[info] Fotografia w Bieszczadach: pokaz slajd贸w, k onkurs fotograficzny

Data: 2010-01-01 23:27:15
Autor: Pawel Brzozowski
[info] Fotografia w Bieszczadach: pokaz slajd贸w, k onkurs fotograficzny
Cze艣膰,

Je艣li kto艣 z Was ma wolny czas w po艂owie stycznia, zapraszam na wsp贸艂organizowane przeze mnie slajdowisko w Zagrodzie Magija w Orelcu "Moja przygoda w Andach" (wst臋p wolny)

Mieczys艂aw Darocha poka偶e zdj臋cia i opowie o swojej wyprawie na najwy偶szy szczyt Ameryki Po艂udniowej - legendarn膮 Aconcagua. Mimo komercyjnej organizacji takiej wyprawy przez wyspecjalizowane biura podr贸偶y zdobycie tej g贸ry nie nale偶y do 艂atwych.
http://fotowarsztaty.com/index.php/Wydarzenia/Moja-przygoda-w-Andach-slajdowisko.html

Zapraszam r贸wnie偶 na weekendowe warsztaty fotograficzne "Photoshop dla fotograf贸w", kt贸re rozpoczn膮 si臋 w Zagrodzie Magija nast臋pnego dnia po powy偶szym pokazie slajd贸w, b臋dzie to wi臋c bardzo fotograficzny weekend.
http://fotowarsztaty.com/index.php/Tematy/Photoshop-dla-fotografow.html

Przy okazji, tak偶e do po艂owy miesi膮ca mo偶na nadsy艂a膰 prace na "le艣ny" konkurs fotograficzny - "Le艣ne fotografie 2009'
Konkurs po raz dziewi膮ty organizuje Regionalna Dyrekcja Las贸w Pa艅stwowych w Kro艣nie, nagrod膮 g艂贸wn膮 jest weekendowy pobyt dla 2 os贸b w Bieszczadach.
http://fotowarsztaty.com/index.php/Wydarzenia/Konkurs-Lesne-fotografie-2009.html

Pozdrawiam noworocznie,
--
Pawe艂 Brzozowski

tw贸rcza fotografia
http://www.fotowarsztaty.com

e-gory.pl najwy偶szy poziom g贸rski
http://www.e-gory.pl

[info] Fotografia w Bieszczadach: pokaz slajd贸w, k onkurs fotograficzny