Fotografia sportowa - Canon 55-250 IS czy Canon 75-300 USM

Data: 2009-05-21 11:13:40
Autor: kikuko
Fotografia sportowa - Canon 55-250 IS czy Canon 75-300 USM

Użytkownik "Przemek Czuba" <przemekczuba@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv34d3$t0r$1news.wp.pl...
Witam,

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestii, bo ja dopiero chcę popróbować sił w fotografii sportowej. Mam Canona 400 D. Potrzebuję teleobiektywu. Zastanawiam się nad Canonem 22-250 ze stabilizacją obrazu ale bez USM a Canonem 75-300 bez IS ale z USM. Ze względów finansowych nie kupię Lki więc potencjalne rady by ją kupować możecie pominąć. ;-) A może jakiś inny tele-obiektyw byście polecili? Fotografowałem pożyczonym Tamronem 28-300 ale to kaszana jest. Ostrośc mydła i w ogóle kiepskie (kilka zdjęć z niego jest na http://www.przemekczuba.pl/reportage/sport/gornik_1/gornik_1.html ale wiem, że nie ma się czym chwalić).

-- Pozdrawiam
Przemek Czuba
www.przemekczuba.pl

a 70-300 IS USM?
Pozdrawiam

Data: 2009-05-21 11:15:36
Autor: Przemek Czuba
Fotografia sportowa - Canon 55-250 IS czy Canon 75-300 USM
Witaj,

a 70-300 IS USM?

Zupełnie poza moim zasięgiem finansowym. Więcej niż 1000 zeta nie zapłacę za ten obiektyw i wiem, że rewelacji mieć nie będę za tak żałosną kwotę. Po analizie wyszło mi, że stać mnie tylko na te dwa w/w obiektywy Canona. Chyba, że nie wiem o jakiejś dobrej Sigmie albo Tamronie.

Pozdrawiam
Przemek Czuba
www.przemekczuba.pl

Fotografia sportowa - Canon 55-250 IS czy Canon 75-300 USM