia.
Prosta statystyka - ile Polek wychodzi za Niemców, ile Niemek za
Polaków :))

Od aestetycznego stylu lazienkowo-pizamowego wole przyjemna elegancje.http://farm4.static.flickr.com/3163/3107980453_a1c296fbd8_b.jpg

Fajne, tylko że tak to sobie można 2km przejechać, żeby tyłka nie
odmrozić, nie wspominaj±c o nogach :))
To nie jest strój na rower, tylko wystrojona panienka jad±ca na
imprezę, po prostu na Zachodzie jeżdż± rowerem nawet na imprezy/do
teatru itd., w Polsce nie - więc i tak ubranych ludzi na rowerach się
nie widuje

PS-2. Na zdrowie ;-)http://tinyurl.com/ovup5d
Pozowane

I szkoda to ci±gn±ć, każdy lubi co innego.
Ale zgodzić się z jakimi¶ skrajnie stereotypowymi twierdzeniami o
stylu ubierania się całych narodów się nie sposób.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-11 02:44:37
Autor: Titus Atomicus
Foto: majówka w KRK, trasa tyniecka w KRK oraz...
In article <f61a309a-cfa5-4d74-b5a5-21e299eb37b1@h23g2000vbc.googlegroups.com>,
> [...]

Wiesz na temat Niemek i Holenderek to nie jest tylko moja opinia.
Prosta statystyka - ile Polek wychodzi za Niemców, ile Niemek za

Statystyki maja to do siebie ze dowodza tego, co jest nam akurat wygodne.
W tym przypadku powody moga byc calkiem odmienne (tzn. nie sposob ubierania sie, a wrecz przeciwnie).

Zreszta sama pani Roza wyszla za Niemca (czy tez Austriaka) i to jeszcze arytokrate. Jak widac, jej fatalny gust mu nie przeszkadza.

Ale my tu gadu-gadu - odeszlismy od tematu...
No bo ja telewizora nie mam, polityka mnie nie za bardzo interesuje i dopiero teraz zainteresowalem sie ta pania Roza.
Nawet na jej strone wszedlem.
No i tu (poza wielce patriotyczna przeszloscia) czytam, ze to prawnuczka Jana Gwalberta Pawlikowskiego itd.
Z drugiej strony - patrze na te fotki i oczom nie wierze. Gdyby to byl jakis zlot moherow to jeszcze ok, rozumiem. Wzorcow w rodzinie nie bylo.
Ale tutaj?
No wiec skoro nie ma gustu, zeby ubrac sie stosownie do sytuacji (nie mowie tu o zakladaniu koszulek z lycry, ale jakos nie wyobrazam sobie sytuacji do ktorej ten paltocik by pasowal), to dlaczego nie ma jakiegos doradcy. Ja tak powaznie...

TA

Foto: majówka w KRK, trasa tyniecka w KRK oraz ...