Fotogramy z Suribaichi na TVN24

Data: 2010-01-14 17:39:31
Autor: Fereby
Fotogramy z Suribaichi na TVN24
http://www.tvn24.pl/12690,1637427,0,1,najslynniejsze-fotograficzne-
oszustwa,wiadomosc.html Posłałem Andrzejowi Zygmuntowiczowi list, w którym opisałem rzeczywistą historię fotogramów Rosenthala (zdjęcie "dużej flagi" właśnie NIE było inscenizowane) i Lovery'ego (żołnierze stawiający "małą flagę" pozowali jak im przyszło do głowy, a fotograf praktycznie tym nie kierował) na podstawie powszechnie dostępnej literatury historycznej, nadto poniższy link, gdzie to wszystko także jest opisane: http://en.wikipedia.org/wiki/Raising_the_Flag_on_Iwo_Jima

Fereby --

Fotogramy z Suribaichi na TVN24