Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC

Data: 2014-02-12 18:31:27
Autor: Myjk
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Żeby nie być jednostronnym w opiniach to pochwalę się, że dzisiaj dostałem
strzała w plecy od radaru na Al. St. Zjednoczonych w DC. Ograniczenie do
80, jechałem 85 licznikowe. GPS w rejestratorze pokazał na wysokości radaru
dokładnie 80/h, ale że FR strzela sporo później -- wtedy było juz tylko 78.
Normalnie motyla noga -- i ja zostanę anacronem! :P Ciekawe czy przyjdzie
list motywacyjny. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-12 17:53:53
Autor: AZ
On 2014-02-12, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
[...]

Ponoc warszawska SM dosc szybko sprawy przesyla, czekamy na dalsza relacje :-)
No i gratulacje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 20:46:48
Autor: elmer radi radisson
On 2014-02-12 18:53, AZ wrote:

Ponoc warszawska SM dosc szybko sprawy przesyla, czekamy na dalsza relacje :-)
No i gratulacje.

Mysle ze SM tutaj nie przysle nic. Bowiem to pudlo nalezy do ITD.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-02-12 19:59:21
Autor: AZ
On 2014-02-12 18:53, AZ wrote:

Ponoc warszawska SM dosc szybko sprawy przesyla, czekamy na dalsza relacje :-)
No i gratulacje.

Mysle ze SM tutaj nie przysle nic. Bowiem to pudlo nalezy do ITD.

Myslalem, ze to SM jak reszta w W-wie. Dobrze wiedziec.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 21:08:12
Autor: Artur Maśląg
On 2014-02-12, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:
On 2014-02-12 18:53, AZ wrote:

[...]

Przy Wóycickiego też jest ITD :)

Data: 2014-02-12 23:50:54
Autor: yabba
On 2014-02-12, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:
On 2014-02-12 18:53, AZ wrote:

[...]

Do kogo należy farma fotoradarów Ostrobramska/Fieldorfa?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-02-12 22:58:29
Autor: AZ
On 2014-02-12, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Myslalem, ze to SM jak reszta w W-wie. Dobrze wiedziec.

Przy WĂłycickiego teĹź jest ITD :)

Do kogo naleĹźy farma fotoradarĂłw Ostrobramska/Fieldorfa?

To SM tak jak farma przy Grojeckiej, Niepodleglosci i Sobieskiego.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 18:46:46
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Jezdze tam szybciej i nigdy nie dostalem. Jestes pewny, ze to ty ? Tam jest spory ruch.

Data: 2014-02-12 19:02:35
Autor: Myjk
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Wed, 12 Feb 2014 18:46:46 +0100, Czesław Wiśniak
Jezdze tam szybciej i nigdy nie dostalem. Jestes pewny, ze to ty ? Tam jest spory ruch.

Raczej ja. Byłem na lewym pasie, wyprzedzałem tych z prawego.
Za mną nikogo nie było. Oczywiście mogło strzelić tego obok,
ale on z pewnością jechał jeszcze wolniej niż ja. :P

http://xcarlink.pl/fr.jpg

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-12 19:02:49
Autor: Czesław Wiśniak
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Raczej ja. Byłem na lewym pasie, wyprzedzałem tych z prawego.
Za mną nikogo nie było. Oczywiście mogło strzelić tego obok,
ale on z pewnością jechał jeszcze wolniej niż ja. :P

Mysle, ze do ciebie nic nie przyjdzie.

Data: 2014-02-12 20:11:25
Autor: Big Jack
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
W wiadomości
*Czesław Wiśniak* napisał(-a):

Mysle, ze do ciebie nic nie przyjdzie.

Nawet jak miał 85/80, to na pewno nic nie przyjdzie.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-02-12 21:53:49
Autor: anacron
*Czesław Wiśniak* napisał(-a):

Mysle, ze do ciebie nic nie przyjdzie.

Nawet jak miał 85/80, to na pewno nic nie przyjdzie.

A skąd wiesz ile wyszło na FR? Przyjdzie, skoro błysło, to pewnie wyszło
mu z odbicia ponad 100 :)

--
anacron

Data: 2014-02-12 13:31:26
Autor: kogutek444
W dniu środa, 12 lutego 2014 21:53:49 UTC+1 użytkownik anacron napisał:
> [...]

> W wiadomości

A skąd wiesz ile wyszło na FR? Przyjdzie, skoro błysło, to pewnie wyszło

 Jak by nie było kutasów co się migają na wszystkie sposoby od płacenia to jak by na zdjęciu było 100 i by przedstawił swoje zdjęcie z tej samej daty, godziny i miejsca to by sprawa była zakończona zanim się zaczęła. Zwyczajnie by uwierzyli i odpisali ze nie ma sprawy. Ale ze jest tutaj dostatecznie dużo kutasów bez honoru to jak przyjdzie że na ich zdjęciu jest 100 to będzie musiał się naszarpać.

Data: 2014-02-13 17:47:11
Autor: Big Jack
*anacron* napisał(-a):

A skąd wiesz ile wyszło na FR? Przyjdzie, skoro błysło, to pewnie
wyszło mu z odbicia ponad 100 :)

Niczego nie wiem. Przyjąłem założenie, że miał 85/80. Przy czym, jeśli te 85 było w/g prędkościomierza, to prawdopodobnie nawet tyle nie miał, co Myjk sam zauważa, bo pisze że GPS pokazywał 80, ale ten znowu chyba ma pewną bezwładność w pokazywaniu prędkości.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-02-14 08:05:26
Autor: Myjk
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Thu, 13 Feb 2014 17:47:11 +0100, Big Jack
Niczego nie wiem. Przyjąłem założenie, że miał 85/80.

PrzecieĹź, motyla noga, to anacron. Na podstawie powyĹźszych danych dla niego
sytuacja jest jasna jak słońce -- z pewnością dostanę list motywacyjny, z
odbicia (cokolwiek to znaczy) :P będzie ze 160 i koniec. :P Zastanawiam się
tylko co zrobić jak nie dostanę listu -- no chyba się normalnie wezmę i
pochlastam.

Przy czym, jeśli te 85 było w/g prędkościomierza, to prawdopodobnie nawet tyle nie miał, co Myjk sam zauważa, bo pisze że GPS pokazywał 80, ale ten znowu chyba ma pewną bezwładność w pokazywaniu prędkości.

Ma pewną bezwładność, ale już wtedy zdążył osiągnąć stabilny pomiar.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-14 14:09:18
Autor: Big Jack
*Myjk* napisał(-a):

Zastanawiam się tylko co zrobić jak nie dostanę listu --
no chyba się normalnie wezmę i pochlastam.

Zrób poprawkę, bujnij się tam jeszcze raz. Dla pewności 140, i to w obie strony, gdyby miało się okazać, że nie z tej najechałeś.
Na marginesie, przepis o nierejestrowaniu przekroczeń o 10 i mniej km/h już nie obowiązuje?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-02-14 14:23:38
Autor: Myjk
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Fri, 14 Feb 2014 14:09:18 +0100, Big Jack
Zrób poprawkę, bujnij się tam jeszcze raz. Dla pewności 140, i to w obie strony, gdyby miało się okazać, że nie z tej najechałeś.

W imię anacrona tak zrobię! ;)

Na marginesie, przepis o nierejestrowaniu przekroczeń o 10 i mniej km/h już nie obowiązuje?

Jak nic nękają!

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-12 19:52:19
Autor: megrimsES
W dniu 2014-02-12 18:31, Myjk pisze:
[...]

Wlasnie wypoczywam na terenie ES. Widzialem pare fotoradarĂłw.
Wszystkie spalone. :) Czego i Państwu życzę.

Data: 2014-02-12 21:37:56
Autor: Marcin N
W dniu 2014-02-12 19:52, megrimsES pisze:

Wlasnie wypoczywam na terenie ES. Widzialem pare fotoradarĂłw.
Wszystkie spalone. :) Czego i Państwu życzę.

Najzabawniejsze, że nie znam nikogo, kto by z głębi serca potępił takie akcje.

--
MN

Data: 2014-02-12 23:21:34
Autor: megrimsES
W dniu 2014-02-12 21:37, Marcin N pisze:
[...]

To nie jest zabawne. To tragiczne. Poznaj więcej ludzi.

Data: 2014-02-13 08:05:13
Autor: Marcin N
W dniu 2014-02-12 23:21, megrimsES pisze:
[...]

Nie. To zwykły odruch obronny. Gdy urzędnicy za bardzo cisną - to ulica zaczyna odpierać ich ataki. To jeden ze sposobów.

--
MN

Data: 2014-02-13 08:55:47
Autor: megrimsES
W dniu 2014-02-13 08:05, Marcin N pisze:
[...]

Doczytałem. Wcześniej zrozumiałem odwrotnie.

Ulica juĹź w Polsce nic nigdy nie zrobi. Kraj upadnie
całkowicie.

Data: 2014-02-13 08:58:40
Autor: Czesław Wiśniak
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Ulica juĹź w Polsce nic nigdy nie zrobi. Kraj upadnie
całkowicie.

Tez jestem tego zdania :)

Data: 2014-02-13 09:13:41
Autor: Czesław Wiśniak
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC

Tez jestem tego zdania :)
Australia?

Brazylia, z przymusu :)

Data: 2014-02-13 09:28:14
Autor: megrimsES
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
W dniu 2014-02-13 09:13, Czesław Wiśniak pisze:

Tez jestem tego zdania :)
Australia?

Brazylia, z przymusu :)
Jak niektórzy tu wiedzą to od 2 lat walczę z nowotworem
u syna. Teraz ma 4 lata i na 97% (wg MSKCC) jest wyleczony.

I akurat fotoradary to nie jest powód, aby opuszczać ten kraj.
Ale leczenie Polsce dzieciakĂłw z tak powaĹźnymi chorobami
to to jest powód. Nikomu nie życze aby przez takie coś przechodził.
Jak się patrzy na urzędnicze podejście niestety większości lekarzy,
ich niekompetencje, nepotyzm i korupcje to dramat.

Data: 2014-02-13 06:41:23
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 13 lutego 2014 09:28:14 UTC+1 użytkownik megrimsES napisał:

> Brazylia, z przymusu :)

Jak niektórzy tu wiedzą to od 2 lat walczę z nowotworem

u syna. Teraz ma 4 lata i na 97% (wg MSKCC) jest wyleczony.

I akurat fotoradary to nie jest powód, aby opuszczać ten kraj.

Ale leczenie Polsce dzieciaków z tak poważnymi chorobami

to to jest powód. Nikomu nie życze aby przez takie coś przechodził.

Jak się patrzy na urzędnicze podejście niestety większości lekarzy,

ich niekompetencje, nepotyzm i korupcje to dramat.

Do tego lekarze bardzo dobrze zarabiają. Nie żebym im zazdrościł bo studia bardzo trudne i na dodatek jest ich z 20% za mało w stosunku do potrzeb. Ale na wielu frontach przeginają. Chociażby traktując sprzęt szpitalny jak by był ich prywatną własnością. Jakiś czas temu była sprawa że docent z profesorem ukradli ze szpitala, inaczej tego nie można nazwać, drogie urządzenie i robili na nim badania w prywatnym gabinecie. Urządzenie było kupione ze środków Orkiestry. Nie mam zielonego pojęcia jak można wytłumaczyć że czas oczekiwania na jakieś badanie na NFZ trzeba czekać w szpitali pół roku a prywatnie na tym urządzeniu w tym samym szpitalu zrobią maksymalnie w przeciągu tygodnia a jak potrzeba to od ręki.

Data: 2014-02-13 15:51:35
Autor: Czesław Wiśniak

http://wyborcza.pl/duzyformat/1,136629,15442097,Onkologia_nie_dla_raka.html?i=4?utm_source=HP&utm_medium=AutopromoHP&utm_content=cukierek1&utm_campaign=wyborcza#Cuk

Data: 2014-02-13 09:28:15
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 13 lutego 2014 17:51:49 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> [...]

Ponieważ NFZ wyznacza z góry za ile usług danego typu moze zapłacić co miesiąć. Np. szpital/przychodnia ma tomograf, jest w stanie wykonać 200 badań miesięcznie. Ma też umowę z NFZ, że zapłacą im maksymalnie za 20 badan miesięcznie. Jeśli w ciągu miesiąca zgłosi się 200 pacjantów na badanie, to 180 z nich albo zapłaci gotówką albo zapisze się w kolejkę do 2015 roku. :)

I jeśli to prywatny szpital albo prywatna przychodnia to mniej więcej jest ok. Dlatego mniej więcej bo wina leży po stronie NFZ a nie prywatnego właściciela tomografu. Ale jeśli odbywa się to w państwowym szpitalu nie nie jest ok.

Data: 2014-02-13 19:34:17
Autor: yabba
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:3c801f69-f2de-42a0-8b64-17f4f8f6c164googlegroups.com...
> [...]

I jeśli to prywatny szpital albo prywatna przychodnia to mniej więcej jest ok. Dlatego mniej więcej bo wina leży po stronie NFZ a nie prywatnego właściciela tomografu. Ale jeśli odbywa się to w państwowym szpitalu nie nie jest ok.

"Państwowy" szpital (cokolwiek to oznacza), też potrzebuje pieniędzy za wykonane usługi. Jak leczy pacjentów ponad limity z NFZ, to popada w długi. Potem wszyscy, łącznie z ministrem, zarzucają dyrektorowi szpitala, ze źle zarządza placówką.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-02-13 10:55:01
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 13 lutego 2014 19:34:17 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> [...]

"Państwowy" szpital (cokolwiek to oznacza), też potrzebuje pieniędzy za wykonane usługi. Jak leczy pacjentów ponad limity z NFZ, to popada w długi. Potem wszyscy, łącznie z ministrem, zarzucają dyrektorowi szpitala, ze źle zarządza placówką.

I na okoliczność biednych państw takich jak Polska w jakimś dokumencie opracowanym przez WHO jest zalecenie żeby wszystko co jest związane z państwową służbą zdrowia było finansowane z budżetu a nie ze składek. Jak za wspólne pieniądze został kupiony jakiś tomograf to taniej jest stworzyć kilka etatów żeby miał go kto obsługiwać prze 24 godziny codziennie. W takiej sytuacji potrzeba mniej drogich tomografów.

Data: 2014-02-14 11:51:07
Autor: yabba
> [...]

kilka etatów żeby miał go kto obsługiwać prze 24 godziny codziennie. W
takiej sytuacji potrzeba mniej drogich tomografów.

Po pierwszem, wypraszam sobie nazywania Polski biednym państwem. Według
wszelkich oficjalnych informacji jesteśmy zielona wyspą wśródpotopu kryzysu.
WHO swoje rady niech kieruje do krajów-nieudaczników, w których żuje się
ludziom gorzej niz u nas. Grecja, Hiszpania czy inne Irlandie.
Po drugie, można przeciez jednocześnie brać podatki i finansować MZ i służbe
zdrowia z budżetu oraz brać skłądki zdrowotne i finansować z nich NFZ, ZUS i
służbę zdrowia bezpośrednio. Wszystko po to aby Polska rosła w siłę, a
ludziom zyło sie dostatnio.
Po trzecie nie ma nic złego w zakupie 1000 tomografów i uzywania ich raz w
tygodniu. Pacjent jak jest naprawdę chory to sam pokryje koszty takiej rozrzutności. Dzięki temu szybko wyelimujemy ze społeczeństwa symulantów i słabe jednostki.

:))

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-02-14 13:17:42
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 14 Feb 2014, yabba wrote:

wszelkich oficjalnych informacji jesteśmy zielona wyspą wśródpotopu kryzysu.
WHO swoje rady niech kieruje do krajów-nieudaczników, w których żuje się
ludziom gorzej niz u nas. Grecja,

  Jeszcze ktoś to na poważnie weźmie :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-02-14 12:25:03
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 13 Feb 2014, kogutek444@gmail.com wrote:

[...]
[...]

I na okoliczność biednych państw takich jak Polska w jakimś dokumencie
opracowanym przez WHO jest zalecenie żeby wszystko co jest związane
z państwową służbą zdrowia było finansowane z budżetu a nie ze składek.

  Kiedy w .pl to bez znaczenia.
  Przecież "składka" NFZ została stworzona pierwotnie poprzez wydzielenie
z podatku dochodowego i de facto stanowi podatek właśnie.

Jak za wspólne pieniądze został kupiony jakiś tomograf to taniej jest
stworzyć kilka etatów żeby miał go kto obsługiwać prze 24 godziny codziennie.
W takiej sytuacji potrzeba mniej drogich tomografów.

  Oczywiście.
  Ale przy ograniczeniu finansowania poskutkowałoby to jeszcze głębszą
niedostępnością tomografów - bo z koleiki nie "wyskakiwaliby" ci,
którzy dziś osobno płacą za badania poza kolejką, a tomografów
byłoby mniej.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-02-13 09:40:56
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Ameryki nie odkryles. Moj ojciec zyje tylko dlatego, ze jego lekarz prowadzacy poszedl na urlop i w tym czasie trafila sie lekarka, ktora zagladajac do jego karty zdziwila sie co on tu jeszcze robi przeciez z miejsca kwalifikuje sie na przeszczep. Jeszcze jedna chemia i by bylo po nim ! Do konca nie wiem czy chcial w lape czy byl chujem, ale to OT.

Data: 2014-02-13 10:05:09
Autor: Franc
Dnia Thu, 13 Feb 2014 09:40:56 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

[...]

Wydaje mi się, że większości przypadków to jednak brak pewnych kompetencji
(nie wiem, może na egzaminach ściągali). Pewnie, że jakiś procent licy na
łapę, ale w większości są po prostu niedouczeni.
Np. teść - od wielu, wielu lat "leczył" się na podwyższone trójglicerydy.
Dopiero jak pojechał na sygnale do szpitala okazało się, że ma: tętniaki,
zatory w żyłach. Udało się chłopa uratować, ale przeszedł balonikowanie (koronografia chyba
to się nazywa?), potem by-passy, potem wstawienie stentu przy tętniaku
brzusznym. A leczył się i leczył - i prawie od tego leczenia się
przekręcił.

Ale to OT :-)

--
Franc

Data: 2014-02-13 10:31:38
Autor: megrimsES
W dniu 2014-02-13 10:05, Franc pisze:
Dnia Thu, 13 Feb 2014 09:40:56 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

(ciach)
Ale to OT :-)

OT i NTG, ale wydaje mi się, że mała część ludzi wykonuje swoją
pracę dobrze. Dotyczy to wszystkich. Kierowców, lekarzy, prawników,
nauczycieli, mechaników samochodowych, programiastów. Wszystkich.
W obecnych czasach w Polsce istnieje ogólny pęd do ukończenia
studiów. I studia często kończą ludzie, którzy nawet matury nie
powinni zdać. Przed wojną by nie zdali. Jeśli dodamy do tego
powszechny nepotyzm, który powoduje egatywną selekcję to mamy
diagnozę dzisiejszej Polski. I takie wszechobecne jakoś to będzie.
I to jakoś to potem mamy takie drogi, metro, służbę zdrowia. Dopóki
jakoś jest to OK. Ale jak dotyczy to Twojego dziecka, to zaczynasz
się zastanawiać o co chodzi. Ale Ameryki nie odkryłem.

I to raczej na pl.soc.polityka a nie tu.

Data: 2014-02-13 08:18:51
Autor: J.F.
Dnia Wed, 12 Feb 2014 21:37:56 +0100, Marcin N napisał(a):
W dniu 2014-02-12 19:52, megrimsES pisze:
Wlasnie wypoczywam na terenie ES. Widzialem pare fotoradarów.
Wszystkie spalone. :) Czego i Państwu życzę.

Najzabawniejsze, że nie znam nikogo, kto by z głębi serca potępił takie akcje.

No nie, nawet tu na grupie by sie znalazlo.

ciekaw jestem reakcji miejscowych ... w glebi serca popieraja i
jeszcze zapalki uzycza, czy to ich wioska, ich dzieci chodza ta droga,
wiec siegna po telefon ...
A FR ich nie dotyczy - wiedza gdzie stoja ..

J.

Data: 2014-02-12 22:58:35
Autor: mk4
On 2014-02-12 18:31, Myjk wrote:
[...]

Tez mi chyba strzelil - albo blisko mnie kogos innego bo flasha widzialem.
Ale u mnie na liczniku bylo ledwie ponad 70.

--
mk4

Data: 2014-02-12 14:04:01
Autor: kogutek444
W dniu środa, 12 lutego 2014 22:58:35 UTC+1 użytkownik mk4 napisał:
On 2014-02-12 18:31, Myjk wrote:

> [...]

Tez mi chyba strzelil - albo blisko mnie kogos innego bo flasha widzialem..

Ale u mnie na liczniku bylo ledwie ponad 70.

Może kontrolowali zapięcie pasów albo czy ktoś nie gada przez telefon i walili fotki wszystkim.

Data: 2014-02-12 23:06:05
Autor: mk4
On 2014-02-12 18:31, Myjk wrote:

[...]

Zdjecia byly robione "z tylu" czyli przy oddalaniu od FR...

W moim przypadku bylo juz wlasciwie ciemno i lekko padalo.

--
mk4

Data: 2014-02-12 23:29:12
Autor: Czesław Wiśniak
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Może kontrolowali zapięcie pasów albo czy ktoś nie gada przez telefon i walili fotki >wszystkim.

ROTFL.

Data: 2014-02-13 08:06:17
Autor: Marcin N
W dniu 2014-02-12 23:29, Czesław Wiśniak pisze:
Może kontrolowali zapięcie pasów albo czy ktoś nie gada przez telefon
i walili fotki >wszystkim.

ROTFL.

Hę?
Nie raz dostawałem błyskiem po oczach z radaru sprawdzającego pasy.

--
MN

Data: 2014-02-13 08:36:39
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Szczerze wątpię, zwlaszcza jak fotka byla od tylu :)

Data: 2014-02-13 09:06:37
Autor: Myjk
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Wed, 12 Feb 2014 22:58:35 +0100, mk4
Tez mi chyba strzelil - albo blisko mnie kogos innego bo flasha widzialem. Ale u mnie na liczniku bylo ledwie ponad 70.

TeĹź wczoraj?

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-13 23:35:41
Autor: mk4
On 2014-02-13 09:06, Myjk wrote:
Wed, 12 Feb 2014 22:58:35 +0100, mk4

Tez mi chyba strzelil - albo blisko mnie kogos innego
bo flasha widzialem. Ale u mnie na liczniku bylo
ledwie ponad 70.

TeĹź wczoraj?

  12.II tuz przed godzina 18.

--
mk4

Data: 2014-02-14 08:15:28
Autor: Myjk
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Thu, 13 Feb 2014 23:35:41 +0100, mk4
  12.II tuz przed godzina 18.

Czyli tego samego dnia. To pewnie przez dużą wilgotność mu się pokiełbasiło
albo prewencyjnie strzelał. Jednym słowem czekamy na listy. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-03-21 08:09:28
Autor: Myjk
[...]

Długo się teraz czeka na list motywacyjny? Ja jeszcze nic nie dostałem. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-16 00:48:11
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Wed, 12 Feb 2014 18:31:27 +0100, Myjk napisał(a):

[...]

Też tak raz miałem - ograniczenie do 70, jechałem te 70, a przyszło 100.

Ograniczenie widoczne, fotoradar ładnie oznakowany, nadzwyczaj wielka żółta
budka, Janosik się drze, na CB mówią że zdjęcia robi.

No i przyszło już do kolegi wezwanie do wskazania kierującego.

No ale zaraz przylecą grupowi fachowcy twierdzący że wystarczy jeździć
zgodnie z przepisami.

Data: 2014-02-16 17:55:11
Autor: AZ
On 2014-02-15, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:

[...]

Lub tacy co twierdza iz bledy sie zdarzaja, a ze padlo na Ciebie - no to pech.
Czytalem tez, ze takie bledy sie bardzo prosto wyjasnia.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-16 19:23:45
Autor: Tomasz Pyra

On 2014-02-15, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:

[...]

W strażach gminnych?
Tam się oczywiście prosto negocjuje i zazwywczaj nie ma problemu żeby
wynegocjować 100zł zamiast 400.
Ale tak żeby się "wyjaśniło" to raczej się nie da - no chyba że kombinują
tam przy tych pomiarach i przestraszyliby się że miałem rejestrator czy coś
(ale niestety nie miałem).

Oczywiście mogę się teoretycznie odwołać od wyroku nakazowego, powoływać
biegłych, robić eksperymenty sądowe i jeżeli faktycznie jest to błąd
urządzenia (a nie świadoma manipulacja przy wyniku), to dałoby się to
odkręcić udowadniając że radar mierzy bzdury.
Ale tu też ciężko, bo mając jakieś 400km do sądu raczej mi się to nie
opłaca, może być też tak że błąd pojawia się w określonych przypadkach (np.
mijanie się z ciężarówką) itp.

Raz już też chcieli mi wcisnąć lipny mandat, wtedy się przez sąd
przeciągnąłem i istotnie się udało, ale miałem bliżej i mi się chciało.
Tu już mi się nie chce, więc jedynie sprawdzę czy aby na pewno strażnik
spełnił wszystkie formalne wymogi i liczę że sprawa albo nie trafi do sądu
(straże zazwyczaj unikają kierowania spraw do sądu, bo stamtąd nie dostają
pieniędzy), albo sąd mnie uniewinni z powodu braków formalnych.

Bo na nawalanie się z ruskim radarem, chwilowo nie mam sił i środków.

Data: 2014-02-16 19:49:20
Autor: Czesław Wiśniak
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Ale tu też ciężko, bo mając jakieś 400km do sądu raczej mi się to nie
opłaca,

Co wy z tymi odleglosciami ? W sprzeciwie piszesz prosbe o przeniesienie rozprawy, raz nawet o to nie prosilem i sami to zrobili pozbywajac sie klopotu :)
Teraz tez pisze i dam znac czy przeniesli, jesli nie to oczywiscie nie pojade 200km.

Data: 2014-02-16 20:19:37
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Sun, 16 Feb 2014 19:49:20 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

[...]

I fotoradar razem z otoczeniem też mi pod dom przywiozą żebyśmy sobie mogli
poeksperymentować? ;-)
To nie jest proste do wygrania - jest pomiar, jest atest i co? Podważenie
tego to ciężka sprawa.

Tak naprawdę to dojrzałem już do rejestratora i trzymania nagrań przez
rok... Widocznie inaczej się nie da.

Sprawę oczywiście pokieruję do sądu (choćby dlatego żeby gmina z tego
grosza nie dostała), ale argumenty będę miał pewnie proceduralno-formalne i
oczywiście jak się uda przyciągnąć sprawę do mojego sądu, to oczywiście.

Teraz tez pisze i dam znac czy przeniesli, jesli nie to oczywiscie nie pojade 200km.

No daj znać :)

Data: 2014-03-21 11:12:37
Autor: Axel
"Myjk"  wrote in message news:g6vfbvnrg4vr.dlgmyjk.org...

[...]

Miałem podobną sytuację w al.Krakowskiej, z foto w samochodzie SM (BTW ustawionym 200m przed żółtym fotoradarem wielofunkcyjnym). W momencie błysku miałem +5km/h. Nic nie przyszło.

--
Axel

Data: 2014-03-23 21:35:20
Autor: Poldek
Axel wrote:
[...]

Miałem podobną sytuację w niemieckim miasteczku przy granicy z PL. Coś błysnęło, zobaczyłem że to skrzynka z okiem. Po roku nic nie przyszło. Miałem jakieś +5.

Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC