Fotograf Tuska

Data: 2012-06-15 04:53:32
Autor: Przemysław W
Fotograf Tuska
Jest praca dla seniora? Fotograf Tuska zwolniony pięć lat przed emeryturą

Fotografował premiera w czasie posiedzeń rządu, jeździł z nim na zagraniczne delegacje, był na konferencjach prasowych. Grzegorz Rogiński, do niedawna osobisty fotograf Donalda Tuska, skarży się, że stracił pracę w kancelarii premiera bez podania żadnego powodu. Do emerytury brakowało mu pięciu lat - donosi "Super Express".

Grzegorz Rogiński na początku czerwca rejestrował się w urzędzie pracy. Przez trzy miesiące będzie dostawał 953 zł brutto zasiłku, potem suma zmaleje o 200 złotych.

Szukałem pracy, ale w moim wieku jest już bardzo ciężko ją dostać - skarży się w rozmowie z "Super Expressem". Rogiński fotografował Donalda Tuska od lutego 2008 roku. Zarabiał około 3,6 tys. zł. Na swoim koncie ma m.in. nagrodę w konkursie World Press Photo w latach osiemdziesiątych.

Pracę w kancelarii stracił na początku lutego. Powód? Stanowisko zostaje zlikwidowane. Jednak - jak pisze "Super Express" - na miejsce 60-letniego fotografa przyjęto kogoś młodszego. Wszystko wygląda o tyle dziwnie, że w tym czasie trwała kampania na rzecz wydłużenia wieku emerytalnego.

Wyszło na to, że jestem za stary na pracę w kancelarii premiera - w miejscu wydawałoby się wzorcowym do tego, by pracować jak najdłużej. I niestety za młody, by przejść jutro na emeryturę - mówił wówczas Rogiński. Dziś dodaje, że do tej pory nikt nie wyjaśnił mu powodu zwolnienia go z pracy.

http://senior.dziennik.pl/styl-zycia/artykuly/394530,grzegorz-roginski-byly-osobisty-fotograf-donalda-tuska-zostal-zwolniony-z-pracy-piec-lat-przed-emerytura.html

Data: 2012-06-15 06:54:00
Autor: Marek
Fotograf Tuska
On Jun 15, 11:53 am, Przemys³aw W <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl>
wrote:
Jest praca dla seniora? Fotograf Tuska zwolniony piêæ lat przed emerytur±

Fotografowa³ premiera w czasie posiedzeñ rz±du, je¼dzi³ z nim na
zagraniczne delegacje, by³ na konferencjach prasowych. Grzegorz
Rogiñski, do niedawna osobisty fotograf Donalda Tuska, skar¿y siê, ¿e
straci³ pracê w kancelarii premiera bez podania ¿adnego powodu. Do
emerytury brakowa³o mu piêciu lat - donosi "Super Express".

Grzegorz Rogiñski na pocz±tku czerwca rejestrowa³ siê w urzêdzie pracy.
Przez trzy miesi±ce bêdzie dostawa³ 953 z³ brutto zasi³ku, potem suma
zmaleje o 200 z³otych.

Szuka³em pracy, ale w moim wieku jest ju¿ bardzo ciê¿ko j± dostaæ -
skar¿y siê w rozmowie z "Super Expressem". Rogiñski fotografowa³ Donalda
Tuska od lutego 2008 roku. Zarabia³ oko³o 3,6 tys. z³. Na swoim koncie
ma m.in. nagrodê w konkursie World Press Photo w latach osiemdziesi±tych.

Pracê w kancelarii straci³ na pocz±tku lutego. Powód? Stanowisko zostaje
zlikwidowane. Jednak - jak pisze "Super Express" - na miejsce
60-letniego fotografa przyjêto kogo¶ m³odszego. Wszystko wygl±da o tyle
dziwnie, ¿e w tym czasie trwa³a kampania na rzecz wyd³u¿enia wieku
emerytalnego.

Wysz³o na to, ¿e jestem za stary na pracê w kancelarii premiera - w
miejscu wydawa³oby siê wzorcowym do tego, by pracowaæ jak najd³u¿ej. I
niestety za m³ody, by przej¶æ jutro na emeryturê - mówi³ wówczas
Rogiñski. Dzi¶ dodaje, ¿e do tej pory nikt nie wyja¶ni³ mu powodu
zwolnienia go z pracy.

Starzejace sie modelki tez winia fotografow o spadek notowan...

Data: 2012-06-15 10:10:19
Autor: dante
Fotograf Tuska
Dnia Fri, 15 Jun 2012 04:53:32 -0500, Przemys³aw W napisa³(a):

[...]

Pracê w kancelarii straci³ na pocz±tku lutego. Powód? Stanowisko zostaje zlikwidowane. Jednak - jak pisze "Super Express" - na miejsce 60-letniego fotografa przyjêto kogo¶ m³odszego. Wszystko wygl±da o tyle dziwnie, ¿e w tym czasie trwa³a kampania na rzecz wyd³u¿enia wieku emerytalnego.

[...]

Stary ba³ sie "fotoszopa".

A za m³odego kreatywnego z firmy zewnetrznej trzeba zap³aciæ "tysiaka"
wiêcej.

Data: 2012-06-15 12:09:45
Autor: identyfikator: 20040501
Fotograf Tuska
dlaczego, bo nie był z PO?

Data: 2012-06-15 05:19:38
Autor: Przemysław W
Fotograf Tuska
identyfikator:

dlaczego, bo nie był z PO?

Dlatego że robił takie zdjęcia:
http://freeisoft.pl/wp-content/uploads/tusk-ufa-putinowi.jpg
http://hej-kto-polak.pl/wp/wp-content/uploads/2012/04/TUSK-PUTIN-3.jpg

Data: 2012-06-15 12:19:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Fotograf Tuska

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrf0mt$c7b$5dont-email.me...
[...]

Jeśli nie może znaleźć pracy jako fotograf to może jest kiepskim fotografem. Może poszuka posady ciecia?
Może zacznie pracować na własny rachunek? Niech w końcu zacznie liczyć na siebie.

Data: 2012-06-15 11:29:34
Autor: Wiesiaczek
Fotograf Tuska
On Fri, 15 Jun 2012 12:19:16 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jrf0mt$c7b$5dont-email.me...
Jest praca dla seniora? Fotograf Tuska zwolniony pięć lat przed
emeryturÄ…
[...]

Na siebie ma liczyć?
To niech mu oddadzą te podatki, które całe życie płacił.

Co za bezmózgi tu piszą?

--
Wiesiaczek (dziÅ› z Francji)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-06-11 14:49:19
Autor: pluton
Fotograf Tuska
Na siebie ma liczyæ?
To niech mu oddadz± te podatki, które ca³e ¿ycie p³aci³.

No pacz pan, komuch a z sensem gada.

Nullification

Data: 2012-06-16 04:57:39
Autor: Wiesiaczek
Fotograf Tuska
On Mon, 11 Jun 2012 14:49:19 +0200, pluton wrote:

Na siebie ma liczyæ?
To niech mu oddadz± te podatki, które ca³e ¿ycie p³aci³.

No pacz pan, komuch a z sensem gada.

No pacz pan, pluton pojął a Idzikowskiemu nie idzie przetłumaczyć :)

P.S. Czy każdy przeciwnik wszechobecnego kapitalizmu staje się automatycznie "komuchem"? :)

Data: 2012-06-16 08:35:08
Autor: pluton
Fotograf Tuska
P.S. Czy ka¿dy przeciwnik wszechobecnego kapitalizmu staje siê
automatycznie "komuchem"? :)

Niekoniecznie. Moze byc zwolennikiem wspolnoty pierwotnej
albo niewolnictwa.

Nullification

Data: 2012-06-16 08:49:44
Autor: Wiesiaczek
Fotograf Tuska
On Sat, 16 Jun 2012 08:35:08 +0200, pluton wrote:

P.S. Czy ka¿dy przeciwnik wszechobecnego kapitalizmu staje siê
automatycznie "komuchem"? :)

Niekoniecznie. Moze byc zwolennikiem wspolnoty pierwotnej albo
niewolnictwa.

To ja jestem za wspólnotą! :)

Data: 2012-06-16 19:44:11
Autor: pluton
Fotograf Tuska

> Niekoniecznie. Moze byc zwolennikiem wspolnoty pierwotnej albo
> niewolnictwa.

To ja jestem za wspólnot±! :)

To moge ostatecznie wydymac twoja kobiete.

Nullification

Data: 2012-06-17 17:20:21
Autor: Wiesiaczek
Fotograf Tuska
On Sat, 16 Jun 2012 19:44:11 +0200, pluton wrote:

> Niekoniecznie. Moze byc zwolennikiem wspolnoty pierwotnej albo
> niewolnictwa.

To ja jestem za wspólnot±! :)

To moge ostatecznie wydymac twoja kobiete.

Za cienki jesteÅ›

Data: 2012-06-15 14:13:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Fotograf Tuska

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jrf6at$138$1inews.gazeta.pl...
[...]

O sobie piszesz, bezmózgu!
Co to? Stanowisko pracy dostał na własność? Dziś jest praca, jutro jej nie ma! I trzeba się z tym pogodzić!
Podatki płacą wszyscy. Jest to tak samo nieuniknione jak śmierć. Czyli, podatków nie płacisz, gdy umrzesz, geniuszu z Koziej Wólki!

Data: 2012-06-15 15:15:48
Autor: Wiesiaczek
Fotograf Tuska
On Fri, 15 Jun 2012 14:13:05 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Bardziej Ciebie miałem na myśli...

Co to? Stanowisko pracy dostał na własność? Dziś jest praca, jutro jej
nie ma! I trzeba się z tym pogodzić!

Widzę, że masz naturę niewolnika, i to jest to ustrój dla Ciebie.

Nie wszyscy jednak chcę być niewolnikami, i jeśli płacą podatki na utrzymanie rządu to mają prawo wymagać, żeby ten rząd za te pieniądze pracował, czyli rządził tak, żeby to było w interesie obywatela.
Czyli ma obowiązek zapewnić miejsca pracy za uczciwe wynagrodzenie, bezpieczeństwo i parę innych zobowiązań.

A nie tak, że podatki wziął i gówno z tego zrobił.

No ale Ty będziesz happy nawet, jakby Cię ten rząd w dupę kopnął, bo przecież trzeba się z tym pogodzić, nie?

Podatki płacą wszyscy. Jest to tak samo nieuniknione jak śmierć. Czyli,
podatków nie płacisz, gdy umrzesz, geniuszu z Koziej Wólki!

Bezmózgi płacą.
Cokolwiek myślący zastanawiają się oprócz tego, na co?

Data: 2012-06-15 17:45:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Fotograf Tuska

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jrfjj3$kdc$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jeśli nie masz dzieci, to będzie za ciebie zapładniał żonę?
To w PRL był nawet obowiązek pracy, ale nie w III RP. To PRL był właścicielem zakładów pracy. Teraz nie. Wolność Tomku w swoim domku. Rząd może ci najwyżej w pomóc uzyskaniu kwalifikacji zawodowych. Może ci udzielić korzystnej pożyczki na stworzenie własnego miejsca pracy. A jeśli matoł z ciebie, to trudno. Musisz biedę klepać!

[...]

Czyli wszystko to, co napisaleś jest "gówno prawdą". Ponadto rozmowa z tobą na temat życia w Polsce, to jak rozmowa z wałachem na temat zapładniania klaczy! Teoretycznie coś wiesz, ale z praktyką to niemożliwe.
Howgh!

Data: 2012-06-16 05:03:39
Autor: Wiesiaczek
Fotograf Tuska
On Fri, 15 Jun 2012 17:45:10 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Rząd (obecny) może ale nie chce! Hehehe :)
A personifikacja cokolwiek nietrafiona, bo ze mnie ani matoł ani biedak:)
Tylko po co mieszasz do tego żonę?

[...]

Z zcego to by miało niby wynikać?

Ponadto rozmowa z
tobą na temat życia w Polsce, to jak rozmowa z wałachem na temat
zapładniania klaczy! Teoretycznie coś wiesz, ale z praktyką to
niemożliwe. Howgh!

No, polimeryzował bym:)
Żyje mi się całkiem nieźle, i do tego całkowicie realnie.

Data: 2012-06-16 08:29:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Fotograf Tuska

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jrh43b$hta$5inews.gazeta.pl...
[...]

No to sobie na temat życia z Francuzami rozmawiaj. Twoje teoretyczne dywagacje o życiu w Polsce przypominają mi fraszkę Sztaudyngera "Krytyk i eunuch jednej są parafii, każdy wie jak ale żaden nie potrafi".

Data: 2012-06-16 07:18:08
Autor: Wiesiaczek
Fotograf Tuska
On Sat, 16 Jun 2012 08:29:31 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Źle mnie oceniasz, ja tu jestem tylko czasowo, tak jeszcze z tydzień.
Potem będziesz mi kazał rozmawiać z Turkami, Grekami, Rosjanami, etc. bo jeszcze nie wiem, gdzie się wybiorę?
Mieszkam na stałe w Polsce (DC), więc wiem o czym piszę, tym bardziej, że czasem z boku lepiej wszystko widać :)

Data: 2012-06-15 15:56:45
Autor: jadryÅ›
Fotograf Tuska
W dniu 2012-06-15 11:53, Przemysław W pisze:
Jest praca dla seniora? Fotograf Tuska zwolniony pięć lat przed emeryturą

"Elementarne zasady przyzwoitości" pewnie kazały mu zwolnić tego faceta.

Fotograf Tuska