Fotografia Podwodna

Data: 2009-04-16 23:27:14
Autor: PAweł
Fotografia Podwodna
Witam.
Potrzebuje porady opinii osób na temat doboru aparatu + obudowy do fotografii podwodnej dla początkującego (P1).

Dobrałem taki zestaw:
Aparat SONY DSC-W290  -> http://tiny.pl/z78t
Obudowa do 40m SONY MPK-WE  -> http://tiny.pl/z787

Zaznaczę od razu że nie mam żadnego doświadczenia w fotografii podwodnej.
Aparat ma też służyć do zdjęć na co dzień z dala od wody ;)

Wybór aparatu na ten model sony padł ponieważ ma możliwość kręcenia filmów HD.

Cena kompletu w sklepach internetowych 1700 zł +/- 100zł brutto.

Proszę o opinie oraz wskazówki lub inne zestawy w podobnym przedziale cenowym.

Dziękuję.

Polecam www.fotopodwodna.pl .
Wyślij zapytanie do nich.
Tam odpisze Ci Marcin Trzciński. Chyba nikt nie powie że on się nie zna na fotografi podwodnej ;-)
Przynajmniej dla mnie to Guru w tym zakresie.

Pozdrawoam
Paweł

--

Fotografia Podwodna