Fotografowanie w polskich zamkach (ruinach)

Data: 2010-08-19 18:36:21
Autor: Jakub Roguski
Fotografowanie w polskich zamkach (ruinach)
W艂a艣nie wr贸ci艂em z kr贸tkiej wizyty w Czorsztynie i Niedzicy. Na razie wr贸ci艂em nie do domu, tylko do kwatery w Szczawnicy. Podczas tego wypadu nasz艂a mnie pewna my艣l pod wp艂ywem niedawnej dyskusji o zakazie fotografowania w muzeach. Ot贸偶 okazuje si臋, 偶e w wielu miejscach przeszkod膮 w fotografowaniu nie jest zakaz wprowadzony przez dyrekcj臋, tylko... nieprzebrane t艂umy zwiedzaj膮cych. Momentami spod k艂臋bi膮cej si臋 masy turyst贸w nie wida膰 samych ruin!

Jedyne, co mnie nieco pocieszy艂o to fakt, 偶e w ko艅cu uda艂o mi si臋 zdoby膰 i przetestowa膰 艢liwowic臋 艁膮ck膮 - rzeczywi艣cie jest dobra!

Jakub
Jakub Roguski
http://www.roguski.eu

Fotografowanie w polskich zamkach (ruinach)