Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC

Data: 2014-02-12 22:58:35
Autor: mk4
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
On 2014-02-12 18:31, Myjk wrote:
Żeby nie być jednostronnym w opiniach to pochwalę się, że dzisiaj dostałem
strzała w plecy od radaru na Al. St. Zjednoczonych w DC. Ograniczenie do
80, jechałem 85 licznikowe. GPS w rejestratorze pokazał na wysokości radaru
dokładnie 80/h, ale że FR strzela sporo później -- wtedy było juz tylko 78.
Normalnie motyla noga -- i ja zostanÄ™ anacronem! :P Ciekawe czy przyjdzie
list motywacyjny. ;)

Tez mi chyba strzelil - albo blisko mnie kogos innego bo flasha widzialem.
Ale u mnie na liczniku bylo ledwie ponad 70.

--
mk4

Data: 2014-02-12 14:04:01
Autor: kogutek444
W dniu ¶roda, 12 lutego 2014 22:58:35 UTC+1 użytkownik mk4 napisał:
On 2014-02-12 18:31, Myjk wrote:

> [...]

Tez mi chyba strzelil - albo blisko mnie kogos innego bo flasha widzialem..

Ale u mnie na liczniku bylo ledwie ponad 70.

Może kontrolowali zapięcie pasów albo czy kto¶ nie gada przez telefon i walili fotki wszystkim.

Data: 2014-02-12 23:06:05
Autor: mk4
On 2014-02-12 18:31, Myjk wrote:

[...]

Zdjecia byly robione "z tylu" czyli przy oddalaniu od FR...

W moim przypadku bylo juz wlasciwie ciemno i lekko padalo.

--
mk4

Data: 2014-02-12 23:29:12
Autor: Czesław Wi¶niak
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Może kontrolowali zapięcie pasów albo czy kto¶ nie gada przez telefon i walili fotki >wszystkim.

ROTFL.

Data: 2014-02-13 08:06:17
Autor: Marcin N
W dniu 2014-02-12 23:29, Czesław Wi¶niak pisze:
Może kontrolowali zapięcie pasów albo czy kto¶ nie gada przez telefon
i walili fotki >wszystkim.

ROTFL.

Hę?
Nie raz dostawałem błyskiem po oczach z radaru sprawdzaj±cego pasy.

--
MN

Data: 2014-02-13 08:36:39
Autor: Czesław Wi¶niak
[...]

Szczerze w±tpię, zwlaszcza jak fotka byla od tylu :)

Data: 2014-02-13 09:06:37
Autor: Myjk
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Wed, 12 Feb 2014 22:58:35 +0100, mk4
Tez mi chyba strzelil - albo blisko mnie kogos innego bo flasha widzialem. Ale u mnie na liczniku bylo ledwie ponad 70.

TeĹĽ wczoraj?

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-13 23:35:41
Autor: mk4
On 2014-02-13 09:06, Myjk wrote:
Wed, 12 Feb 2014 22:58:35 +0100, mk4

Tez mi chyba strzelil - albo blisko mnie kogos innego
bo flasha widzialem. Ale u mnie na liczniku bylo
ledwie ponad 70.

TeĹĽ wczoraj?

  12.II tuz przed godzina 18.

--
mk4

Data: 2014-02-14 08:15:28
Autor: Myjk
Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
Thu, 13 Feb 2014 23:35:41 +0100, mk4
  12.II tuz przed godzina 18.

Czyli tego samego dnia. To pewnie przez dużą wilgotność mu się pokiełbasiło
albo prewencyjnie strzelał. Jednym słowem czekamy na listy. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-03-21 08:09:28
Autor: Myjk
[...]

Długo się teraz czeka na list motywacyjny? Ja jeszcze nic nie dostałem. :P

--
Pozdor Myjk

Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC