[cross] Fotomontaz i praca mgr

Data: 2009-02-24 00:05:59
Autor: Zennon
[cross] Fotomontaz i praca mgr

Użytkownik "Kaziu" <atent@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gnv61a$m1c$1news.onet.pl...
Witam wszystkich, sporo lat minelo od mojego ostatniego postu tutaj, nie mniej nie jestem nowicjuszem :) Nastal taki czas, ze przyszlo mi napisac prace magisterska. No i koniec koncow wybralem sobie temat "Fotomontaz w reklamie i propagandzie". Myslalem, ze bedzie prosty, bo fotomontaz to przecie popularny temat, a sie okazuje, ze nie jest tak rozowo i tych materialow nie ma tak duzo. Znalazlem troche na temat propagandy, ale z reklama jest gorzej. Moze ktos z was moglby mi polecic jakies ksiazki, pisma, czy moze linki traktujace o fotomontazu w reklamie? Moze ktos akurat mial do czynienia ostatnimi czasy z podobna tematyka? Bede wdzieczny za wszelaka pomoc :)

Okladka z przedostatniego numeru WPROST

Zennon

[cross] Fotomontaz i praca mgr