Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC

Data: 2014-02-12 18:46:46
Autor: Czesław Wiśniak
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Żeby nie być jednostronnym w opiniach to pochwalę się, że dzisiaj dostałem
strzała w plecy od radaru na Al. St. Zjednoczonych w DC. Ograniczenie do
80, jechałem 85 licznikowe. GPS w rejestratorze pokazał na wysokości radaru
dokładnie 80/h, ale że FR strzela sporo później -- wtedy było juz tylko 78.
Normalnie motyla noga -- i ja zostanÄ™ anacronem! :P Ciekawe czy przyjdzie
list motywacyjny. ;)

Jezdze tam szybciej i nigdy nie dostalem. Jestes pewny, ze to ty ? Tam jest spory ruch.

Data: 2014-02-12 19:02:35
Autor: Myjk
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Wed, 12 Feb 2014 18:46:46 +0100, Czesław Wiśniak
Jezdze tam szybciej i nigdy nie dostalem. Jestes pewny, ze to ty ? Tam jest spory ruch.

Raczej ja. Byłem na lewym pasie, wyprzedzałem tych z prawego.
Za mną nikogo nie było. Oczywiście mogło strzelić tego obok,
ale on z pewnością jechał jeszcze wolniej niż ja. :P

http://xcarlink.pl/fr.jpg

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-12 19:02:49
Autor: Czesław Wiśniak
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Raczej ja. Byłem na lewym pasie, wyprzedzałem tych z prawego.
Za mną nikogo nie było. Oczywiście mogło strzelić tego obok,
ale on z pewnością jechał jeszcze wolniej niż ja. :P

Mysle, ze do ciebie nic nie przyjdzie.

Data: 2014-02-12 20:11:25
Autor: Big Jack
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
W wiadomo¶ci
*Czesław Wi¶niak* napisał(-a):

Mysle, ze do ciebie nic nie przyjdzie.

Nawet jak miał 85/80, to na pewno nic nie przyjdzie.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-02-12 21:53:49
Autor: anacron
*Czesław Wi¶niak* napisał(-a):

Mysle, ze do ciebie nic nie przyjdzie.

Nawet jak miał 85/80, to na pewno nic nie przyjdzie.

A sk±d wiesz ile wyszło na FR? Przyjdzie, skoro błysło, to pewnie wyszło
mu z odbicia ponad 100 :)

--
anacron

Data: 2014-02-12 13:31:26
Autor: kogutek444
W dniu ¶roda, 12 lutego 2014 21:53:49 UTC+1 użytkownik anacron napisał:
> [...]

> W wiadomo¶ci

A sk±d wiesz ile wyszło na FR? Przyjdzie, skoro błysło, to pewnie wyszło

 Jak by nie było kutasów co się migaj± na wszystkie sposoby od płacenia to jak by na zdjęciu było 100 i by przedstawił swoje zdjęcie z tej samej daty, godziny i miejsca to by sprawa była zakończona zanim się zaczęła. Zwyczajnie by uwierzyli i odpisali ze nie ma sprawy. Ale ze jest tutaj dostatecznie dużo kutasów bez honoru to jak przyjdzie że na ich zdjęciu jest 100 to będzie musiał się naszarpać.

Data: 2014-02-13 17:47:11
Autor: Big Jack
*anacron* napisał(-a):

A sk±d wiesz ile wyszło na FR? Przyjdzie, skoro błysło, to pewnie
wyszło mu z odbicia ponad 100 :)

Niczego nie wiem. Przyj±łem założenie, że miał 85/80. Przy czym, je¶li te 85 było w/g prędko¶ciomierza, to prawdopodobnie nawet tyle nie miał, co Myjk sam zauważa, bo pisze że GPS pokazywał 80, ale ten znowu chyba ma pewn± bezwładno¶ć w pokazywaniu prędko¶ci.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-02-14 08:05:26
Autor: Myjk
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Thu, 13 Feb 2014 17:47:11 +0100, Big Jack
Niczego nie wiem. Przyjąłem założenie, że miał 85/80.

PrzecieĹĽ, motyla noga, to anacron. Na podstawie powyĹĽszych danych dla niego
sytuacja jest jasna jak słońce -- z pewnością dostanę list motywacyjny, z
odbicia (cokolwiek to znaczy) :P będzie ze 160 i koniec. :P Zastanawiam się
tylko co zrobić jak nie dostanę listu -- no chyba się normalnie wezmę i
pochlastam.

Przy czym, jeśli te 85 było w/g prędkościomierza, to prawdopodobnie nawet tyle nie miał, co Myjk sam zauważa, bo pisze że GPS pokazywał 80, ale ten znowu chyba ma pewną bezwładność w pokazywaniu prędkości.

Ma pewną bezwładność, ale już wtedy zdążył osiągnąć stabilny pomiar.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-14 14:09:18
Autor: Big Jack
*Myjk* napisał(-a):

Zastanawiam się tylko co zrobić jak nie dostanę listu --
no chyba się normalnie wezmę i pochlastam.

Zrób poprawkę, bujnij się tam jeszcze raz. Dla pewno¶ci 140, i to w obie strony, gdyby miało się okazać, że nie z tej najechałe¶.
Na marginesie, przepis o nierejestrowaniu przekroczeń o 10 i mniej km/h już nie obowi±zuje?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-02-14 14:23:38
Autor: Myjk
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Fri, 14 Feb 2014 14:09:18 +0100, Big Jack
Zrób poprawkę, bujnij się tam jeszcze raz. Dla pewności 140, i to w obie strony, gdyby miało się okazać, że nie z tej najechałeś.

W imiÄ™ anacrona tak zrobiÄ™! ;)

Na marginesie, przepis o nierejestrowaniu przekroczeń o 10 i mniej km/h już nie obowiązuje?

Jak nic nękają!

--
Pozdor Myjk

Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC