Fotoradar

Data: 2010-08-05 22:05:58
Autor: MZ
Fotoradar
W dniu 2010-08-05 21:52, Milosz K. pisze:
Witam!

Mam pytanie. Czy istniere jakas mozliwosc "zakwestionowania" mandatu ze zdjecia zrobionego fotoradaram i jaka jest procedura postepowania w takiej sytuacji. dodam, iz mandat zostal doreczony przez straz miejska.

Zakwestionować na jakiej podstawie? Bo nie Ty jechałeś  czy bo dałeś się
złapać ale nie chcesz zapłacić?

Ogólnie da się, da się odpisać, że nie rozpoznajesz kierowcy itd. ale
jeśli się uprą to koniec końców wychodzi drożej. Procedurę masz opisaną
na kwitku.
--
MZ

Data: 2010-08-05 22:25:11
Autor: Krzysztof
Fotoradar
"MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3f5j2$mnt$1news.onet.pl...

Ogólnie da się, da się odpisać, że nie rozpoznajesz kierowcy itd. ale
jeśli się uprą to koniec końców wychodzi drożej.

Ale punktów wtedy nie ma. Niektórym kierowcom głównie na tym zależy.

Pozdr.
K.

Data: 2010-08-06 06:11:39
Autor: Massai
Fotoradar
MZ wrote:

> [...]

Ogólnie da się, da się odpisać, że nie rozpoznajesz kierowcy itd. ale
jeśli się uprą to koniec końców wychodzi drożej. Procedurę masz

Ostatnio był wyrok że Straż miejska nie ma podstaw prawnych by domagać
się w sądzie kary za "niewskazanie kierującego".

Policja owszem, ale nie straż miejska.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-10 13:51:35
Autor: niusy.pl
Fotoradar

Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

[...]

Jak dla mnie najlogiczniej byłoby zakwestionować samo zdarzenie, bo wrażenie, że zdjęcie przedstawia określony pojazd i kierowcę nie jest dowodem na to. No ale ...

Fotoradar