Fotokasa -- Citi

Data: 2012-11-19 18:35:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Fotokasa -- Citi
Zadałem pytania, ale nie widzę odpowiedzi.

() Kody QR czy paskowe także?
   U mnie barkody nie przeszły.

() Z KK bez prowizji czy z prowizją?

"lolekanabolek" 50a387ed$0$26695$65785112@news.neostrada.pl

ciekawe czy płatność kk tą ich fotokasą jest bez
prowizji, tak jak przy płatności rachunków??

I jest bez prowizji, czy jest z prowizją?

Ot tak, po prostu strzelam fotkę i wskazuję rachunek
KK jako źródłowy i mam 10%? (z zastrzeżeniem takim,
że zwrot tylko do 20 plnów) Zatrzymałem się na
zatwierdzeniu -- rzeczywiście bez trudu, spokojnie,
bez ślęczenia z numerami ewidencyjnymi, numerami
faktur itd... Ale czy za free z rachunku KK?

I czy tylko z kodów QR, czy z barkodów (paskowych) także?

I przez jaki czas ta promocja ma trwać?

-=-

MZ bardzo duże ułatwienie, zwłaszcza dla
takich jak ja -- widzących raczej słabo.
KB oczywiście mile widziany.

Data: 2012-11-19 12:41:00
Autor: marysz
Fotokasa -- Citi
I czy tylko z kodów QR, czy z barkodów (paskowych) także?

Tylko QR. Barkod zawiera tylko nr ewidencyjny, kwotę i nr faktury, nie ma nr rachunku i nazwy odbiorcy.

I przez jaki czas ta promocja ma trwać?

do 31 grudnia lub wyczerpania limitu (10.000 transakcji)

Data: 2012-11-20 01:28:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Fotokasa -- Citi

"marysz" 545b1f03-726c-4ba2-b030-fb4c629fc972@googlegroups.com

I czy tylko z kodów QR, czy z barkodów (paskowych) także?

: Tylko QR.

Tak i mnie powiedziano w Citi via telefon.

: Barkod zawiera tylko nr ewidencyjny, kwotę
: i nr faktury, nie ma nr rachunku i nazwy odbiorcy.

I przez jaki czas ta promocja ma trwać?

: do 31 grudnia

I to mi powiedziano w Citi via telefon.

Szkoda, że tylko do końca roku.

: lub wyczerpania limitu (10.000 transakcji)

Tego mi nie powiedziano.

-=-

Powiedziano mi też, że przelewy z KK są bezpłatne.

-=-

IMO przelewanie bardzo wygodne.

Data: 2012-11-20 14:33:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Fotokasa -- Citi

[...]

I chyba trzeba najpierw zarejestrować się.

Data: 2012-11-20 06:14:15
Autor: ls
Fotokasa -- Citi
W dniu wtorek, 20 listopada 2012 14:33:32 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
"marysz" > I czy tylko z kod�w QR, czy z barkod�w (paskowych) tak�e?

: Tylko QR. Barkod zawiera tylko nr ewidencyjny, kwotďż˝

: i nr faktury, nie ma nr rachunku i nazwy odbiorcy.

> I przez jaki czas ta promocja ma trwaďż˝?

: do 31 grudnia lub wyczerpania limitu (10.000 transakcji)

I chyba trzeba najpierw zarejestrowaďż˝ siďż˝.

Wy tu chlopcy gadu gadu, a tam z 10tys. premiowanych transakcji zostalo juz z 5 ;)
Ja przynajmniej zrobilem 2, bo braklo mi rachunkow do zaplacenia i stowy nie zobacze

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-20 06:16:59
Autor: luc
Fotokasa -- Citi
W dniu wtorek, 20 listopada 2012 15:14:16 UTC+1 użytkownik ls napisał:

Wy tu chlopcy gadu gadu, a tam z 10tys. premiowanych transakcji zostalo juz z 5 ;)

Ja przynajmniej zrobilem 2, bo braklo mi rachunkow do zaplacenia i stowy nie zobacze

UPC przyjęło reklamację i cisza...

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-20 15:49:06
Autor: TrzyLinie
Fotokasa -- Citi
W dniu 2012-11-20 15:14, ls napisał(a):
Wy tu chlopcy gadu gadu, a tam z 10tys. premiowanych transakcji zostalo juz z 5 ;)
Ja przynajmniej zrobilem 2, bo braklo mi rachunkow do zaplacenia i stowy nie zobacze

Potraktuj to jako lokatę i napchaj jakiemuś operatorowi tysiaka, płacąc kilka razy
tę samą fakturę...

--
TrzyLinie

Data: 2012-11-20 22:52:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Fotokasa -- Citi

"TrzyLinie" k8g592$h8j$1@dont-email.me

[...]

Myślę o tym samym, jako że chyba ;) nie dostanę 10% od
żadnej z mych opłat, a zrobiłem ich w ciągu ostatnich
paru dni na około 700 złotych, z tego z QRkodami na
jakieś 200 złotych...

Data: 2012-12-06 12:54:20
Autor: luc
Fotokasa -- Citi
W dniu wtorek, 20 listopada 2012 15:49:07 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:
> [...]

Potraktuj to jako lokatę i napchaj jakiemuś operatorowi tysiaka, płacąc kilka razy

No w końcu UPC zaczęło ten kod umieszczać na vaturach. Płatności odbębnione, teraz oczekiwanie na bonusy ;-) Raczej powinny być przyznane, bo ostatnio przesłali spam zachęcający do udziału w promocji.

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-07 14:04:19
Autor: TrzyLinie
Fotokasa -- Citi
W dniu 2012-12-06 21:54, luc napisał(a):
[...]

Daj znać, czy dostaniesz bonus... Ja bym szacował, że owe 10 tysięcy
dawno już się wyczerpało...

--
TrzyLinie

Data: 2012-12-10 02:24:41
Autor: luc
Fotokasa -- Citi
W dniu piątek, 7 grudnia 2012 14:04:19 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:
W dniu 2012-12-06 21:54, luc napisaďż˝(a):

> W dniu wtorek, 20 listopada 2012 15:49:07 UTC+1 u�ytkownik TrzyLinie napisa�:

> No w ko�cu UPC zacz�o ten kod umieszcza� na vaturach. P�atno�ci odb�bnione, teraz oczekiwanie na bonusy ;-) Raczej powinny by� przyznane, bo ostatnio przes�ali spam zach�caj�cy do udzia�u w promocji.

Daj zna�, czy dostaniesz bonus... Ja bym szacowa�, �e owe 10 tysi�cy

dawno ju� si� wyczerpa�o...

Na razie ani widu, ani słychu. Pytanie - jak oni to rozliczają? Od razu jest obciążenie za przelew niższe o 10%, czy też osobna pozycje na zwrot? Może ktoś napisać, jak to u niego na wyciągu/w systemie wygląda?

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-10 04:41:48
Autor: ls
Fotokasa -- Citi
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 11:24:41 UTC+1 użytkownik luc napisał:
[...]

Dostalem wyciag, ale zwrotu wciaz nie ma :(

--
pozdr.
ls

Data: 2012-12-10 04:51:39
Autor: az.anonim
Fotokasa -- Citi
[...]

Obciążenie jest na kwotę z faktury. Co do zwrotu, to wg regulaminu:

"Zwroty będą dokonywane w miesięcznych okresach rozliczeniowych, w terminie do
ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego za miesiąc poprzedni."

Cholera tak to formułują, że ciężko w pierwszej chwili zrozumieć. Prawdopodobnie zwroty za faktury opłacone w grudniu będą wypłacane do końca stycznia. Chyba, że źle to rozumiem.

Generalnie nie wiadomo czy promocja jeszcze trwa. Próbowałem dowiedzieć się od konsultanta, ale ten nic nie widział o limicie 10tys. tylko zaczął dukać fragmenty regulaminu zupełnie niezwiązane z moim zapytaniem. Czy komuś udało się wyciągnąć informację o przekroczeniu 10tys. transakcji?

Czy płatności z kk wchodzą do limitu, jaki trzeba wykorzystać z grouponowej oferty citi?

Data: 2012-12-10 05:28:22
Autor: luc
Fotokasa -- Citi
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 13:51:39 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
> [...]

Generalnie nie wiadomo czy promocja jeszcze trwa. Próbowałem dowiedzieć się od konsultanta, ale ten nic nie widział o limicie 10tys. tylko zaczął dukać fragmenty regulaminu zupełnie niezwiązane z moim zapytaniem. Czy komuś udało się wyciągnąć informację o przekroczeniu 10tys. transakcji?

Też próbowałem to nich wyciągnąć - nie mieli do tego dostępu w systemie.

Czy płatności z kk wchodzą do limitu, jaki trzeba wykorzystać z grouponowej oferty citi?

Musiałbyś sprawdzić, jaki typ transakcji jest tam wymagany. Ostatnio we wszystkich konkursach wyłączają przelewy z karty, nawet te w ramach płatności za rachunki. Przelewy z karty też nie dają punktów premiowych World :-(

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-21 09:32:14
Autor: TrzyLinie
Fotokasa -- Citi
W dniu 2012-12-10 11:24, luc napisał(a):
[...]

Transakcje opisane w systemie i na wyciągu tak, jak zwykle - bez żadnych
dodatkowych adnotacji w kolumnie 'rodzaj', że płacone fotokasą, a zwrot
z tytułem w systemie: "ZWROT Z TYT.PŁATNOŚCIĄ FOTOKASY-PROMOCJA" - wczoraj
pojawił się :)

--
TrzyLinie

Data: 2012-12-21 00:49:40
Autor: luc
Fotokasa -- Citi
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 09:32:14 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:

> [...]

z tytułem w systemie: "ZWROT Z TYT.PŁATNOŚCIĄ FOTOKASY-PROMOCJA" - wczoraj

Dzięki. To były transakcje listopadowe?

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-21 10:02:23
Autor: TrzyLinie
Fotokasa -- Citi
W dniu 2012-12-21 09:49, luc napisał(a):
[...]

Tak, jedna 15 i kilka 16 listopada.

--
TrzyLinie

Data: 2012-12-21 03:52:22
Autor: az.anonim
Fotokasa -- Citi
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 10:02:23 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:

Tak, jedna 15 i kilka 16 listopada.

Próbowałeś robić kumulację płacąc kilkukrotnie za ten sam rachunek?

Data: 2012-12-21 13:45:58
Autor: TrzyLinie
Fotokasa -- Citi
W dniu 2012-12-21 12:52, az.anonim napisał(a):
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 10:02:23 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:

Tak, jedna 15 i kilka 16 listopada.

Próbowałeś robić kumulację płacąc kilkukrotnie za ten sam rachunek?

Tak, właśnie tak napchałem kasy Orange'owi i PGNiGowi, traktując to jak
lokatkę na baaardzo atrakcyjny procent :)

--
TrzyLinie

Data: 2012-12-21 10:33:45
Autor: lolekanabolek
Fotokasa -- Citi
W dniu 2012-12-21 10:02, TrzyLinie pisze:

[...]

a u mnie brak zwrotu na razie
a operacje też 15 listopada machnąłem ;-(

Marcin

Data: 2012-12-27 06:07:02
Autor: marimach77
Fotokasa -- Citi
A ja właśnie dostałem małęgo bonusa na konto w CITI za opłacenie rachunków za gaz przez fotokasę :).

Data: 2012-12-11 05:28:33
Autor: marek.h
Fotokasa -- Citi
W dniu wtorek, 20 listopada 2012 15:14:16 UTC+1 użytkownik ls napisał:

Wy tu chlopcy gadu gadu, a tam z 10tys. premiowanych transakcji zostalo juz z 5 ;)

Rozumiem, że strzelasz z tymi 5 tys?

Dzwoniłem na infolinie, ale niestety nie potrafią powiedzieć ile transakcji zostało zrealizowanych.

Wiem tylko, że transakcja fotokasą jest traktowana jako transakcja bezgotówkowa (nomenklatura w przypadku kk jest powalająca) i że "raczej" wlicza się do limitów np 300zł w promocji grouponowej. Prawodopodobnie mozna tez zaplacic te samą fakturę wielokrotnie i 10% rabat powinien zostać przyznany dla kazdej wpłaty. Tutaj również z naciskiem na "raczej". Infolinia niestety nie byla specjalnie poinformowana... Dobrze że wykupiłem Voipa bo płacenie za tak miałkie informacje byloby kiepskim dealem ;)

Data: 2012-12-11 08:30:27
Autor: marek.h
Fotokasa -- Citi

W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 14:28:33 UTC+1 użytkownik marek.h napisał:

Infolinia niestety nie byla specjalnie poinformowana... Dobrze że wykupiłem Voipa bo płacenie za tak miałkie informacje byloby kiepskim dealem ;)

Dobrze, że mailowy support jest trochę bardziej zorientowany. Dostałem przed chwilą taką odpowiedź:

"W nawiązaniu do otrzymanego zgłoszenia informujemy, że Promocja dotycząca opłaty rachunków za pośrednictwem FotoKasy jest nadal aktualna.

Transakcje FotoKasy, w których jako rachunek źródłowy wskaże Pan kartę kredytową, są traktowane jako transakcje bezgotówkowe, w związku z tym, zostaną uwzględnione również podczas rozpatrywania warunków wymienionej przez Pana promocji."

Promocja o którą pytałem, to grouponowa kk z citi z 200zł bonusem przy wydaniu 300zł w ciągu 3 mcy w co najmniej 3 transakcjach. Czyli fotokasą można spokojnie ten warunek cyknąć nie wyjmując nawet karty.. Czyli dodatkowy bonus 100zł być może wpadnie z fotokasy :)

Data: 2012-12-13 19:51:17
Autor: MarcinK
Fotokasa -- Citi
W dniu 2012-12-11 17:30, marek.h pisze:

[...]

byłbym ostrożny, bowiem zgodnie z regulaminem promocji grouponowej:
"Zostaną zaksięgowane co najmniej 3 bezgotówkowe transakcje na łączną kwotę 300 zł (z wyłączeniem przelewów z Karty obejmujących
wydatki Klienta związane z użytkowaniem domu lub mieszkania, o których mowa w Regulaminie Kart Kredytowych Citibank Banku
Handlowego w Warszawie S.A.) nowo wydaną Kartą nie później niż do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego od daty wydania Karty"

Data: 2012-12-18 06:50:35
Autor: marek.h
Fotokasa -- Citi
Masz rację, ostrożność w takim przypadku jest jak najbardziej wskazana. Dlatego zapytałem u źródła, wykorzystując dwa niezależne kanały komunikacji dostając dwie niezalezne i sprzeczne odpowiedzi:

1) "W odpowiedzi na Pana pytanie uprzejmie informujemy, że opłata rachunku UPC za pomocą usługi Fotokasa jest klasyfikowane jako przelew z Karty Kredytowej obejmujący wydatki Klienta związane z użytkowaniem domu lub mieszkania."

2) "W nawiązaniu do przesłanej korespondencji, pragniemy raz jeszcze zapewnić, że transakcje wykonane za pośrednictwem usługi Fotokasa będą brane pod uwagę w przypadku rozpatrywania warunków promocji Groupon - dotyczącej zwolnienia z opłaty rocznej za wydanie i możliowść użytkowania karty głównej oraz przyznania jednorazowego świadczenia w kwocie 200 zł. Z powyższej promocji wyłączone są przelewy realizowane na odbiorców zdefiniowanych dla operacji Opłaty rachunków Kartą Kredytową."

Druga odpowiedź wydaje się być bardziej szczegółowa i pewnie bliższa prawdzie. Co nie zmienia faktu, że nie rozwiewa w pełni wątpliwości.

W dniu czwartek, 13 grudnia 2012 19:51:17 UTC+1 użytkownik MarcinK napisał:

by�bym ostro�ny, bowiem zgodnie z regulaminem promocji grouponowej:

"Zostan� zaksi�gowane co najmniej 3 bezgot�wkowe transakcje na ��czn� kwot� 300 z� (z wy��czeniem przelew�w z Karty obejmuj�cych

wydatki Klienta zwi�zane z u�ytkowaniem domu lub mieszkania, o kt�rych mowa w Regulaminie Kart Kredytowych Citibank Banku

Handlowego w Warszawie S.A.) nowo wydan� Kart� nie p�niej ni� do ko�ca trzeciego miesi�ca kalendarzowego od daty wydania Karty"

Data: 2012-12-18 06:56:06
Autor: luc
Fotokasa -- Citi
Obawiam się, że będzie to opcja 1. Dlaczego - mam już te operacje na wyciągu i nie przyznano za nie punktów w programie World...

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-11 14:37:42
Autor: gral
Fotokasa -- Citi
marek.h napisał(a):
[...]

Efekt uboczny - za rachunki płacone fotokasą nie da się wydrukować potwierdzenia PDF z systemu (co może być przydatne dla udokumentowania ulgi internetowej).

Data: 2012-12-11 05:42:28
Autor: marek.h
Fotokasa -- Citi
W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 14:37:42 UTC+1 użytkownik gral napisał:

Efekt uboczny - za rachunki płacone fotokasą nie da się wydrukować potwierdzenia PDF z systemu (co może być przydatne dla udokumentowania ulgi internetowej).

Hmm. To chyba jest bład, który trzeba byloby zgłosić. A może w ten sposób chcą częsciowo odzyskać 10%, tzn wydzierając od klientów opłatę za generowanie papierowych potwierdzeń wysyłanych pocztą ;)

Data: 2012-12-11 06:04:04
Autor: ls
Fotokasa -- Citi
W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 14:42:28 UTC+1 użytkownik marek.h napisał:
> [...]

Hmm. To chyba jest bład, który trzeba byloby zgłosić. A może w ten sposób chcą częsciowo odzyskać 10%, tzn wydzierając od klientów opłatę za generowanie papierowych potwierdzeń wysyłanych pocztą ;)

Rozmawialem o tym z infolinia. Jesli placone bylo z KK, mozna zamowic przyslanie potwierdzenia poczta. Teoretycznie jest to nieodplatne. Teoretycznie, bo nie zamawialem i nie sprawdzalem

--
pozdr.
ls

Data: 2012-12-10 02:07:24
Autor: az.anonim
Fotokasa -- Citi
Czy ktoś może potwierdzić pełny 10procentowy zwrot za kilkukrotną płatności za tę samą fakturę? W UPC w tytule przelewu jest podany numer i okres. Być może Citi jest na tyle cwane że monitoruje dane z faktury, chociazby wygenerowany tytuł przelewu?

Data: 2012-12-10 11:11:59
Autor: marysz
Fotokasa -- Citi
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 11:07:24 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
[...]

A nie łatwiej wygenerować kod QR z wielokrotnoscia kwoty, zamiast kilku przelewów?

Data: 2012-12-10 13:11:58
Autor: az.anonim
Fotokasa -- Citi
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 20:11:59 UTC+1 użytkownik marysz napisał:

A nie łatwiej wygenerować kod QR z wielokrotnoscia kwoty, zamiast kilku przelewów?

A łatwiej? Pstrykam fotkę i przelew idzie. A co do poprawności wygenerowanego kodu to pewności jednak nie mam. Może jest jakieś solenie w postaci dodawania znacznika lub skrótu gwarantującego autentyczność kodu?

Poza tym przecież jest limit zwrotu 20zł na transakcję więc i tak 5 razy musialbym przelewać. Czyli na jedno wychodzi.

Fotokasa -- Citi