Fotografia Podwodna

Data: 2009-04-16 13:15:15
Autor: PesTYcyD
Fotografia Podwodna
Drogie to strasznie. W MM jest Canon FX-12 z obudową w cenie koło 400zł też kręci porządne filmy. Fotki wychodzą takie same. A reszta kasy jest w kieszeni. Sam używam tego aparatu i jestem zadowolony.

Data: 2009-04-16 13:35:14
Autor: Marcin Piekarski
Fotografia Podwodna
PesTYcyD pisze:
Drogie to strasznie. W MM jest Canon FX-12 z obudową w cenie koło 400zł też kręci porządne filmy. Fotki wychodzą takie same. A reszta kasy jest w kieszeni. Sam używam tego aparatu i jestem zadowolony.

"Canon FX-12" google nieodnajduje Aparatu pod tym symbolem strona canona tez milczy. Możesz podać link do Aparatu o którym piszesz ?
A jeszcze lepiej jak byś mógł pokazać fotki robione pod wodą z tego aparatu.
Dzięki.

Data: 2009-04-16 13:44:17
Autor: PesTYcyD
Fotografia Podwodna
Marcin Piekarski pisze:
"Canon FX-12" google nieodnajduje Aparatu pod tym symbolem strona canona tez milczy. Możesz podać link do Aparatu o którym piszesz ?
A jeszcze lepiej jak byś mógł pokazać fotki robione pod wodą z tego aparatu.

Rypnęło mi się to jest Panasonic FX-12 teraz znajdziesz na googlownicy. Ja kupiłem aparat jak jeszcze kosztował 699zł a dwa dni później mój znajomy już wyhaczył go za 399zł. Ceny oczywiście z obudową podwodną.

Data: 2009-04-16 11:58:47
Autor: Arturro
Fotografia Podwodna
Cześć,
Moja córka ma takiego Panasonika i z moich obserwacji posiada on jedną zasadniczą wadę, nie mozna wymusic w nim ustawień ISO na wartość 100 lub 200 ASA, tak żeby ograniczyć szumy.
Można zawęzic iso do wartosci 400 ASA ale jakośc fotek jest wtedy niska.

Jesli chcesz robić zdjecia podwodne nie tylko na basenie to radzę wziąć coś lepszego.

PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Marcin Piekarski pisze:
> "Canon FX-12" google nieodnajduje Aparatu pod tym symbolem strona canon=
a=20
> tez milczy. Mo=BFesz poda=E6 link do Aparatu o kt=F3rym piszesz ?
> A jeszcze lepiej jak by=B6 m=F3g=B3 pokaza=E6 fotki robione pod wod=B1 =
z tego=20
> aparatu.

Rypn=EA=B3o mi si=EA to jest Panasonic FX-12 teraz znajdziesz na googlown=
icy.=20
Ja kupi=B3em aparat jak jeszcze kosztowa=B3 699z=B3 a dwa dni p=F3=BCniej=
 m=F3j=20
znajomy ju=BF wyhaczy=B3 go za 399z=B3. Ceny oczywi=B6cie z obudow=B1 pod=
wodn=B1.

Data: 2009-04-16 15:47:21
Autor: PesTYcyD
Fotografia Podwodna
Arturro pisze:
> Jesli chcesz robić zdjecia podwodne nie tylko na basenie to radzę wziąć coś
> lepszego.

Tutaj są fotki zrobione tym aparatem:
http://tinyurl.com/dal5x4
http://tinyurl.com/dbmbcg
i filmy:
http://www.youtube.com/user/5k18a

Data: 2009-04-16 16:34:12
Autor: PesTYcyD
Fotografia Podwodna
Aha jeszcze jedno :)

Jak chce się robić porządne zdjęcia to trzeba zainwestować w dobre oświetlenie na wysięgnikach. Wszystkie wbudowane lampy błyskowe, nie ważne w jak dobrych aparatach można o kant dupy rozbić i żaden dyfuzor na obudowie tego nie zmieni. Po prostu kąt padania światła jest zbyt mały w stosunku do obiektywu i od razu wywala na pierwszy plan wszystkie syfy z wody. Do tego potrzebny jest konwerter szerokokątny i pewnie znalazło by się parę innych dodatkowych bajerów, gdzie w sumie zrobiło by się z tego jakieś 4000-5000zł. Dlatego nie ma co porównywać profesjonalnego i półprofesjonalnego sprzętu do tego amatorskiego. Natomiast kiedy rozmawiamy o aparatach kompaktowych to różnica między aparatem za 700zł i 1700zł w jakości zdjęć podwodnych będzie praktycznie żadna. Dlatego po co przepłacać. A jak koledze nie znudzi się fotografia do przyszłego sezonu to może sobie pozbierać na prawdziwy aparacik z obudową i oświetleniem za 8 klocków :)

Fotografia Podwodna